AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
WOW, echt te snel antwoord

Zijn die goed met water te mengen of gaat de smaak dan (net als bij Pro90) half verloren?

Laatst bewerkt:
Ik zie dat Beta-Alanine Pure van jullie eigen assortiment is uitverkocht.
Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn want wilde eens een dergelijke supplement gaan proberen.

Wat is het verschil tussen Magic EAA en Amino 5000 Interactive Nutrition, behalve dat poeder/pil verhouding?

Ik zie dat Beta-Alanine Pure van jullie eigen assortiment is uitverkocht.
Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn want wilde eens een dergelijke supplement gaan proberen.

De Beta-Alanine is weer direct leverbaar.

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Wat is het verschil tussen Magic EAA en Amino 5000 Interactive Nutrition, behalve dat poeder/pil verhouding?

De Magic EAA bevat puur de essentiele aminozuren. Perfect om te nemen vlak voor- en direct na de training. De capsules bevatten naast de essentiele ook de non essentiele. Deze zijn zeer uitstekend geschikt om te nemen tussen de maaltijden of op elk moment dat je aminozuren wilt aanvullen. Voor en na de training is de Magic EAA een betere keuze.

is het normaal dat als ik kies voor "vooruitbetaling", waar duidelijk gezegd wordt "geen transportkosten", er toch nog 5€ transportkosten wordt aangerekend (belgië)?
en dit voor een order van 100€ ongeveer.

als dat geen fout is, kunt u dat dan eens aangeven vóór de order gefinaliseerd wordt?
ik vind het niet netjes om duidelijk te schrijven geen transportkosten en ze dan alsnog aan te rekenen.

mvg

S
(order 85302 & nog n paar andere in het recente verleden, zowel voor mij als mijn makkers)

PS in de email met factuur staat nu weer 0€ verzendkosten - moet ik nou die 5€ betalen of niet? ???

Laatst bewerkt:
is het normaal dat als ik kies voor "vooruitbetaling", waar duidelijk gezegd wordt "geen transportkosten", er toch nog 5€ transportkosten wordt aangerekend (belgië)?
en dit voor een order van 100€ ongeveer.

als dat geen fout is, kunt u dat dan eens aangeven vóór de order gefinaliseerd wordt?
ik vind het niet netjes om duidelijk te schrijven geen transportkosten en ze dan alsnog aan te rekenen.

mvg

S
(order 85302 & nog n paar andere in het recente verleden, zowel voor mij als mijn makkers)

PS in de email met factuur staat nu weer 0€ verzendkosten - moet ik nou die 5€ betalen of niet? ???

Je hoeft sinds kort GEEN verzendkosten meer te betalen vanuit Belgie.
Het betreft een fout in het systeem die we zo snel mogelijk even moeten aanpassen.
Excuses!!

Laatst bewerkt:
De Beta-Alanine is weer direct leverbaar.

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

De Magic EAA bevat puur de essentiele aminozuren. Perfect om te nemen vlak voor- en direct na de training. De capsules bevatten naast de essentiele ook de non essentiele. Deze zijn zeer uitstekend geschikt om te nemen tussen de maaltijden of op elk moment dat je aminozuren wilt aanvullen. Voor en na de training is de Magic EAA een betere keuze.

Wanneer is de EAA precies leverbaar?

Je hoeft sinds kort GEEN verzendkosten meer te betalen vanuit Belgie.
Het betreft een fout in het systeem die we zo snel mogelijk even moeten aanpassen.
Excuses!!

ok, klare taal maat :) dat weet ik dan. betaling gaat zo door.

niet om te muggenziften of zo, maar dat wil wel zeggen dat ik al enkele malen 5€ te veel betaald heb :(

ok, klare taal maat :) dat weet ik dan. betaling gaat zo door.

niet om te muggenziften of zo, maar dat wil wel zeggen dat ik al enkele malen 5€ te veel betaald heb :(

Dat je vanuit Belgie geen verzendkosten meer hoeft te betalen is ook pas sinds kort. Vandaar dat dit nog niet helemaal correct was aangepast.;)

Nou vanmiddag weer een ribbetje uit m'n lijf getrokken ;)
zal mij benieuwen wat de bsn stack gaat doen.. En hoe jullie isolate is tov de pure whey blend.

Nou vanmiddag weer een ribbetje uit m'n lijf getrokken ;)
zal mij benieuwen wat de bsn stack gaat doen.. En hoe jullie isolate is tov de pure whey blend.

ai:eek::D
De Isolate vindt ik persoonlijk ietsje vlakker in de smaak/niet zoet, maar wel het hoogst mogelijke eiwitgehalte:)

Dank je!!

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Wat kan je me over de amino waarde van elk vertellen, en hoe lang gaat ze mee? (voor en na training+ochtend)

De Magic EAA bevat 50 dosering. Netto inhoud 500 gram.
Inname vlak voor en na de training. Samenstelling staat erbij (onderaan de pagina: Magic EAA

In je handtekening staat de Pure whey blend.
Is deze geschikt voor spieropbouw / versnelling / extra voor bij mijn voeding?
Want de prijs bevalt me wel (arme student)

replay of pm even aub.

ai:eek::D
De Isolate vindt ik persoonlijk ietsje vlakker in de smaak/niet zoet, maar wel het hoogst mogelijke eiwitgehalte:)

Dank je!!

Ja jullie ook bedankt voor de rappe levering weer. Om 0915uur stond de tnt man weer te juinen aan de bel.
Smaak van de isolate is inderdaad wat vlakker. Minder vol als de whey blend. Maargoed, we gaan voor resultaat en niet voor ijsjessmaken..

In je handtekening staat de Pure whey blend.
Is deze geschikt voor spieropbouw / versnelling / extra voor bij mijn voeding?
Want de prijs bevalt me wel (arme student)

replay of pm even aub.

Een goede Whey voor 's ochtends/voor de training/na de training.
los ook direct op. Prima, aanvulling voor je spieropbouw. Je kunt kiezen uit 9 smaken:D

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Ja jullie ook bedankt voor de rappe levering weer. Om 0915uur stond de tnt man weer te juinen aan de bel.
Smaak van de isolate is inderdaad wat vlakker. Minder vol als de whey blend. Maargoed, we gaan voor resultaat en niet voor ijsjessmaken..

Dat is vroeg:D:D

Ik heb persoonlijk alleen maar goede ervaringen met B&F. Vandaag besteld bijna altijd de volgende dag in huis.

Ben zelf ook op een gegeven moment de shake bekers maar aan vrienden gaan geven aangezien ik dit te veel krijg.

Moet zelf ook zeggen dat de B&F producten zelf ook goed werken en relatief goedkoop zijn!

Ik heb persoonlijk alleen maar goede ervaringen met B&F. Vandaag besteld bijna altijd de volgende dag in huis.

Ben zelf ook op een gegeven moment de shake bekers maar aan vrienden gaan geven aangezien ik dit te veel krijg.

Moet zelf ook zeggen dat de B&F producten zelf ook goed werken en relatief goedkoop zijn!

:):):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven