Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F als enige idee wat in de volgende weekanbieding komt.

Gr

Het is dinsdag... beetje geduld :D

@ B&F: Mailtje gekregen dat ordernr 193747 verzonden is, is het gelukt om de NO370 erbij te steken om verzending te sparen?
En is het gelukt met de isolaat aardbei? In potjes van 900 gram?

Bedankt!

Hmmm bij mijn bestelling staat gesorteerd.... Dat kan nog ff duren, als het vandaag maar aan komt dan.

Bodyenfitshop ik heb julie een mail gestuurd kunnen julie die snel bekijken en beantwoorden is echt belangrijk groetjes..

B&F, wat adviseren jullie;

ik heb de crack / pwo power en whey perfection.

voor de training, wat eerst nemen en wat hoeveel minuten daarna? Kon het niet weer vinden.

Meende iets van whey uurtje voor de training, dan 15-30min later de crack toch?

Bestelling net binnen gehad. Bedankt mannen voor de extra pwo samples!!

Ben benieuwd naar de peptopro en xtend wat dat in mijn cut gaat doen.

Godkolere die EAS zijn bijna niet te zuipen!
Iemand tips om het nog een beetje naar binnen te krijgen? Gister ging ik bijna over mijn nek..

De noxipro werkte trouwens niet B&F, voelde meer aan als een foute party drug.

Godkolere die EAS zijn bijna niet te zuipen!
Iemand tips om het nog een beetje naar binnen te krijgen? Gister ging ik bijna over mijn nek..

De noxipro werkte trouwens niet B&F, voelde meer aan als een foute party drug.

De EAA vind ik heerlijk. :D. Beetje WMS erbij maakt het nog lekkerder. :D

En Heljen hoe was tie?

@ B&F: dankje Leon, ik ga om 5 uur armen knallen ermee(No370) en me broer gaat vanavond laat of morgen, ik laat t gelijk weten!:)

Vandaag mijn armen ook getraind. Biceps + Triceps. Had zin in een enorme pomp. En die was er ook. :D. Echt een knaller die NO 370. Goede concentratie (wel geen extreme energieboost) maar die heb ik ook niet rap. :p. Na de training waren de armen helemaal leeg maar serieus opgepompt. En heb nog energie om te gaan joggen. :p. Als nu de crash uitblijft dan heb ik een nieuwe nummer 1 PWO. :D

Ugh ik vind het ****ing nasty.
Misschien als ik het zometeen is combineer met Crack of zo..

Ik moest er ook van kokhalzen soms, die smaak blijft urenlang hangen in je mond:mad:

@Heljen: ik zweet bij sommige pwo's meer als normaal, maar bij bijvoorbeeld quake 10.0 niet en PWP.

PwP is trouwens rare supp joh haha, ik ga t nog een paar keer bekijken(heb nog 2 samples) en misschien moet ik dan mijn oordeel bijspijkeren. Het lijkt alsof ik er niks van voel, maar ik pak overal 15kg zwaarder als normaal met gemak, raar joh haha:D

Ik moest er ook van kokhalzen soms, die smaak blijft urenlang hangen in je mond:mad:

@Heljen: ik zweet bij sommige pwo's meer als normaal, maar bij bijvoorbeeld quake 10.0 niet en PWP.

PwP is trouwens rare supp joh haha, ik ga t nog een paar keer bekijken(heb nog 2 samples) en misschien moet ik dan mijn oordeel bijspijkeren. Het lijkt alsof ik er niks van voel, maar ik pak overal 15kg zwaarder als normaal met gemak, raar joh haha:D

Ja hier ook de pwp geeft me nog altijd de beste krachttoename van alle supplementen. :D. Heb hier gelukkig ook nog altijd een deel samples van liggen. :D. Ook nog paar keer testen op kracht. :D

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

PeptoPro zijn als ik het juist heb al "voorverteerde" aminozuren waardoor ze nog sneller opgenomen worden dan bv de Magic EAA? En de smaak is die zoals neutrale whey of nog anders? :p

De smaak is onvergelijkbaar vies. Moet je echt even proeven:D maar zo wel helemaal puur... EAA bevat vrije aminozuren, ik betwijfel eerlijk gezegt of het sneller of beter kan. Maar zo heeft ieder het voor het kiezen:)

Maar goed dat jullie WMS zo subliem van smaak is. :p. Want de PeptoPro is echt vies van smaak. :p. Maar met 30 gram WMS erbij is de smaak helemaal weg en is hij weer heel goed te drinken :thumbs:

Tsjah, hier zelfde verhaal... ik zit ook nooit echt te springen om mijn WMS + EAA mixje naar binnen te gieten. Gewoon ff nergens aan denken en achterover gieten. 2 scoops pwp is trouwens ook geen pretje... na de laatste slok is het net of je je muil vol zand heb, maar vind de werking heerlijk.

Ja, bestelling en mail (hotmail) is gewoon verzonden. Dank je, voor de bestelling:) Zou uiterlijk vadaag moeten komen dan. Hou mij maar even op de hoogte als je wil:cool:

Ik had het eigenlijk over de mail met de track&trace code, die heb ik niet gekregen. (dat weet ik omdat ik het al 5x gecheckt heb :P) tnt bezorgt toch tot 17:00? normaal krijg ik hem zelfs vroeger dus hij zal waarschijnlijk vandaag niet komen?

Bestelling weer binnen :) top zoals gewoonlijk.

b&f heb julie weer een mail gestuurd .

Ook bij mij is het goed gekomen, de hele mik binnen gekregen!

Review over NO370:
De smaak was goed te doen en goot lekker naar binnen haha, geen tintelingen ofzo wat ik normaal erg lekker vind. De focus was wel oke, de energie moest uit mezelf komen en het enige positieve was voor mij de redelijke pomp. Bij deze dosering is t voor mij dus een no go. Noxipro en quake blijven voor mij t beste!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven