Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet wachten om die nieuwe sample van NO370 te gaan proberen![]()
. Maar dat zal komen omdat er maar 100 mg cafeïne in zit. 
Vind het vooral al fijn dat ik er geen crash van krijg.. Maar dat zal komen omdat er maar 100 mg cafeïne in zit.
![]()

Vind het vooral al fijn dat ik er geen crash van krijg.. Maar dat zal komen omdat er maar 100 mg cafeïne in zit.
![]()

Klopt inderdaad, wel een voordeel
---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------
Keep us posted![]()

Review over NO370:
De smaak was goed te doen en goot lekker naar binnen haha, geen tintelingen ofzo wat ik normaal erg lekker vind. De focus was wel oke, de energie moest uit mezelf komen en het enige positieve was voor mij de redelijke pomp. Bij deze dosering is t voor mij dus een no go. Noxipro en quake blijven voor mij t beste!
Dit product moet als het goed is meer pomp geven, de Noxi meer power, focus en energie.
Ik had het eigenlijk over de mail met de track&trace code, die heb ik niet gekregen. (dat weet ik omdat ik het al 5x gecheckt heb) tnt bezorgt toch tot 17:00? normaal krijg ik hem zelfs vroeger dus hij zal waarschijnlijk vandaag niet komen?

Ja hier ook de pwp geeft me nog altijd de beste krachttoename van alle supplementen.. Heb hier gelukkig ook nog altijd een deel samples van liggen.
. Ook nog paar keer testen op kracht.
---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------
Maar goed dat jullie WMS zo subliem van smaak is.. Want de PeptoPro is echt vies van smaak.
. Maar met 30 gram WMS erbij is de smaak helemaal weg en is hij weer heel goed te drinken
![]()

Het is dinsdag... beetje geduld
@ B&F: Mailtje gekregen dat ordernr 193747 verzonden is, is het gelukt om de NO370 erbij te steken om verzending te sparen?
En is het gelukt met de isolaat aardbei? In potjes van 900 gram?
Bedankt!
Ben benieuwd hoe de NO370 zich gaat bewijzen tegenover producten zoals Noxi en/of PWP.![]()

B&F, wat adviseren jullie;
ik heb de crack / pwo power en whey perfection.
voor de training, wat eerst nemen en wat hoeveel minuten daarna? Kon het niet weer vinden.
Meende iets van whey uurtje voor de training, dan 15-30min later de crack toch?
Wij ook! Noxi en Pre-Workout Power zijn echt vaste waardes en voor veel mensen de beste producten.![]()
Bestelling net binnen gehad. Bedankt mannen voor de extra pwo samples!!
Ben benieuwd naar de peptopro en xtend wat dat in mijn cut gaat doen.
Laat maar weten hoe het gaat. Het zijn in ieder geval wel goede keuzes.
+1
De PWP is momenteel toch wel de standaard zoals een pre-workout moet zijn.
De NoxiPro is een product wat er erg bij in de buurt komt.
Ok, zal naar info zijn. Deze zal dan morgen beantwoord worden.
![]()
Crack en Pre-Workout Power zijn eigenlijk gelijkende producten. Deze neem je NIET samen op dezelfde trainingsdag dat kan niet. (overdosering stimulanten). Je kunt ze wel heel goed om de dag afwisselen. De Pre-Workouts neem je 30-45 minuten voor de training. De Whey Perfection anderhalf uur tevoren en erna.

ooh bedankt rond hoelaat morgen is het beantwoord ?.

Dat crack en pwo power soortgelijke producten zijn weet ik, dus ook dat ik die niet gelijk gebruik.
Sorry, zoals het er staat lijkt het inderdaad dat ik het zo bedoel, maar ik doelde inderdaad op de volgorde van inname van een energie poedertje en de whey voor de training![]()
Dacht al te herinneren dat de whey een dik uur voor de training genomen moest worden en de energiespul 30-45 min van te voren.
Het is wel even wennen, nog nooit zoveel eiwit shakes gehad op een dag. Bij opstaan whey perfection, pauze op werk om 9 uur protein mix, voor en na training whey en voor slapen gaan kwark en perfection mix. Zo ben ik nog wel een keer door me grote emmers heen
thanx for the info![]()
De Pre-workout kan er ook iets dichter op 30 minuten is prima. Zo gaat het inderdaad hard. Als de resultaten er ook maar zijn. 

ik w8 wel tot morgen .Ik weet niet waar de vraag over gaat. Ik beantwoord de algemene "info" mail niet. Als het heel belangrijk is dan mag je het ook even naar office@bodyenfitshop.nl mailen. dan kijk ik er morgenochtend zelf naar.
---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------
Excuus, leek er inderdaad zo te staanDe Pre-workout kan er ook iets dichter op 30 minuten is prima. Zo gaat het inderdaad hard. Als de resultaten er ook maar zijn.
![]()