MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

De sampling is apart verzonden per post. Zending inderdaad morgen in huis als het goed is. Dank je!:)

Ik probeer het morgenochtend even te achterhalen en kom er dan op terug.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Jullie hadden me vanmiddag gebeld, de 4 kg isolaat is 4 kg protein perfection aardbei geworden. Maar als ik het totaal nu uitreken is het pakket 4,9 euro goedkoper, door de perfection mix die goedkoper is. Had jullie hier al een mailtje voor gestuurd vanmiddag.
Ordernr 193747.

Groetjes

Tsjah, hier zelfde verhaal... ik zit ook nooit echt te springen om mijn WMS + EAA mixje naar binnen te gieten. Gewoon ff nergens aan denken en achterover gieten. 2 scoops pwp is trouwens ook geen pretje... na de laatste slok is het net of je je muil vol zand heb, maar vind de werking heerlijk.

hoe moet je dit dan inemen? pwp voor de training en die andere 2 erna?

Hey BnF,
Als ik naar http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/straps ga en op "Power Straps van M Double You" of "Power Straps With Neoprene van Flexsports" klik komt er een foutmelding, de bestel knop doet het wel. Ik had dit in Chrome, Firefox en I.E. Mischien ligt het wel aan mij maar dat denk ik niet. Ik denk, meld het even. :P

en jongens hoe was de nieuwe preworkout ?.
ben erg benieuwd heb mijne nog niet ontvangen maar dat komt nog wel.
heb veel goeie dingen gehoord over de nieuwe pre workout .
en b&f al mijn nieuwe mail gelezen.

Jullie hadden me vanmiddag gebeld, de 4 kg isolaat is 4 kg protein perfection aardbei geworden. Maar als ik het totaal nu uitreken is het pakket 4,9 euro goedkoper, door de perfection mix die goedkoper is. Had jullie hier al een mailtje voor gestuurd vanmiddag.
Ordernr 193747.

Groetjes

We kunnen het geld terug boeken, of ik maak hier op de zaak even een leuk goodie pretpakket voor je. :)

-Leon

Als je terugboeking wil dan moet je even mail sturen naar info@ . Komt het helemaal goed. :)

hoe moet je dit dan inemen? pwp voor de training en die andere 2 erna?

Yes. :) EAA kan ook nog voor de training.

en jongens hoe was de nieuwe preworkout ?.
ben erg benieuwd heb mijne nog niet ontvangen maar dat komt nog wel.
heb veel goeie dingen gehoord over de nieuwe pre workout .
en b&f al mijn nieuwe mail gelezen.

Ik ga nu kijken! :)

-Leon

We kunnen het geld terug boeken, of ik maak hier op de zaak even een leuk goodie pretpakket voor je. :)

-Leon

Als je terugboeking wil dan moet je even mail sturen naar info@ . Komt het helemaal goed. :)

Yes. :) EAA kan ook nog voor de training.

Ik ga nu kijken! :)

-Leon
Bedankt aleen heb nog geen reactie gekregen :p

Deze is bestelt met vooruitbetaling. we versturen dan direct zodra de betaling binnen is. Dit zal uiterlijk vandaag izjn, de zending heb je dan morgen. We versturen altijd met TNT.[/QUOTE]

Hoop dan dat hij vandaag binnenkomt, hij blijft maar op gesorteerd staan :p haha ben wat ongeduldig (194531)

Tuurlijk heb ik gedult geen haast ;)

Bedankt aleen heb nog geen reactie gekregen :p

Vanmorgen in je email.:)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Deze is bestelt met vooruitbetaling. we versturen dan direct zodra de betaling binnen is. Dit zal uiterlijk vandaag izjn, de zending heb je dan morgen. We versturen altijd met TNT.

Hoop dan dat hij vandaag binnenkomt, hij blijft maar op gesorteerd staan :p haha ben wat ongeduldig (194531)[/QUOTE]

Deze is bij ons direct verzonden en inderdaad indstributie bij TNT. Komt 100% goed. Geen zorgen:)

Denk het dit keer niet. :p. De schrijfstijl van Karwan/Rickerd/Smokeweed was volledig anders. :p.

Ja dat dacht ik ook maar de spelfouten etc zijn hetzelfde en de vragen. Alleen t taalgebruik is nu iets volwassener haha, misschien zelfde basisschool gehad:D

Vanavond weer is pwp testen:) (voor de 10e keer ofzo haha)

Hopelijk vandaag de nieuwe NO 370 uitproberen, ben benieuwd wat deze gaat doen. :D

Ga ook vandaag de no370 uitproberen :D ben benieuwd :p

-Leon

-Leon

Hi Leon,

pakketje met nr 193747 is zojuist toegekomen.
Was dat pakket met perfection mix ipv isolaat.
Maar had aardbei gevraagd en de perfection mix is banana milkshake? Ik had nog gebeld met jullie om alles duidelijk te hebben dat het zeker strawberry was, omdat ik alle poeders smaak aardbei heb, om te kunnen mengen.
Hoe gaan we dit oplossen aub?

En bedankt voor de NO370 sample.
De PWP-sample die op factuur staat maar er niet bij zit is niet erg :).

Groeten!

Bedankt voor de bestelling + samples!
Top! :D

Ik heb vandaag eindelijk mijn sample NoxiPro uit kunnen proberen. Ik heb werkelijk waar al meer dan 10 pre-workout producten geprobeerd maar geen een waar ik ook maar iets van merkte. (Op Black Cats na dan, maar das niet echt een pre-workout)

Maar goed, genomen toen ik uit bed kwam, net na mijn shake. Vervolgens nog eens 4 boterhammer met 4 eieren gegeten. En man wat voelde dit raar aan. Heel mijn gezicht voelde verdoofd aan en ik was zo warm op de sportschool. Ik pakte op mijn frontsquats net zoveel gewicht als ik normaal op mn backsquats doe. Lekker getrained in ieder geval.

Nu nog even de sample van NO 370 afwachten en vergelijken maar het ziet er wel naar uit dat ik binnenkort een potje Noxipro ga bestellen!

Vanmorgen in je email.:)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Hoop dan dat hij vandaag binnenkomt, hij blijft maar op gesorteerd staan :p haha ben wat ongeduldig (194531)

Deze is bij ons direct verzonden en inderdaad indstributie bij TNT. Komt 100% goed. Geen zorgen:)[/QUOTE]
Top! :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

vandaag ga ik ook de no370 testen.
aleen ik zit momenteel aan de creatine mono.
gaat dit me creatine werking te niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven