Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Zit er bij jullie Whey Isolaat ook een scoop bij?
In de bovenlaag zie ik hem zo 1,2,3 niet zitten, maar als die er niet bij zit hoef ik niet heel die emmer overhoop te halen haha ;)

Heb het pakketje juist binnengekregen, alleen is er een probleem.
Ik een een pot peptopro van 500 gram besteld, en ik krijg hier een potje van 250 gram.
Dit is ook zo op de factuur veranderd. Ik heb het nagewogen en het is inderdaad maar 250 gram. Op de meegekregen factuur staat nu 27.55€. Maar ik heb wel 40 euro doorgestort.

Graag het referentienummer van uw bestelling vermelden.

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition PeptoPro * 1x 500 Gram Naturel € 28,00 € 28,00
1 Now Foods Zinc Picolinate * 1x 120 capsules € 9,90 € 9,90
1 Dymatize Elite Whey Gourmet Bars * Per stuk Fudge Brownie € 2,75 € 2,75
Bedrag inclusief BTW. € 40,65
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 40,65

Referentienummer was 194531, als je wil kan ik je ook de factuur doorsturen die ik gekregen heb. Ik hoop dat dit opgelost word:)

Deze is bij ons direct verzonden en inderdaad indstributie bij TNT. Komt 100% goed. Geen zorgen:)
Top! :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

vandaag ga ik ook de no370 testen.
aleen ik zit momenteel aan de creatine mono.
gaat dit me creatine werking te niet?
[/QUOTE]

In die no370 zit ook allemaal creatine he. Als je sample neemt en gaat trainen kan je als postworkout wel je creatine nemen.

Wat kan ik beter in de ochtend nemen, EAA of BCAA? Doel is uiteraard spier opbouwen, maar zit nog even te twijfelen.

Hey B&F,

Zit er bij jullie Whey Isolaat ook een scoop bij?
In de bovenlaag zie ik hem zo 1,2,3 niet zitten, maar als die er niet bij zit hoef ik niet heel die emmer overhoop te halen haha ;)
jaa er moet wel degelijk een scoop in zitten .
gewoon goed doorgraven of met een lepel door die pot gaan tot je hem voelt is zo gebuert.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

In die no370 zit ook allemaal creatine he. Als je sample neemt en gaat trainen kan je als postworkout wel je creatine nemen.[/QUOTE]
maar er word vaak gezecht dat caffeine en creatine niet samen gaan.
maar in die no370 zit wel degelijk veel caffeine in .
???

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Ik een een pot peptopro van 500 gram besteld, en ik krijg hier een potje van 250 gram.
Dit is ook zo op de factuur veranderd. Ik heb het nagewogen en het is inderdaad maar 250 gram. Op de meegekregen factuur staat nu 27.55€. Maar ik heb wel 40 euro doorgestort.

Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 40,65

Referentienummer was 194531, als je wil kan ik je ook de factuur doorsturen die ik gekregen heb. Ik hoop dat dit opgelost word:)
word wel opgelost maak je maar niet druk ;)

zijn er al goede berichten over no370?

Net even een potje noxipro besteld. Sample is me goed bevallen :D Shit nou raak ik hier verslaafd aan >.<

Hoop dat ie morgen binnen is :D

jaa er moet wel degelijk een scoop in zitten .
gewoon goed doorgraven of met een lepel door die pot gaan tot je hem voelt is zo gebuert.
Found it, zat echt helemaal onderin verstopt ;)
Dat ik daar niet zelf opgekomen was, grote opscheplepel werkte goed om mee te zoeken :P

Laatst bewerkt:
Ik heb ook me sample binnen gehad van NO370, morgen even proberen :)

Hi Leon,

pakketje met nr 193747 is zojuist toegekomen.
Was dat pakket met perfection mix ipv isolaat.
Maar had aardbei gevraagd en de perfection mix is banana milkshake? Ik had nog gebeld met jullie om alles duidelijk te hebben dat het zeker strawberry was, omdat ik alle poeders smaak aardbei heb, om te kunnen mengen.
Hoe gaan we dit oplossen aub?

En bedankt voor de NO370 sample.
De PWP-sample die op factuur staat maar er niet bij zit is niet erg :).

Groeten!

Door mij even te bellen op de zaak. Dan gaan we vervolgens samen de pannenkoek inpakker aanpakken! :D

Nee, maar serieus. Geef even belletje en wij fixen het. Op dit moment zijn we door de PWP samples heen, maar daar komen wij wel uit.

Service voor jullie staat op nummer 1. :thumbs:

-Leon

Bedankt voor de bestelling + samples!
Top! :D

Graag gedaan!

Ik heb vandaag eindelijk mijn sample NoxiPro uit kunnen proberen. Ik heb werkelijk waar al meer dan 10 pre-workout producten geprobeerd maar geen een waar ik ook maar iets van merkte. (Op Black Cats na dan, maar das niet echt een pre-workout)

Maar goed, genomen toen ik uit bed kwam, net na mijn shake. Vervolgens nog eens 4 boterhammer met 4 eieren gegeten. En man wat voelde dit raar aan. Heel mijn gezicht voelde verdoofd aan en ik was zo warm op de sportschool. Ik pakte op mijn frontsquats net zoveel gewicht als ik normaal op mn backsquats doe. Lekker getrained in ieder geval.

Nu nog even de sample van NO 370 afwachten en vergelijken maar het ziet er wel naar uit dat ik binnenkort een potje Noxipro ga bestellen!

Het voelt heel anders dan NoxiPro, maar wel fijn. Niet zo shakey feeling. :)

Deze is bij ons direct verzonden en inderdaad indstributie bij TNT. Komt 100% goed. Geen zorgen:)

gaat dit me creatine werking te niet?[/QUOTE]

Doe het testen maar gewoon even zonder. Vooral met nieuwe producten raad ik altijd aan om gewoon een product solo te testen. Anders weet je ook niet of het echt werkt. :)

Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 40,65

Natuurlijk wordt dit opgelost. En snel ook! :D

Stuur het nu gelijk na. ;)

Dat is toch afhankelijk van je gewicht?

Klopt, maar als maatregel zeg ik toch altijd wel tussen de 50 en 75 gram. Daaronder is echt te weinig en zelf gelijk ik niet echt in het ''aanvullen'' idee na de training. Insuline piek + Whey na de training = massa! :)

Wat kan ik beter in de ochtend nemen, EAA of BCAA? Doel is uiteraard spier opbouwen, maar zit nog even te twijfelen.

Beide zijn goed, maar met cardio erbij zou ik voorkeur geven aan de BCAA's

:thumbs:

-Leon

Door mij even te bellen op de zaak. Dan gaan we vervolgens samen de pannenkoek inpakker aanpakken! :D

Doe het testen maar gewoon even zonder. Vooral met nieuwe producten raad ik altijd aan om gewoon een product solo te testen. Anders weet je ook niet of het echt werkt. :)

:thumbs:

-Leon[/QUOTE]
bedankt voor het reageren .
ik zal het zonder iets nemen gewoon solo.
en ook bedankt nog voor het oplossen van het probleempje.

Gr ;)

Nee, maar serieus. Geef even belletje en wij fixen het. Op dit moment zijn we door de PWP samples heen, maar daar komen wij wel uit.

Service voor jullie staat op nummer 1. :thumbs:

-Leon

Is ondertussen helemaal opgelost en ruimschoots gecompenseerd, aardbei wordt opgezonden naar mij en de banana milkshake is morgen onderweg naar jullie!

Top service hoor :1e:

ps: sorry voor mijn vlaams accent aan de telefoon :D

Citaat:
Origineel gepost door blackreds Bekijk Post

Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 40,65

Referentienummer was 194531, als je wil kan ik je ook de factuur doorsturen die ik gekregen heb. Ik hoop dat dit opgelost word

Natuurlijk wordt dit opgelost. En snel ook!:D

Stuur het nu gelijk na.

Ik had ondertussen al eens gebeld naar jullie, maar dat had je waarschijnlijk wel al gezien:D Wou het zeker morgen binnen hebben.

Jammer dat jij het niet ingepakt hebt, anders had ik misschien nog een extra sampletje gekregen:p

Laatst bewerkt:
Magic EAA

Nu hoor ik verschillende verhalen dat je het ook goed kan gebruiken tijdens de training?

Gr

Jeroen

Ja dat doe ik ook tijdens de training. Aminozuren zijn bouwstenen voor je lichaam (doorverteerde eiwitten) en EAA (essensiele amino) heeft deze ook en gaan meteen naar je spieren. Hoeven niet verteerd te worden :) Top product, en smaakt nog een goed ook :)

Ja dat doe ik ook tijdens de training. Aminozuren zijn bouwstenen voor je lichaam (doorverteerde eiwitten) en EAA (essensiele amino) heeft deze ook en gaan meteen naar je spieren. Hoeven niet verteerd te worden :) Top product, en smaakt nog een goed ook :)

Het grote verschil en voordeel is inderdaad de directe opname:) aanrader.

Het grote verschil en voordeel is inderdaad de directe opname:) aanrader.

Nou leon/ilco, die PWP blijft me verbazen. eerst deed t niks bij mij, zeg een jaar terug maar ik krijg er wel veel kracht door joh. Gewoon lekker trainen(geen noxipro rush maar toch) redelijk makkelijk 140kg squat 6 keer net. Geen last meer van zwarte vlekken en misselijkheid door de dextro professional, top. Volgende keer denk ook potje PwP meenemen, had ik nooit gedacht:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven