snowwolf7
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Top!Deze is bij ons direct verzonden en inderdaad indstributie bij TNT. Komt 100% goed. Geen zorgen![]()

Uit een topic van me, had die reactie niet gezien.. is 50 gram wel voldoende?
jaa er moet wel degelijk een scoop in zitten .Hey B&F,
Zit er bij jullie Whey Isolaat ook een scoop bij?
In de bovenlaag zie ik hem zo 1,2,3 niet zitten, maar als die er niet bij zit hoef ik niet heel die emmer overhoop te halen haha![]()
Top!
---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
vandaag ga ik ook de no370 testen.
aleen ik zit momenteel aan de creatine mono.
gaat dit me creatine werking te niet?

word wel opgelost maak je maar niet drukHeb het pakketje juist binnengekregen, alleen is er een probleem.
Ik een een pot peptopro van 500 gram besteld, en ik krijg hier een potje van 250 gram.
Dit is ook zo op de factuur veranderd. Ik heb het nagewogen en het is inderdaad maar 250 gram. Op de meegekregen factuur staat nu 27.55€. Maar ik heb wel 40 euro doorgestort.
Graag het referentienummer van uw bestelling vermelden.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition PeptoPro * 1x 500 Gram Naturel € 28,00 € 28,00
1 Now Foods Zinc Picolinate * 1x 120 capsules € 9,90 € 9,90
1 Dymatize Elite Whey Gourmet Bars * Per stuk Fudge Brownie € 2,75 € 2,75
Bedrag inclusief BTW. € 40,65
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 40,65
Referentienummer was 194531, als je wil kan ik je ook de factuur doorsturen die ik gekregen heb. Ik hoop dat dit opgelost word![]()

Found it, zat echt helemaal onderin verstoptjaa er moet wel degelijk een scoop in zitten .
gewoon goed doorgraven of met een lepel door die pot gaan tot je hem voelt is zo gebuert.

Found it, zat echt helemaal onderin verstopt
Dat ik daar niet zelf opgekomen was, grote opscheplepel werkte goed om mee te zoeken

Hi Leon,
pakketje met nr 193747 is zojuist toegekomen.
Was dat pakket met perfection mix ipv isolaat.
Maar had aardbei gevraagd en de perfection mix is banana milkshake? Ik had nog gebeld met jullie om alles duidelijk te hebben dat het zeker strawberry was, omdat ik alle poeders smaak aardbei heb, om te kunnen mengen.
Hoe gaan we dit oplossen aub?
En bedankt voor de NO370 sample.
De PWP-sample die op factuur staat maar er niet bij zit is niet erg.
Groeten!

Ik heb vandaag eindelijk mijn sample NoxiPro uit kunnen proberen. Ik heb werkelijk waar al meer dan 10 pre-workout producten geprobeerd maar geen een waar ik ook maar iets van merkte. (Op Black Cats na dan, maar das niet echt een pre-workout)
Maar goed, genomen toen ik uit bed kwam, net na mijn shake. Vervolgens nog eens 4 boterhammer met 4 eieren gegeten. En man wat voelde dit raar aan. Heel mijn gezicht voelde verdoofd aan en ik was zo warm op de sportschool. Ik pakte op mijn frontsquats net zoveel gewicht als ik normaal op mn backsquats doe. Lekker getrained in ieder geval.
Nu nog even de sample van NO 370 afwachten en vergelijken maar het ziet er wel naar uit dat ik binnenkort een potje Noxipro ga bestellen!

Top!Deze is bij ons direct verzonden en inderdaad indstributie bij TNT. Komt 100% goed. Geen zorgen![]()

Heb het pakketje juist binnengekregen, alleen is er een probleem.
Ik een een pot peptopro van 500 gram besteld, en ik krijg hier een potje van 250 gram.
Dit is ook zo op de factuur veranderd. Ik heb het nagewogen en het is inderdaad maar 250 gram. Op de meegekregen factuur staat nu 27.55€. Maar ik heb wel 40 euro doorgestort.
Graag het referentienummer van uw bestelling vermelden.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition PeptoPro * 1x 500 Gram Naturel € 28,00 € 28,00
1 Now Foods Zinc Picolinate * 1x 120 capsules € 9,90 € 9,90
1 Dymatize Elite Whey Gourmet Bars * Per stuk Fudge Brownie € 2,75 € 2,75
Bedrag inclusief BTW. € 40,65
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 40,65
Referentienummer was 194531, als je wil kan ik je ook de factuur doorsturen die ik gekregen heb. Ik hoop dat dit opgelost word![]()

Wat kan ik beter in de ochtend nemen, EAA of BCAA? Doel is uiteraard spier opbouwen, maar zit nog even te twijfelen.
Door mij even te bellen op de zaak. Dan gaan we vervolgens samen de pannenkoek inpakker aanpakken!
Top!
---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
vandaag ga ik ook de no370 testen.
aleen ik zit momenteel aan de creatine mono.
gaat dit me creatine werking te niet?

Door mij even te bellen op de zaak. Dan gaan we vervolgens samen de pannenkoek inpakker aanpakken!
Nee, maar serieus. Geef even belletje en wij fixen het. Op dit moment zijn we door de PWP samples heen, maar daar komen wij wel uit.
Service voor jullie staat op nummer 1.
-Leon

Wou het zeker morgen binnen hebben.
Magic EAA
Nu hoor ik verschillende verhalen dat je het ook goed kan gebruiken tijdens de training?
Gr
Jeroen

Ja dat doe ik ook tijdens de training. Aminozuren zijn bouwstenen voor je lichaam (doorverteerde eiwitten) en EAA (essensiele amino) heeft deze ook en gaan meteen naar je spieren. Hoeven niet verteerd te wordenTop product, en smaakt nog een goed ook
![]()
aanrader.
Het grote verschil en voordeel is inderdaad de directe opnameaanrader.