Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die PWP zit echt vol met goede bouwstoffen man! Daarom verkies ik dieNou leon/ilco, die PWP blijft me verbazen. eerst deed t niks bij mij, zeg een jaar terug maar ik krijg er wel veel kracht door joh. Gewoon lekker trainen(geen noxipro rush maar toch) redelijk makkelijk 140kg squat 6 keer net. Geen last meer van zwarte vlekken en misselijkheid door de dextro professional, top. Volgende keer denk ook potje PwP meenemen, had ik nooit gedacht![]()

die PWP zit echt vol met goede bouwstoffen man! Daarom verkies ik die![]()

Nou leon/ilco, die PWP blijft me verbazen. eerst deed t niks bij mij, zeg een jaar terug maar ik krijg er wel veel kracht door joh. Gewoon lekker trainen(geen noxipro rush maar toch) redelijk makkelijk 140kg squat 6 keer net. Geen last meer van zwarte vlekken en misselijkheid door de dextro professional, top. Volgende keer denk ook potje PwP meenemen, had ik nooit gedacht![]()

Kan het kwaad om die peptopro te mengen met creatine monohydraat?

Kan ik die amino direct in water doen zonder iets te missen?

Vraagje over de cissus die jullie verkopen, als ik kijk bij die van primaforce staat er:
Het is van groot belang om Cissus 30 minuten voor een maaltijd te nemen. Het nemen van Cissus bij een maaltijd zal de werking kunnen remmen!
Dit staat niet op jullie verpakking, daar staat:
Neem 2-3 maal daags 1 capsule. Inname bij voorkeur bij de maaltijd.
Hoe zit het nou...?

Hey Bnf,
Kan ik TMS en Lean Gainer mengen en dan als post workout gebruiken? Of gaat dat ten koste van de opname van TMS?
Vandaag No370 geprobeert.
had wel meer verwacht van de smaak moest ik bijna overgeven.
heb geen pomp energie of iets anders gekregen ervan.
ik hou het tog maar bij de noxi pro want daar ging ik hard op.
maar wat bij mij werkt is bij de ander anders!
maar bedankt dat julie ( B&F) de sampling van no370 hadden opgestuurd!
en de acties van julie blijven ook top !
Gr
------------

Bestelref.: 194888
Hey B&F
Eergisteren bij jullie bestelling geplaatst, dewelke verzonden werd op dezelfde dag. Normaal krijg ik de dag nadien steeds mijn pakje. Was gisteren niet het geval, kreeg de melding dat het pakketje in aflevering zat. Het werd echter diezelfde (gisteren dus) dag niet aangeboden. Géén probleem dan wel de vlg dag dacht ik dan. Ook vandaag nog steeds de melding dat pakketje in de aflevering zat. Krijg nu het bericht dat het werd aangeboden op afleveradres maar dat niemand aanwezig was. Pakketje moet afgeleverd worden op mijn werk, daar er op het thuisadres overdag niemand aanwezig is. Gezien de firmanaam duidelijk vermeld staat op het afleveradres voor de transporteur (in dit geval vermoedelijk DPD) begrijp ik niet dat men met die levertijden géén rekening houdt en men toch dient te weten dat algemeen wordt aangenomen dat geleverd moet worden ts 8 en 17u. Kunnen jullie nakijken of het pakketje wel degelijk vertrokken is naar DEJOND NV, Terbekehofdreef 59, 2610 WILRIJK? Het rare is dat ik vandaag op mijn thuisadres een briefje van DPD kreeg dat niemand aanwezig was bij de aanbieding van 'een pakje'. Zéér vreemd aangezien ik nooit iets thuis laat afleveren, tenzij ik zeker ben dat er iemand aanwezig kan zijn. Kunnen jullie uiteraard allemaal niks aan doen, besef ik wel, maar jullie betalen die transportfirma's (wij als consument onrechtstreeks uiteraard ook) wel om pakketjes tijdig op bestemming af te leveren. Verleden jaar gekl* door de belgische post, nu door DPD. Probleem is ook dat ik wellicht het briefje dat op mijn werk werd achtergelaten niet zal kunnen recupereren, gezien ik niet bevoegd ben voor het ledigen van de brievenbus... En er nogal wel eens zulke zaken verloren gaan als men denkt dat dit niet voor de firma is. Kunnen jullie evt. kijken wanneer het pakje opnieuw zal worden aangeboden, heb vooral de DAA nogal dringend nodig. Cycle loopt zondag af, en kan hem namelijk voor tijdens de PCT goed gebruiken. Alvast bedankt :-)
Om bouwstoffen gaat t bij mij niet haha, heb daarom al maanden geen whey meer en maak sindsdien de beste gains. Maar ik ben verliefd op preworkouts en de PWP deed eerst niks en heb dat vaak gezegd, maar de laatste tijd voel ik hem vooral qua kracht super, heel raar![]()

Vandaag No370 geprobeert.
had wel meer verwacht van de smaak moest ik bijna overgeven.
heb geen pomp energie of iets anders gekregen ervan.
ik hou het tog maar bij de noxi pro want daar ging ik hard op.
maar wat bij mij werkt is bij de ander anders!
maar bedankt dat julie ( B&F) de sampling van no370 hadden opgestuurd!
en de acties van julie blijven ook top !
Gr
------------
jaa klopt .. maarja smaken verschillen wel minder.Gisteren lag er netjes een sample van NO 370 in de brievenbus, gisteren uitgeprobeerd, best wel redelijk maar ik zit wel met een vraagje.
Op de sample staat over gebruik: once daily 10 grams.
Wat is dit voor supplement precies dat je het elke dag met innemen?
---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Ik vond de smaak best wel oke, maar verder.....

Gisteren lag er netjes een sample van NO 370 in de brievenbus, gisteren uitgeprobeerd, best wel redelijk maar ik zit wel met een vraagje.
Op de sample staat over gebruik: once daily 10 grams.
Wat is dit voor supplement precies dat je het elke dag met innemen?
---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Ik vond de smaak best wel oke, maar verder.....
Al een idee wat de weekaanbiedingen zoal gaan zijn B&F ? Ik zou willen bestellen maar als er iets tussen zit dat me boeit, wacht ik nog een dagje![]()
Komen ze
Weekaanbiedingen vanaf morgen;
Mammoth 2500
Gold Standard Whey
creatine Magnesium Chelaat
BCAA elite 600 gram