Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de Creapure creatine super caps binnen, zit 500miligram in per capsule is dit niet heel erg weinig?
want bij andere gewone monohydraat wordt meestal 5gram per dag geadviseerd betekend dat ik dan 10 caps op 1 dag moet slikken?

Het zijn kleine capsules , supermakkelijk te slikken

Verzonden naar DeJond NV inderdaad, ze moeten vandaag weer komen. Er staat trouwens ook bij dat het pakket aan jouw gericht is. Hou mij maar even op de hoogte. Ik ga ervan uit dat het vandaag alsnog weer wordt aangeboden en anders ga ik bellen. Was het bedrijf dicht dan? Althans dat lijkt de post aan te geven..

Géén idee, wanneer dpd is komen leveren gisteren. Vermoedelijk inderdaad na sluitingstijd. Vanmorgen even gehoord bij de expeditie hier, dpd zou leveren tot 18u. Vermoedelijk was de poort dus gesloten toen de chauffeur hier aan kwam. Tot 18u is er in principe altijd iemand aanwezig in ons magazijn.

Verzonden naar DeJond NV inderdaad, ze moeten vandaag weer komen. Er staat trouwens ook bij dat het pakket aan jouw gericht is. Hou mij maar even op de hoogte. Ik ga ervan uit dat het vandaag alsnog weer wordt aangeboden en anders ga ik bellen. Was het bedrijf dicht dan? Althans dat lijkt de post aan te geven..

Géén idee, wanneer dpd is komen leveren gisteren. Vermoedelijk inderdaad na sluitingstijd. Vanmorgen even gehoord bij de expeditie hier, dpd zou leveren tot 18u. Vermoedelijk was de poort dus gesloten toen de chauffeur hier aan kwam. Tot 18u is er in principe altijd iemand aanwezig in ons magazijn.

Vreemd, dan. Ze komen vandaag weer.:cool:

DPD durft wel eens heel laat te leveren. heb ze meermaals rond 20u aan de deur gehad, een maat van mij zelfs rond 22u. Vind ik op zich nog wel leuk voor de werkende mens onder ons. ikzelf ben minder te spreken over de nonchalance van de koeriers. Aan totaal verkeerd adres geleverd en heel gedoe gehad om het pakje hier te krijgen, gelukkig regelt B&F zulke gevallen wel meestal, maar toch ... Zou niet zo vaak mogen voorvallen en ik heb de indruk dat het wel zo is.

het was weer eens tijd voor mijn maandelijkse bestelling

ik wist dat ze snel waren bij b&f maar zo snel als nu
net besteld en 30 seconden later al een mailtje dat de bestelling verzonden is
volgens mij zitten ze nu op het postkantoor in plaats van in het magazijn
of ze hebben het magzijn naar het postkantoor gebracht

nu wachten op de man van dpd
heb het nu een keer naar de zaak laten verzenden

ref nr 196359

in ieder geval alweer bedankt

Zojuist weer een bestelling geplaatst (196391),

Ik heb overigens ook zojuist enkele reviews geschreven voor jullie producten maar vroeg me af waarom er niet meer producten bij de Reviewpagina staan? Heb nog enkele producten waarvoor ik wel een review kan schrijven maar deze staan niet op de pagina :)

Heb overigens ook een opmerking toegevoegd voor extra samples, vind het wel leuk om producten te testen en hiervoor een review te schrijven ^^

Tot slot, enig idee wanneer de Whey Perfection Samples binnen komen? Het is tijd voor een pot met een nieuwe smaak :)

Alvast Bedankt!

het was weer eens tijd voor mijn maandelijkse bestelling

ik wist dat ze snel waren bij b&f maar zo snel als nu
net besteld en 30 seconden later al een mailtje dat de bestelling verzonden is
volgens mij zitten ze nu op het postkantoor in plaats van in het magazijn
of ze hebben het magzijn naar het postkantoor gebracht

nu wachten op de man van dpd
heb het nu een keer naar de zaak laten verzenden

ref nr 196359

in ieder geval alweer bedankt

Graag gedaan:) Jij bedankt, voor de bestelling!
We werken snel momenteel inderdaad. Vanaf volgende week kun je tot 22:00 uur bestellen en heb je het nog de volgende dag in huis zelfs. Dat is uniek:)

DPD durft wel eens heel laat te leveren. heb ze meermaals rond 20u aan de deur gehad, een maat van mij zelfs rond 22u. Vind ik op zich nog wel leuk voor de werkende mens onder ons. ikzelf ben minder te spreken over de nonchalance van de koeriers. Aan totaal verkeerd adres geleverd en heel gedoe gehad om het pakje hier te krijgen, gelukkig regelt B&F zulke gevallen wel meestal, maar toch ... Zou niet zo vaak mogen voorvallen en ik heb de indruk dat het wel zo is.

Ik had mijn pakket naar het bedrijf laten sturen gisteren omdat ik daar juist aan het werk was woensdag. Stond er bij track and tracé dat de zending 1e keer is aangeboden......
WTF geen bel gehoord of wat dan ook. Terwijl die het wel doet.

Vandaag donderdag zou niemand op kantoor zijn en ik heb geen sleutel. Dus heb hele ochtend staan wachten tot half 2 voor de deur.

(vrijdag ga ik op vakantie dus kon helaas niet dan terug komen)

Vind het ronduit belachelijk dat zo een postbode beweert aan de deur te zijn geweest!

Body en fitshop treft natuurlijk geen blaam ;)

Trouwens bedankt voor het toevoegen van de NO 370 ga hem vandaag testen :D

ik voel me genegeerd guys:janken:

Ik snap er niets meer van. Je pakket moet je nu toch hebben?

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ik had mijn pakket naar het bedrijf laten sturen gisteren omdat ik daar juist aan het werk was woensdag. Stond er bij track and tracé dat de zending 1e keer is aangeboden......
WTF geen bel gehoord of wat dan ook. Terwijl die het wel doet.

Vandaag donderdag zou niemand op kantoor zijn en ik heb geen sleutel. Dus heb hele ochtend staan wachten tot half 2 voor de deur.

(vrijdag ga ik op vakantie dus kon helaas niet dan terug komen)

Vind het ronduit belachelijk dat zo een postbode beweert aan de deur te zijn geweest!

Body en fitshop treft natuurlijk geen blaam ;)

Trouwens bedankt voor het toevoegen van de NO 370 ga hem vandaag testen :D

Ik snap je punt. Het ligt bij de post puur aan de wil/onwil van een postbode. Verreweg de meeste zijn gewoon netjes, correct en snel. Sommigen maken er een potje van:rolleyes: Maar goed:cool:

NO;
Laat maar weten!:)

Weer wat besteld bij jullie, nou maar hopen dat nu wel de beloofde samples komen :-).
Leuke gozer aan de lijn, die Ilco!

• Like
Waarderingen: B&F
Weer wat besteld bij jullie, nou maar hopen dat nu wel de beloofde samples komen :-).
Leuke gozer aan de lijn, die Ilco!

Ik heb het direct doorgegeven aan de boys.:) Als het niet goed is gegaan, PM mij dan maar even. Dank je, voor het compliment:D

Ordernr 193747.

Nieuw pakketje met de juiste perfection mix aardbei goed en wel aangekomen hier.
Heel erg bedankt voor de super extra's!!!
Wat een service, gisteren verkeerde smaak ontvangen, vandaag al de correcte in huis, met meer!
De perfection mix banana 4 kg heb ik vanmorgen afgegeven in de post, kan tot 4 dagen duren tot die bij jullie is.
Laten jullie iets weten aub als die goed is toegekomen daar?

Erg bedankt hoor!
Groeten

ps: gisteren voor training protein revolution met citrupure gemengd. jekkes mocht ik niet gedaan hebben, qua smaak vermoedelijk slechtste combi ooit haha :D.

Yeah man.. Love is in the air.:heart:
Offtopic:
Naar verluid heb ik ook een sexy telefoonstem, ik had ooit computerproblemen en degene aan de lijn voegde me op een gegeven moment toe op Hyves, omdat hij wel benieuwd was wie er aan de andere kant van de lijn zat... :cool:

Echt super bezig, B&F + Ilco! :D

Laatst bewerkt:
nvm

Laatst bewerkt:
Pakketje is de volgende dag binnen gekomen,

Wederom een top service! :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven