AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey even een klein verzoekje, zou het mogelijk zijn om een sample van whey perfection berry blast te krijgen bij men bestelling, ref nummer 196512
want zou volgende keer die is willen proberen maar liever eerst een sample just in case :P had er niet aan gedacht om het erbij te zetten bij opmerkingen :)

Ilco & Leon,

toch even vermelden dat ik gisteren netjes op tijd mijn pakketje heb mogen ontvangen.
Bedankt voor de superservice en de topproducten van B&F !

Groet, Daniell.

Van jullie site: Wanneer je voor vijf dagen 15 tot 25 gram Creapure® creatine per dag neemt dan verhoogt dit de hoeveelheid beschikbare creatine in de spieren met 15-30% en de phosphocreatine voorraad met 10-40%. (analyses door spierbiopsie). Na de laadfase is een dagelijkse dosering van 3-5 gram per dag genoeg.
Een vergelijkbare verhoging bereik je door voor 4 weken dagelijks 3 gram te nemen.

Betekent dit dus dat volgens B&F shop een laadfase aan te raden is?

Van jullie site: Wanneer je voor vijf dagen 15 tot 25 gram Creapure® creatine per dag neemt dan verhoogt dit de hoeveelheid beschikbare creatine in de spieren met 15-30% en de phosphocreatine voorraad met 10-40%. (analyses door spierbiopsie). Na de laadfase is een dagelijkse dosering van 3-5 gram per dag genoeg.
Een vergelijkbare verhoging bereik je door voor 4 weken dagelijks 3 gram te nemen.

Ze zeggen ook dat je na 4 weken hetzelfde effect hebt. Dus echt aanraden doen ze niet. Ze geven alleen een tip voor als je sneller je creatinepeil op peil wilt hebben

Grts

is die noxipro iets om af te wisselen met pre workout power ?

Weer wat besteld bij jullie, nou maar hopen dat nu wel de beloofde samples komen :-).
Leuke gozer aan de lijn, die Ilco!

Ik heb het direct doorgegeven aan de boys.:) Als het niet goed is gegaan, PM mij dan maar even. Dank je, voor het compliment:D

:grumble: Casanova...

:D

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Pakketje is de volgende dag binnen gekomen,

Wederom een top service! :thumbs:

Dank je!

Ilco & Leon,

toch even vermelden dat ik gisteren netjes op tijd mijn pakketje heb mogen ontvangen.

Groet, Daniell.

Jij ook bedankt! :)

Ze zeggen ook dat je na 4 weken hetzelfde effect hebt. Dus echt aanraden doen ze niet. Ze geven alleen een tip voor als je sneller je creatinepeil op peil wilt hebben

Grts

Klopt! :)

Sowieso, noxipro is een topproduct!

NoxiPro is inderdaad een toppertje. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Weten jullie al wanneer de fast diet binnenkomt en de prijs ervan?

Ultra Fine Oats ...

Top product welliswaar. Drinkt vlot weg etc ...

Op julllie site staat echter dat je 1 a 3 maatscheppen per dag moet toevoegen. Zit daar
een schepje in die zak dan? Op het eerste gevoel vond ik geen maar als er toch een is,
dan moet ik even op zoek :) Nu doe ik het maar met een soeplepel en de weegschaal :)

Weten jullie al wanneer de fast diet binnenkomt en de prijs ervan?

De Fast Diet gaat echt een knaller worden!:) We hopen over 2 weken de introductie te kunnen doen. We willen met deze Burner heel Nederland en Belgie veroveren dus de intro-prijs zal extreem scherp zijn. Ik denk rond 17,00 euro. Voor deze ingredienten betaal je bij de Top US merken 40-45 euro.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Ultra Fine Oats ...

Op julllie site staat echter dat je 1 a 3 maatscheppen per dag moet toevoegen. Zit daar
een schepje in die zak dan? Op het eerste gevoel vond ik geen maar als er toch een is,
dan moet ik even op zoek :) Nu doe ik het maar met een soeplepel en de weegschaal :)

Er zit inderdaad geen scoop in de Oats. Ik zal dit direct even aanpassen.
Excuses!:cool:

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

is die noxipro iets om af te wisselen met pre workout power ?

Ja, zijn goed af te wisselen!:)

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

]

Ja, dat klopt. Uiteindelijk bereik je met of zonder laadfase wel hetzelfde niveau. Alleen door de laadfase gaat het sneller en heb je dus sneller meer resultaten.:)

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Ilco & Leon,

Groet, Daniell.

Jij bedankt, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Hey even een klein verzoekje, zou het mogelijk zijn om een sample van whey perfection berry blast te krijgen bij men bestelling, ref nummer 196512
want zou volgende keer die is willen proberen maar liever eerst een sample just in case :P had er niet aan gedacht om het erbij te zetten bij opmerkingen :)

We hebben momenteel geen Whey Perfection samples. we verwachten deze pas over 2 weken helaas. Dank je! voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Pakketje is de volgende dag binnen gekomen,

Wederom een top service! :thumbs:

Thanks!

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

De nieuwe Weekaanbiedingen:

Mammoth 2500
1x 2200 Gram 24,90 19,90!
1x 4400 Gram 39,90 34,50!

Gold Standard Whey
1x 2270 Gram 49,90 39,90!

Creatine Magnesium Chelaat
1x 200 Capsules 19,90 11,50!

BCAA Poeder Interactive
1x 600 Gram 19,90 14,50!

Jezus wat is dat Pure Muscle Bcaa apart van smaak. Is die ultra micronized goed van smaak? Want dit is wel heel bitter op de vroege ochtend ;)

Ik gebruik altijd whey perfection maar me pot is op kan die vervangen voor protion power mix?

De prijs van het BCAA poeder is nog niet aangepast op de site.

Verder : zal die Fast Diet pil ook geschikt zijn voor mensen die caffeinegevoelig zijn ? Te zien aan de ingrediënten zitten er niet echt stimulantia in in zn pure vorm zoals caffeine. Die 1,3 dymeth en groene thee extracten zijn wel stimulerend enzo maar wrs niet zo heftig als een dosis caffeine. Maar het totaalplaatje misschien wel ? Ga ik maw heel de dag nerveus staan zweten hiermee ?

Jezus wat is dat Pure Muscle Bcaa apart van smaak. Is die ultra micronized goed van smaak? Want dit is wel heel bitter op de vroege ochtend ;)
`

BCAA is altijd bitter maar in de Micro BCAA's is dit een heeeeeeel stuk minder. De smaak en oplosbaarheid zijn echt goed. :)

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

De prijs van het BCAA poeder is nog niet aangepast op de site.

Verder : zal die Fast Diet pil ook geschikt zijn voor mensen die caffeinegevoelig zijn ? Te zien aan de ingrediënten zitten er niet echt stimulantia in in zn pure vorm zoals caffeine. Die 1,3 dymeth en groene thee extracten zijn wel stimulerend enzo maar wrs niet zo heftig als een dosis caffeine. Maar het totaalplaatje misschien wel ? Ga ik maw heel de dag nerveus staan zweten hiermee ?

Thanks, gedaan!:D

Het totaalplaatje is voor de meeste precies lekker en niet te. Maar het blijft persoonlijk:) Ben je gevoelig neem je er 1 maar er zijn ook mensen die er 2 kunnen nemen. Zo hebben we het voor iedereen geschikt proberen te krijgen.

Pre-Workout Powerpill

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Ik gebruik altijd whey perfection maar me pot is op kan die vervangen voor protion power mix?

Ja hoor, die kun je altijd en zelf per dag afwisselen.

Protein Perfection Mix

vandaag weer netjes bestelling binnen gekregen :)
die van dpd staat hier elke week aan de deur hij zal het adres wel kennen nu :D
had gelezen dat de no370samples werden meegestuurd had er helaas geen bij , jammer had die wel eens willen testen, volgende keer maar bij de opmerkingen zetten :)

Ultra Fine Oats ...

Ik heb ook gevoeld, maar geen schepje gevonden in de oats.

heb de zak oats naast me whey emmer staan, dus schepje whey in de shaker, en met dat schepje haal ik ook een schepje oats uit de zak, schepje vd whey is namelijk +/- 30gr.

Vind de oats apart smaken, nooit gehad eerder. Smaakt een beetje naar die voeding repen die je kunt kopen, met noten e.d erin, zoals b'tween ofzo.

Lost alleen niet goed op bij mij, maar goed, dan maar een beetje kauwen onder het drinken :cool:

vandaag weer netjes bestelling binnen gekregen :)
die van dpd staat hier elke week aan de deur hij zal het adres wel kennen nu :D
had gelezen dat de no370samples werden meegestuurd had er helaas geen bij , jammer had die wel eens willen testen, volgende keer maar bij de opmerkingen zetten :)

NO 370 samples zijn apart met de post veroznden. :)

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

heb de zak oats naast me whey emmer staan, dus schepje whey in de shaker, en met dat schepje haal ik ook een schepje oats uit de zak, schepje vd whey is namelijk +/- 30gr.

Vind de oats apart smaken, nooit gehad eerder. Smaakt een beetje naar die voeding repen die je kunt kopen, met noten e.d erin, zoals b'tween ofzo.

Lost alleen niet goed op bij mij, maar goed, dan maar een beetje kauwen onder het drinken :cool:

Een scoop zit er inderdaad niet bij. Is ook al aangepast op internet. excuses! De oats smaken apart maar zijn en voordelig en effectief als aanvulling in de voeding.:)

Moet je dan toch maar eens nawegen ;) Whey & oats wegen niet evenveel in het schepje ;)
Ook al is het schepje even groot. En idd, oats lossen niet op, het is havermout hé :)

Hier ilco en Body&Fitshop deze had ik al gemaakt toen ik het pakketje kreeg :(.
???

IMG-20110408-00096.jpg

IMG-20110405-00073.jpg

Laatst bewerkt:
Moet je dan toch maar eens nawegen ;) Whey & oats wegen niet evenveel in het schepje ;)
Ook al is het schepje even groot. En idd, oats lossen niet op, het is havermout hé :)

Ja oke, voor whey is het schepje 30gr dus met oats waarschijnlijk meer, maar ik weeg die oats niet precies af, gewoon op de gok. reken het verder niet echt mee ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven