MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hadden ze toch gelijk over het kloontje :roflol:

Kerelrot toch eens op met je oplichterij. da's nu al de vijfde keer dat je een andere account maakt en Bodyenfit probeert te belazeren. Een schandalige schooier en profiteren van de goodwill van B&F. Ik zou pleiten voor een volledige IP-ban van zowel het dutchbodybuildingforum als een IP-ban + adres-ban van de website van B&F.

Denk je dat mensen het nog niet doorhadden, gewoon al je schrijfstijl. Mooi geprobeerd, je even gedeisd houden in dit topic en dan weer de schooier komen uithangen. Eerst was het voor je broer, nu weer je trainingspartner, wie nog, je schoonmoeder ?

Laatst bewerkt:
krijgen we weer dit gezeur ik ben karwan niet hij bestellde bij mij omdat hij geen sups-
mocht van zijn ouders maar dit tog geen reden om mij voor 'karwan' uit te maken.

Right...
Unit, ga ergens anders kansloos lopen doen of bewijs in ieder geval dat je Karwan niet bent. Want wie stelt bewijst!

Right...
Unit, ga ergens anders kansloos lopen doen of bewijs in ieder geval dat je Karwan niet bent. Want wie stelt bewijst!
dat wil ik graag doen moet ik een foto van mij en karwan maken?
of moet ik een foto maken dat ik met hem train wtf willen julie .
willen julie mij en karwan tegelijk bellen ofso .
zeg maar wat julie willen ik stres hier voor nothing

Right...

hoe weet hij trouwens dat karwan en zijn andere kloontjes altijd gezeik kregen? ;) daar heeft hij zich toch even verklapt toen hij zei 'krijgen we dit weer'

Je bent echt goed in verhaaltjes verzinnen (nee toch niet bij nader inzien, creativiteit kan beter) maar je schrijfstijl verraadt je elke keer. Misschien kan je eerst terug naar school gaan om degelijk te leren schrijven, en binnen enkele jaartjes probeer je nog eens opnieuw ? Btw ik zou toch maar oppassen met je verhaaltjes, want jezelf uitgeven voor andere personen en bedrijven proberen op te lichten is strafbaar.
Dus Karwan, als je mammie niet wilt dat je supps bestelt, zal ze het zeker niet appreciëren als er plots een politiewagen voor je deur staat, toch ?

hoe weet hij trouwens dat karwan en zijn andere kloontjes altijd gezeik kregen? ;) daar heeft hij zich toch even verklapt toen hij zei 'krijgen we dit weer'
Omdat ik met hem train en hij verteld me zowat alles .
omdat hij een maat van mij is en hij me zulke dingen verteld?

Ohja en dus Karwan mocht geen supps kopen van zijn mammie, maar je laat het wel naar z'n thuis sturen ? Vreemd hoor gast, echt vreemd ...

Bericht van gisteren in dit topic:

Ordernr 193747.

Nieuw pakketje met de juiste perfection mix aardbei goed en wel aangekomen hier.
Heel erg bedankt voor de super extra's!!!
Wat een service, gisteren verkeerde smaak ontvangen, vandaag al de correcte in huis, met meer!
De perfection mix banana 4 kg heb ik vanmorgen afgegeven in de post, kan tot 4 dagen duren tot die bij jullie is.
Laten jullie iets weten aub als die goed is toegekomen daar?

Erg bedankt hoor!
Groeten

ps: gisteren voor training protein revolution met citrupure gemengd. jekkes mocht ik niet gedaan hebben, qua smaak vermoedelijk slechtste combi ooit haha .
Maar de perfection mix smaakt en mixt heerlijk!

Ohja en dus Karwan mocht geen supps kopen van zijn mammie, maar je laat het wel naar z'n thuis sturen ? Vreemd hoor gast, echt vreemd ...

hij zij tegen ze ouders dat het van mij was en dat ik het niet mocht van mijn ouders dus hij loog ze ouders voor .
maar als julie niet geloven dan niet .
ik weet zelf dat karwan een anderen persoon is dan mij .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven