Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Unit, ga gewoon weg debiel. Snap ook niet echt punt waarvoor je een foto maakt, ik zie niks verkeerds.

dat wil ik graag doen moet ik een foto van mij en karwan maken?
of moet ik een foto maken dat ik met hem train wtf willen julie .
willen julie mij en karwan tegelijk bellen ofso .
zeg maar wat julie willen ik stres hier voor nothing

epic bewijsmateriaal; 2 random marokkanen samen op de foto, 'case closed!' stuur die jongens snel de emmers whey die met het vervoer gescheurd, ontploft en verloren gegaan zijn!

Thaha dat wordt hier Hilarisch :D

Hoe lang ligt je pakketje eigenlijk klaar bij pakjegemak. Hij kwam woensdag binnen maar wil het pakketje volgende week zaterdag afhalen. is dit mogelijk?

Wat is er eigenlijk verkeerd aan die pot van je, Unit? Je hebt toch alles wat ge wou?

verkeerde smaak maarja dat gelooft niemand nu meer foto's zeggen niet genoeg

Als ge die pot nog niet hebt geopend dan kan je toch om uw geloofwaardigheid te bewijzen die pot toch eerst terugsturen en dan wachten op een nieuwe?

ALs je de pot al geopend hebt, dan jah dat moest ge maar op voorhand gezien hebben hé.

Vind het raar dat ge zelfs verkeerde smaak ontvangen hebt, heb nog nooit slecht gevaren bij B&F shop

Unit rot een eind op man, 1 keer oke 2keer ook oke maar je overdrijft man ik stem ook voor een ip ban fzo anders gaat dit nog lang duren elke keer zich voordoen voor iemand anders een vriend,neef,broertje,..

Unit, Karwan, man toch.

Je verhaaltje klopt aan geen kanten!
Je zegt dat Karwan niets mag bestellen van z'n ouders, maar toch laat je het pakketje van B&F op zijn adres toekomen.
Als jij zogenaamd z'n trainingsmaatje bent, dan zou je het moeten laten toekomen op jou adres, omdat hij het niet mag van z'n ouders.

Snap je nu zelf hoe fout je verhaaltje in mekaar zit gast ?

Stop met het proberen te belazeren van B&F! Ze hebben een super service voor eerlijke gasten!
Maar als er dan gasten als jou komen zou dat wel eens kunnen veranderen hun service.

Duuh, daar staat toch de smaak op. Bel gewoon met B&F, doe je verhaaltje daar.
Maar ik denk dat het merendeel je hier liever ziet opr*tten ;)

Eerlijk gezegd zegt dit ook niets. Hij had bv idd een andere smaak kunnen bestellen, en gewoon de juiste ontvangen hebben en deze voor de foto verwisseld hebben met die aardbei die hij nog had liggen van vorige keer.
Anyway dit is idd iets dat je met B&F moet regelen maar ik denk dat ze jouw spelletjes ook wat beu gaan zijn.

Als ik B&F was zou ik vragen dat je die pot terugstuurt. Als hij idd goed aankomt en nog vol is, dan zou ik je een nieuwe smaak opsturen + je verzendkosten terugstorten.

OMG Karwan is terug! Kan je geen foto van jezelf sturen? Kunnen we allemaal lachen om dat vieze dunne skelet-lichaampje van jou. Echt neem iemand anders in de zeik kleine kerol...

:D

Ultra Fine Oats ...

Top product welliswaar. Drinkt vlot weg etc ...

Op julllie site staat echter dat je 1 a 3 maatscheppen per dag moet toevoegen. Zit daar
een schepje in die zak dan? Op het eerste gevoel vond ik geen maar als er toch een is,
dan moet ik even op zoek :) Nu doe ik het maar met een soeplepel en de weegschaal :)

haha soeplepel :D x2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven