Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijk gezegd zegt dit ook niets. Hij had bv idd een andere smaak kunnen bestellen, en gewoon de juiste ontvangen hebben en deze voor de foto verwisseld hebben met die aardbei die hij nog had liggen van vorige keer.
Anyway dit is idd iets dat je met B&F moet regelen maar ik denk dat ze jouw spelletjes ook wat beu gaan zijn.

Als ik B&F was zou ik vragen dat je die pot terugstuurt. Als hij idd goed aankomt en nog vol is, dan zou ik je een nieuwe smaak opsturen + je verzendkosten terugstorten.

Hij mag inderdaad de pot terugsturen. Het viel mij op dat deze jongen deze achternaam heeft als "karwan" en "smokeweed". dat is wel heel apart:D

Hallo bodyenfitshop..
Zoals ik al eerder een bestelling had gedaan een groote .. is er weer de zelfte fout gemaakt ..
ik heb deze x besteld whey perfection 1x miscelear cassein 1x en lean gain 1x
nou is er weer een fout gemaakt bij de bestelling ik heb geen whey perfection (Strawberry) gekregen maar ik kreeg de smaak capucinno...
ik had echt graag de strawberry gewilt... :(
Referentie nummer =181943
kunt het nogmaals controleren als u me niet gelooft.. :(
wat kunnen we hier tegen doen..

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

[/COLOR]

Ik regel het direct:) Morgenochtend opgelost! Excuses:rolleyes:

Zou het niet die pot whey zijn die op de foto staat? :p

Bericht van gisteren in dit topic:

Ordernr 193747.

Nieuw pakketje met de juiste perfection mix aardbei goed en wel aangekomen hier.
Heel erg bedankt voor de super extra's!!!
Wat een service, gisteren verkeerde smaak ontvangen, vandaag al de correcte in huis, met meer!
De perfection mix banana 4 kg heb ik vanmorgen afgegeven in de post, kan tot 4 dagen duren tot die bij jullie is.
Laten jullie iets weten aub als die goed is toegekomen daar?

Erg bedankt hoor!
Groeten

ps: gisteren voor training protein revolution met citrupure gemengd. jekkes mocht ik niet gedaan hebben, qua smaak vermoedelijk slechtste combi ooit haha .
Maar de perfection mix smaakt en mixt heerlijk!

Haha inderdaad. :p. Trollspy number 1 :1e:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Prettig weekend allemaal :thumbs: En aan alle studenten een vrolijke vakantie. :D.

hehe yea:D
jij ook man een fijn weekend! (ben ook student, maar heb geen vakantie hoor:mad:)

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

fijn weekend leon/ilco!

Thaha dat wordt hier Hilarisch :D

:stupid: :D

Eerlijk gezegd zegt dit ook niets. Hij had bv idd een andere smaak kunnen bestellen, en gewoon de juiste ontvangen hebben en deze voor de foto verwisseld hebben met die aardbei die hij nog had liggen van vorige keer.
Anyway dit is idd iets dat je met B&F moet regelen maar ik denk dat ze jouw spelletjes ook wat beu gaan zijn.

Als ik B&F was zou ik vragen dat je die pot terugstuurt. Als hij idd goed aankomt en nog vol is, dan zou ik je een nieuwe smaak opsturen + je verzendkosten terugstorten.
:stupid:

Haha inderdaad. :p. Trollspy number 1 :1e:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Prettig weekend allemaal :thumbs: En aan alle studenten een vrolijke vakantie. :D.

Vakantie? Ik heb gewoon college hoor :rolleyes:
Iig wel fijne week-end :D

Wel een heel erge slimmerik/ triest persoon dit, heeft vast eerst strawberry whey gekocht en later bijvoorbeeld banaan. Heeft die de strawberry met banaan verwisselt en dan gelijk zeiken met ow b&f heb verkeerde smaak gekregen blabla om een nieuwe pot gratis te kunnen krijgen.
Als ik body en fit shop was zou ik gewoon aanklacht ofzo bij de politie indienen voor scam ofz.

Triest figuur ben je overigens, lekker voor je ban!

Hoe lang ligt je pakketje eigenlijk klaar bij pakjegemak. Hij kwam woensdag binnen maar wil het pakketje volgende week zaterdag afhalen. is dit mogelijk?

Ik vermoed net zo lang als wanneer je een pakket thuis laat bezorgen, maar als je niet thuis bent, dat ze het naar het postkantoor brengen.

meen dat je dan tot max 3 weken het op kan halen.

Maar bel anders even met je postkantoor, lijkt me het verstandigst :thumbs:

Bericht van gisteren in dit topic:

Ordernr 193747.

Nieuw pakketje met de juiste perfection mix aardbei goed en wel aangekomen hier.
Heel erg bedankt voor de super extra's!!!
Wat een service, gisteren verkeerde smaak ontvangen, vandaag al de correcte in huis, met meer!
De perfection mix banana 4 kg heb ik vanmorgen afgegeven in de post, kan tot 4 dagen duren tot die bij jullie is.
Laten jullie iets weten aub als die goed is toegekomen daar?

Erg bedankt hoor!
Groeten

ps: gisteren voor training protein revolution met citrupure gemengd. jekkes mocht ik niet gedaan hebben, qua smaak vermoedelijk slechtste combi ooit haha .
Maar de perfection mix smaakt en mixt heerlijk!

Ik vermoed net zo lang als wanneer je een pakket thuis laat bezorgen, maar als je niet thuis bent, dat ze het naar het postkantoor brengen.

meen dat je dan tot max 3 weken het op kan halen.

Maar bel anders even met je postkantoor, lijkt me het verstandigst :thumbs:

Inderdaad tot 3 weken, maar dubbelcheck even met het postkantoor. :)

-Leon

Zouden jullie niet gewoon een IP ban aan Big-T kunnen voorstellen voor ''karwan'' oid?
Die kerel begint wel schijt irritant te worden nu.. Ookal is het nog wel om te lachen dat hij elke keer door de mand valt :roflol:

Zouden jullie niet gewoon een IP ban aan Big-T kunnen voorstellen voor ''karwan'' oid?
Die kerel begint wel schijt irritant te worden nu.. Ookal is het nog wel om te lachen dat hij elke keer door de mand valt :roflol:

BigT weet er volgens mij van, althans er is een ban nu begrijp ik.

Mijn bestelling is binnen! Bedankt voor de snelle, goede service en de samples!!! :-)

Zo'n voorvallen zijn gewoon jammer voor de echt eerlijke klanten van b&f. Door mensen zoals karwan zou je op den duur mensen gewoon niet meer op hun woord geloven. Ik heb ook al een paar keer problemen met de post enzo gehad en heb dit altijd mooi en in vertrouwen kunnen regelen met b&f. Dat is ook de reden waarom ik vaste klant ben en blijf. Echt spijtig dat zulke mensen zo'n vertrouwen kunnen schaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven