XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie wel eens gedacht aan body en fitshop eiwitrepen?
Als jullie deze voor een mooi prijsje aan kunnen bieden denk ik dat hier wel markt voor is!

Hebben jullie wel eens gedacht aan body en fitshop eiwitrepen?
Als jullie deze voor een mooi prijsje aan kunnen bieden denk ik dat hier wel markt voor is!

Yes, hebben we wel over nagedacht. Eiwitrepen is echter een moeilijk product. Wie weet in de toekomst:D Op korte termijn nog niet....

@Body & Fitshop:

ik ontving zo pas bestelling 85302, hetgeen 1000 gram Glutamine Peptide (aanwezig) moest zijn en 1000 gram MHP Glutamine (geen 1000 gram maar 300 gram)

hoe moet dit gecorrigeerd worden?

wel zéér snelle levering trouwens!

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

en bedankt voor de bidon :)

@Body & Fitshop:

ik ontving zo pas bestelling 85302, hetgeen 1000 gram Glutamine Peptide (aanwezig) moest zijn en 1000 gram MHP Glutamine (geen 1000 gram maar 300 gram)

hoe moet dit gecorrigeerd worden?

wel zéér snelle levering trouwens!

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

en bedankt voor de bidon :)

:rolleyes: Als ik het goed begrijp dan heb je in plaats van 1000 gram mhp Glutamine 300 gram gehad en kom je dus 700 gram mhp glutamine tekort.

Klopt dat?

Zo ja, dan stuur ik je maandag direct 1000 gram glutamine van mhp na.

Kan u me even toelichten hoe het komt dat er in jullie PURE WHEY BLEND bij de naturel versie 7gr vet zit op 100gr, dus wellicht is dat vetgehalte dan weer hoger als je voor een smaak kiest ?

Omdat het hier enkel om een mix van concentraat, isolaat gaat verbaast me dit ietwat dat bij de blend deze waarde hoger ligt dan bv. de Perfect Protein Mix waar verschillende soorten eiwitten in verwerkt zitten.

Verder staat deze whey me enorm aan om te proberen, dat ie vrij is van aspartaam en cyclamaat is uiteraard een +punt, jammer dat er in jullie isolaat cyclamaat zit, anders werd het wellicht deze.

ps. Welke verhouding conc/iso heeft de Pure Whey Blend ?

Grtz.

:rolleyes: Als ik het goed begrijp dan heb je in plaats van 1000 gram mhp Glutamine 300 gram gehad en kom je dus 700 gram mhp glutamine tekort.

Klopt dat?

Zo ja, dan stuur ik je maandag direct 1000 gram glutamine van mhp na.

klopt ;) , en bedankt :)
(454 gram arginine poeder komt ook nog na uit bestelling 84850, was uitverkocht, wat mij betreft stuur je ze anders samen op hé :o als ik ze maar krijg :D )

Ik heb eind vorig jaar Exclusive Whey Proteine bij jullie gekocht (4,5 kg).

De oplosbaarheid en smaak waren toen nog niet zo goed. Is dit inmiddels verbeterd? Ik weet dat je niet voor een duppie op de eerste rang moet willen zitten, maar ben toch benieuwd.

Mocht het product inmiddels beter zijn zou ik het zeker weer kopen.

Of is er een andere whey (met een goede prijs/kwaliteit verhouding) die je kunt aanraden?

Die Perfect Protein Matrix ziet er ook wel goed uit qua samenstelling. Hoe is die qua oplosbaarheid/smaak?

Kan u me even toelichten hoe het komt dat er in jullie PURE WHEY BLEND bij de naturel versie 7gr vet zit op 100gr, dus wellicht is dat vetgehalte dan weer hoger als je voor een smaak kiest ?

Omdat het hier enkel om een mix van concentraat, isolaat gaat verbaast me dit ietwat dat bij de blend deze waarde hoger ligt dan bv. de Perfect Protein Mix waar verschillende soorten eiwitten in verwerkt zitten.

Verder staat deze whey me enorm aan om te proberen, dat ie vrij is van aspartaam en cyclamaat is uiteraard een +punt, jammer dat er in jullie isolaat cyclamaat zit, anders werd het wellicht deze.

ps. Welke verhouding conc/iso heeft de Pure Whey Blend ?

Grtz.

Dat zou ik even na moeten vragen (zit nu logischerwijs niet op kantoor)
We geven puur aan wat we op de declaratie doorkijgen.

De Whey Isolate is trouwens voor een behoorlijk aantal of zelfs bijna alle smaken ook al vrij van aspartaam en cyclamaat (dit zijn we voor alle producten aan het doorvoeren) Welke smaken dit betreft zal ik maandag ook even doorgeven.

De wpi/wpc verhouding is 20-80.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Ik heb eind vorig jaar Exclusive Whey Proteine bij jullie gekocht (4,5 kg).

De oplosbaarheid en smaak waren toen nog niet zo goed. Is dit inmiddels verbeterd? Ik weet dat je niet voor een duppie op de eerste rang moet willen zitten, maar ben toch benieuwd.

Mocht het product inmiddels beter zijn zou ik het zeker weer kopen.

Of is er een andere whey (met een goede prijs/kwaliteit verhouding) die je kunt aanraden?

Die Perfect Protein Matrix ziet er ook wel goed uit qua samenstelling. Hoe is die qua oplosbaarheid/smaak?

Exclusive Whey:
Deze is niet instant, de oplosbaarheid is dan minder als bij bv de Pure Whey Blend. Minder gebruiksgemak wel meer eiwitten voor een lagere prijs. wel/niet instant maakt verder voor kwaliteit/opneembaarheid niet uit. Meer een persoonlijke keuze. Verder vindt ik de smaken zelfs zeer fris en goed in de nieuwe versie. (al is smaak ook altijd persoonlijk)

De Perfect Protein Matrix lost goed op. De structuur is voller.

Hoe is de smaak tropical van de whey isolate van body en fit iemand ervaringen

Gisteravond besteld:

-Total muscle solution( ben benieuwd )
-Lipotropic Protein( ben extreeeeem benieuwd )

:D

Vraagjes,

wat is voornamelijk het verschil tussen Mass & muscle en Complex lean gainer?

Welke is geschikt voor het slapen gaan Perfect protein mix of constant muscle growth?

Is Total Muscle Solution ook geschikt om te cutten?

Heb paar dagen geleden wat besteld en moet zeggen dat het heel snel binnen was.
Nu weer wat besteld alleen 1 product hadden ze niet meer op voorraad meteen gebeld door body en fitschop en een net aanbod gekregen als vervanger voor wat ze niet meer op voorraad hadden. Ben heel tevreden over de snelle levering en het mooie aanbod. Zal zeker vaker bij jullie gaan bestellen!!!

Vraagjes,

wat is voornamelijk het verschil tussen Mass & muscle en Complex lean gainer?
Wezenlijk allebei inderdaad suikersvrij en puur complex in de koolhydraten. Zitten wel andere bronnen in en de mass en muscle heeft bv de toevoeging van mct ed..

Welke is geschikt voor het slapen gaan Perfect protein mix of constant muscle growth?
Zijn allebei zeer geschikt. Netto zal het niet veel verschil maken denk ik. De constant Muscle Growth is pure Micellar Caseine, de Perfect Protein Matrix bevat ook een deel andere bronnen als Whey, voor snellere opname, deze is eigenlijk geschikt op elk tijdstip.

Is Total Muscle Solution ook geschikt om te cutten?
Ja, ook al bevat deze ook WMS. Je neemt de Total Muscle solution puur voor- en na de training en op rustdagen 's ochtends, dan kan 16 gram wms per serving echt geen kwaad.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Heb paar dagen geleden wat besteld en moet zeggen dat het heel snel binnen was.
Nu weer wat besteld alleen 1 product hadden ze niet meer op voorraad meteen gebeld door body en fitschop en een net aanbod gekregen als vervanger voor wat ze niet meer op voorraad hadden. Ben heel tevreden over de snelle levering en het mooie aanbod. Zal zeker vaker bij jullie gaan bestellen!!!

:thumbs: Dank je!!

net die nieuwe gainer besteld van bf zelf,.
heb meestal lean gainer, deze maar ff proberen.. ben benieuwd...

Exclusive Whey:
Deze is niet instant, de oplosbaarheid is dan minder als bij bv de Pure Whey Blend. Minder gebruiksgemak wel meer eiwitten voor een lagere prijs. wel/niet instant maakt verder voor kwaliteit/opneembaarheid niet uit. Meer een persoonlijke keuze. Verder vindt ik de smaken zelfs zeer fris en goed in de nieuwe versie. (al is smaak ook altijd persoonlijk)

De Perfect Protein Matrix lost goed op. De structuur is voller.
Thanks voor je antwoord! Ik was me er niet van bewust dat de Excl. Whey geen instant product is. Heb daarom nu op jouw aanraden gekozen voor de Pure Whey Blend. Samen met 2 andere producten van jullie waar ik zeer benieuwd naar ben. De formule van B&F staat me wel aan... geen poespas en dure verpakkingen, maar gewoon een degelijk product voor een eerlijke prijs.

Referentie: 85677

Hopelijk denkt de Body & Fit Sinterklaas ook een beetje aan mij. :D

Hey nou ga ik (pre)TMS met (post) Cellmass doen plus whey, kan jij mij misshien vertellen hoe ik de inname (tijd+maaltijd+rustdagen) moet doen?

Thanks voor je antwoord! Ik was me er niet van bewust dat de Excl. Whey geen instant product is. Heb daarom nu op jouw aanraden gekozen voor de Pure Whey Blend. Samen met 2 andere producten van jullie waar ik zeer benieuwd naar ben. De formule van B&F staat me wel aan... geen poespas en dure verpakkingen, maar gewoon een degelijk product voor een eerlijke prijs.

Referentie: 85677

Hopelijk denkt de Body & Fit Sinterklaas ook een beetje aan mij. :D

Dank je, voor de complimenten:)
Komt goed;)

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Hey nou ga ik (pre)TMS met (post) Cellmass doen plus whey, kan jij mij misshien vertellen hoe ik de inname (tijd+maaltijd+rustdagen) moet doen?

Je zou het zo kunnen doen:

Trainingsdagen

Whey
's ochtends vroeg
60-90 minuten voor de training
na de training (eerst Cellmass+carbs)

Total Muscle Solution
20-30 minuten voor de training

Cellmass
na de training

Rustdagen

Cellmass