AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n voorvallen zijn gewoon jammer voor de echt eerlijke klanten van b&f. Door mensen zoals karwan zou je op den duur mensen gewoon niet meer op hun woord geloven. Ik heb ook al een paar keer problemen met de post enzo gehad en heb dit altijd mooi en in vertrouwen kunnen regelen met b&f. Dat is ook de reden waarom ik vaste klant ben en blijf. Echt spijtig dat zulke mensen zo'n vertrouwen kunnen schaden.

Idd!

Klaplopers heb je er helaas altijd tussen..

Adres even posten, gaan we persoonlijk langs bij karwan en zijn 30 neefjes en vrienden :)

Om de juiste pot whey te leveren natuurlijk, de arme ziel.

Heb zojuist 2e bestelling gedaan voor vandaag. Zouden er nog wat leuke sampletjes bij kunnen ;)? De vorige keer was perfect! Dank u voor de fijne service!

Ref: 196842 of 196655 ;)

Groeten,

Kenny

Heb zojuist 2e bestelling gedaan voor vandaag. Zouden er nog wat leuke sampletjes bij kunnen ;)? De vorige keer was perfect! Dank u voor de fijne service!

Ref: 196842 of 196655 ;)

Groeten,

Kenny

Dank je, voor de bestelling. Als deze nog niet is verwerkt is dan regel ik het direct!

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

volgens mij snappen ze nu nog niet dat ze op jou bericht nog moeten reageren :P

zou hem nog eens plaatsen :D

Volgens mij mis ik inderdaad iets:D Plaats het bericht dat ik heb gemist inderdaad nog even. Excuses als dat zo is:cool:

volgens mij snappen ze nu nog niet dat ze op jou bericht nog moeten reageren :P

zou hem nog eens plaatsen :D

Voor de 4e keer dan :D, nee verstaanbaar dat ze erover lezen, met die drukte ivm Karwan, Smokeweed, Unit, Rickerd (wat is de volgende?)

Heb intussen via pb contact gehad :haha:

Voor de 4e keer dan :D, nee verstaanbaar dat ze erover lezen, met die drukte ivm Karwan, Smokeweed, Unit, Rickerd (wat is de volgende?)

Heb intussen via pb contact gehad :haha:

Ok, het loopt hier inderdaad even uit de hand qua drukte maar daar mogen we niet over klagen:)

Thanks, voor je begrip!:)

Voor de geïnteresseerden :

Ik heb hier nog een pot cappucino whey perfection staan, 2 scoops uit genomen (1 keer met water, 1 keer met melk), maar krijg hem echt niet binnen. Woon in omgeving Leuven in Vlaanderen. Voor een symbolische tegenbod mag je hem komen halen!

Heb dit even in zowel dit als in het whey perfection topic geplaatst. Is niet de bedoeling dat ik ga spammen, als ik er geen reactie op krijg deel ik em wel gratis uit bij ons in de gym :p

ah jammer dat er geen samples zijn :( dan bestel ik volgende keer wel weer banaan en vraag ik het dan nog wel eens :P ga het niet wagen van berry blast te pakken zonder eerst is getest te hebben.

Toch bedankt iig :)

vraagje btw; rijden die kerels van TNT ook op zaterdag? :P

Laatst bewerkt:
Die N.O 370 lijkt me wel wat maar hoe dit spul best te gebruiken?
Hoelang voor een workout innemen en is het dan nog nodig dat je na je sessie nog een whey shake neemt omdat ik gelezen heb dat die N.O lang blijft doorwerken.

Aangezien er creatine in zit, hoeveel weken na elkaar is het aangeraden om dit te gebruiken?

Laatst bewerkt:
Was het vergeten te melden, maar ik heb mijn bestelling ook weer binnen gehad :). Top. Jammer dat Karwan het moest verzieken, en dat voor een potje whey..

Ze doen alleen geen Rembours op zaterdag, de rest rijden ze wel :)
(iedereen kiest toch voor IDeal tegenwoordig ? :p )

Pfooooeee wat een loser die karwan zeg.

Het is idd wel sad dat sommige mensen weer misbruik moeten maken van een goede klantenservice ;)

Die N.O 370 lijkt me wel wat maar hoe dit spul best te gebruiken?
Hoelang voor een workout innemen en is het dan nog nodig dat je na je sessie nog een whey shake neemt omdat ik gelezen heb dat die N.O lang blijft doorwerken.

Aangezien er creatine in zit, hoeveel weken na elkaar is het aangeraden om dit te gebruiken?

Na je workout zou ik altijd whey doen..En ik doe pre's rond de 30-40 in. ervoor, als je eet ervoor is het effect minder

wat een dook zeg die karwan/rickerd/smokeweed/unit/

btw leon ilco pakketje binnen gehad vandaag op de zaak
perfekt geregeld zo

echt mega service

heb me bestelling een tijdje geleden al gehad, maar ben er zeer over te spreken,
die whey perfection is echt lekker maat,
de no-xplode gaat me ook goed af maar ben vooral blij dat ik nu eindelijk een normale shakebeker heb,
die dingen van de tuinen haal ik nooit meer, binnenkort weer een nieuwe bestelling maken ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven