Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom vragen we nu inderdaad maar om de pot even op te sturen.:)

Ïnderdaad, het is verstandiger om een verkeerd ontvangen artikel gelijk op te sturen voor een goede artikel.
Ik heb nu al heel veel bestellingen gedaan (zeker boven de 25x), maar nog nooit een verkeerd artikel gekregen.

Jammer dat er dit soort mensen bestaan die het voor de andere verpesten, maar om vriendelijkheid zo te misbruiken moet ook niet kunnen.

Anders blijven mensen zoals Karwan, aan de vriendelijheid knagen. :whip:

Wat is 't verschil in smaak van de cookies n cream tussen Whey Perfection en Protein Perfection?

Tevens, Ilco/Leon, zijn jullie ook van plan kleinere eiwitpotten aan te bieden, 2.5 lbs bv.

A nice weekend braddahs.

heb me bestelling een tijdje geleden al gehad, maar ben er zeer over te spreken,
die whey perfection is echt lekker maat,
de no-xplode gaat me ook goed af maar ben vooral blij dat ik nu eindelijk een normale shakebeker heb,
die dingen van de tuinen haal ik nooit meer, binnenkort weer een nieuwe bestelling maken ^^

Dank je, voor de complimenten. Je kunt eigenlijk bij elke bestelling vanaf 30,00 euro voor een nieuwe shaker kiezen. Zit je nooit meer zonder:)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Fijn weekend!

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Wat is 't verschil in smaak van de cookies n cream tussen Whey Perfection en Protein Perfection?

Tevens, Ilco/Leon, zijn jullie ook van plan kleinere eiwitpotten aan te bieden, 2.5 lbs bv.

Qua smaak zit er niet echt heel veel tussen. Beide zijn echt heel lekker:zuip:Kleinere potten komen denk ik voorlopig niet.

heb vraagje over arimedex hd moet je da op nuchtere maag nemen en wanneer is het beste tijd stip of maak dat nie veel uit en kan je da ook combineren met result bedankt voor de snelle levering top zoals altijd

heb vraagje over arimedex hd moet je da op nuchtere maag nemen en wanneer is het beste tijd stip of maak dat nie veel uit en kan je da ook combineren met result bedankt voor de snelle levering top zoals altijd

Nee, Armimedex mag ook gewoon met de voeding. De Result! staat er los van dus dat is een prima combi:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Zo even lekker van het mooie weer genieten:D

Zo even lekker van het mooie weer genieten:D

Ja inderdaad :D Met een lekkere wheyshake erbij en de vakantie :D
Twee weken lekker hard trainen! :D

Net ook even genoten van Unit :D Hahaha :p Die gast is echt zielig :D
Heeft hij jullie al veel opgelicht? Of is het enkel bij die ene pot aardbei whey gebleven?

Dank je, voor de complimenten. Je kunt eigenlijk bij elke bestelling vanaf 30,00 euro voor een nieuwe shaker kiezen. Zit je nooit meer zonder:)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Fijn weekend!

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Qua smaak zit er niet echt heel veel tussen. Beide zijn echt heel lekker:zuip:Kleinere potten komen denk ik voorlopig niet.

Jammer van die kleinere potten, maar tis geen ramp. :p

Bij de volgende bestelling maar een cookies n cream erbij gooien; ik vond 'm écht lekker. :D

te laat in de gaten dat mijn pot whey op was.
Dus zojuist mijn laatste shake.
Morgen zonder:(
Maar met beetje geluk maandag weer binnen:D

Na je workout zou ik altijd whey doen..En ik doe pre's rond de 30-40 in. ervoor, als je eet ervoor is het effect minder
Ok thx.

Heb me toch maar die pwp besteld omdat ik daar zoveel positiefs over hoor, ook nog een nieuwe portie lean gainer, ben benieuwd of ik het vandaag nog ga hebben, heb namelijk een deel net voor 21u besteld en nog wat net erna.

Ivm creatine, ik had ergens gelezen dat je dat best in kuren neemt of klopt dat niet?
Die creatine die in de pwp zit, zal dat evenveel effect hebben dan als je een aparte pot creatine gebruikt?

Net bestelling gedaan: 3 potten van 500 gr pure muscle bcaa.

Referentie: 197015, maak er maar een leuk pakketje van hehehehe :D

Dinsdag mail verstuurd voor sample van 370 of whatever,niks ontvangen..
leuk keuk .. Bestel maandelijks voor zo een 120 euro bij B&F ..dus dankjewel,f...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven