MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dinsdag mail verstuurd voor sample van 370 of whatever,niks ontvangen..
leuk keuk .. Bestel maandelijks voor zo een 120 euro bij B&F ..dus dankjewel,f...
Nou he dat zijn nu de echte problemen in het leven.
Ik zou ook ver-schrik-ke-lijk overstuur zijn.

leuk keuk .. Bestel maandelijks voor zo een 120 euro bij B&F ..dus dankjewel,f...

wtf dude doe eens chill. Ik heb m ook aangevraagd en ook nog niets gehad, gewoon rustig wachten, voor vlaanderen kan het wat duren. Ga je daar nu op afknappen ?

Naar vlaanderen duurt altijd langer, bij de noxipro actie waren er volgens mij mensen die hem pas na 1,5-2 weken kregen, misschien krijg je hem nog:p

Ik woon ook in Vlaanderen en wanneer ik een bestelling doe voor 18u dan heb ik nog altijd de bestelling dag erna binnen.. Waarschijnlijk omdat dit nu met de post gebeurd dat het langer duurt, ik wacht nu ook al een paar dagen op de sample ..

Het weekend zit er bijna op broeders

Ik heb het zelf maandag aangevraagd en heb het nog niet ontvangen ;)
Is normaal .. Post gaat veel trager. NoxiPro heb ik 2 weken moeten opwachten.

De fout ligt dus zeker niet bij B&F!

ga huilen om een sample dan, serieus ga huilen.. :roflol:

Even vanuit Suppp reviews, volgens mij niet de juiste plaats voor mn post;
http://forum.dutchbodybuilding.com/...orts-nutrition-261985/index3.html#post5724616

Heh, getver - Deze week bestelling binnen, verkeerde BCAA besteld :( (bestelling was 196372)
Nu heb ik 2x250gr smaakloze (bittere bende :P ) en ik wilde juist die met die Fruit Blast

Mogelijkheid om dit om te ruilen ? 1 potje is open en ik was ook wat dingen vergeten bij mn bestelling..

Vandaag een bestelling geplaatst ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...orts-nutrition-261985/index3.html#post5724616

Heh, getver - Deze week bestelling binnen, verkeerde BCAA besteld :( (bestelling was 196372)
Nu heb ik 2x250gr smaakloze (bittere bende :P ) en ik wilde juist die met die Fruit Blast

Mogelijkheid om dit om te ruilen ? 1 potje is open en ik was ook wat dingen vergeten bij mn bestelling..
Morgen even bellen met Leon of Ilco er is vast wel een oplossing :D

Ja inderdaad :D Met een lekkere wheyshake erbij en de vakantie :D
Twee weken lekker hard trainen! :D

Net ook even genoten van Unit :D Hahaha :p Die gast is echt zielig :D
Heeft hij jullie al veel opgelicht? Of is het enkel bij die ene pot aardbei whey gebleven?

Relaxed:D
Het is gelukkig bij de ene gebleven. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Vandaag een bestelling geplaatst ;)

Dank je:) Gaan we morgenochtend direct verwerken!

Net die sample van no. 3en-nog-wat gebruikt, ongeveer even veel boost van gehad als van een banaan :p.

We weten dat de briefpost naar Belgie erg lang kan duren in de praktijk. We hebben echt elke aanvraag verzonden dus geen zorgen:). Mocht het zo zijn dat je de sampling dinsdag/woensdag nog niet hebt stuur mij dan een PM dat stuur ik het opnieuw of voeg het aan een bestelling toe. Komt altjd 100% goed!:) Hou mij maar even op de hoogte.

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Net bestelling gedaan: 3 potten van 500 gr pure muscle bcaa.

Referentie: 197015, maak er maar een leuk pakketje van hehehehe :D

Dank je! ik geef het direct even door.:)

:( k*t tnt heeft men pakket niet gebracht zaterdag :( :( :(

Ok thx.

Heb me toch maar die pwp besteld omdat ik daar zoveel positiefs over hoor, ook nog een nieuwe portie lean gainer, ben benieuwd of ik het vandaag nog ga hebben, heb namelijk een deel net voor 21u besteld en nog wat net erna.

Ivm creatine, ik had ergens gelezen dat je dat best in kuren neemt of klopt dat niet?
Die creatine die in de pwp zit, zal dat evenveel effect hebben dan als je een aparte pot creatine gebruikt?

Dank je! Pre-Workout Power zal je 100% goed bevallen. We krijgen er inderdaad zeer goede reacties op:) De Pre-workout bevat inderdaad ook creatine. Je kunt Pre-Workout Power goed combineren met creatine. Je neemt Pre-Workout Power dan op de trainingsdagen en op de rustdagen je creatine. Zo profiteer je ook volledig van de werking van creatine.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

:( k*t tnt heeft men pakket niet gebracht zaterdag :( :( :(

Dan komen ze maandag. Als je wilt dat ik het even voor je check dan graag even het referentienummer doorgeven. Dan kijk ik direct voor je morgen.:)

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Hoi B&F

Zouden jullie deze supp ook in jullie assortiment willen nemen?
http://www.bodybuilding.com/store/vpx/anarchy.html

Anarchy kan inderdaad niet ivm regelgeving in Europa.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

te laat in de gaten dat mijn pot whey op was.
Dus zojuist mijn laatste shake.
Morgen zonder:(
Maar met beetje geluk maandag weer binnen:D

Ja, we zijn altijd snel:) Dank je!

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Jammer van die kleinere potten, maar tis geen ramp. :p

Bij de volgende bestelling maar een cookies n cream erbij gooien; ik vond 'm écht lekker. :D

Die Cookies smaakt lekker inderdaad:zuip:Eigenlijk alle smaken Protein Perfection Mix zijn heerlijk. Een populaire shake aan het worden:)

ja kdacht wel dat ze maandag zouden komen dan, maar ik had gelezen dat TNT ook op zaterdag rijdt daarmee dat het best k*t is als ze dan niet komen :P maar ik neem jullie niks kwalijk hoor ^^

ref nummer is 196512 :)

Gruwelijk topic weer hahaha, schitterend :P.......belgie duurt altijd langer, gaat ook met de gewone post mee, niet met de pakketservice.

NO 370 is trouwens een goed product, heb m ook getest doet me beetje denken aan superpump MAX.
Kom er maar in Boeks :P

Beste Bodyenfitshop.nl,
Is het mogelijk om bij een potje cafeïne (8 euries) een sample van NoxiPro te krijgen? Ik wil namelijk eigenlijk NoxiPro bestellen maar zit toch te twijfelen zonder hem eerst uitgeprobeerd te hebben. Heb ook een sample aangevraagd van NO 370, dus weet niet of jullie zo gul zijn om daar dan natuurlijk nog een sample bij te doen maar het zou wel lekker zijn want is een stuk makkelijker kiezen :p Cafeine bestelling is 197331.

Laatst bewerkt:
Beste Bodyenfitshop.nl,
Is het mogelijk om bij een potje cafeïne (8 euries) een sample van NoxiPro te krijgen? Ik wil namelijk eigenlijk NoxiPro bestellen maar zit toch te twijfelen zonder hem eerst uitgeprobeerd te hebben. Heb ook een sample aangevraagd van NO 370, dus weet niet of jullie zo gul zijn om daar dan natuurlijk nog een sample bij te doen maar het zou wel lekker zijn want is een stuk makkelijker kiezen :p Cafeine bestelling is 197331.

NoxiPro is op helaas. :(

-Leon

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Zet dit even in een pm en dan maak ik het morgen in orde voor je. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven