MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon/ilco,

Hoe zit het met de ZMA... welke van die producten zijn beetje betrouwbaar dat ze hun werk doen? bvd

ja kdacht wel dat ze maandag zouden komen dan, maar ik had gelezen dat TNT ook op zaterdag rijdt daarmee dat het best k*t is als ze dan niet komen :P maar ik neem jullie niks kwalijk hoor ^^

ref nummer is 196512 :)

Ligt er aan of je onder rembours besteld hebt, dan komt het niet op zaterdag.

Reden: op zaterdag zit er bij TNT niemand op het kantoor om het (door de chauffeur) opgehaalde geld te verwerken.

Als je vooraf betaald hebt met bv. Ideal, dan komen ze meestal wel op zaterdag, mits TNT het op tijd verwerkt heeft.

Ligt er aan of je onder rembours besteld hebt, dan komt het niet op zaterdag.

Reden: op zaterdag zit er bij TNT niemand op het kantoor om het (door de chauffeur) opgehaalde geld te verwerken.

Als je vooraf betaald hebt met bv. Ideal, dan komen ze meestal wel op zaterdag, mits TNT het op tijd verwerkt heeft.

gwn met bankkaart direct overschrijving gedaan

gwn met bankkaart direct overschrijving gedaan

Misschien dat het, wat verwerken bij de bank, wat langer duurt voordat je bestelling dan verzonden word?
Durf ik niet 100% zeker te zeggen, aangezien ik altijd met IDeal betaal.

Heb je een Track & Trace nummer ontvangen? Dan zou je kunnen checken waar je bestelling zich momenteel bevind.

Iemand hier ervaring met 'tropinol'? op de site staan maar paar reviews dus..

Leon/ilco,

Hoe zit het met de ZMA... welke van die producten zijn beetje betrouwbaar dat ze hun werk doen? bvd

Met ZMA kan je bijna niet fout gaan. Op dit moment verkoopt de Anabolic ZMA van ons eigen huismerk erg goed. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand hier ervaring met 'tropinol'? op de site staan maar paar reviews dus..

De recensies beginnen langzaam binnen te komen. De Amerikanen zijn er dol op. :)

-Leon

NoxiPro is op helaas. :(

-Leon

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Zet dit even in een pm en dan maak ik het morgen in orde voor je. :)

-Leon
Oh, nouja maakt niet uit, probeer ik gewoon NO 370 en dan maak ik een keuze tussen Noxi en NO370 :)
Toch bedankt voor de snelle reactie :D

Wanneer zou de nieuwe pre-workout pil komen?
Grt

Bedankt voor je antwoord op ZMA Leon, ik ga even kijken of ik het ga bestellen.. zit beetje te twijfelen tussen nog een potje creapure, of een keertje iets anders; ZMA.

Tips?

en men pakket is net toegekomen, thanks b&f :D jammer dat de berry blast samples op waren maar das voor volgende keer dan :cool: wil wel eens iets anders dan banaan :)

iig weeral top service

Bedankt voor je antwoord op ZMA Leon, ik ga even kijken of ik het ga bestellen.. zit beetje te twijfelen tussen nog een potje creapure, of een keertje iets anders; ZMA.

Tips?

Hmm, moeilijk. Het zijn toch wel twee verschillende producten. Wat is je doel? :)

Nice!

Mag je echt maar 1cap per dag nemen? Mss het beste voor mij want ik drink redelijk wat koffie en cola zero :p

Grtz

Rustig aan beginnen. Daarna kan je altijd opbouwen. :) We willen tenslotte niet dat je al die beginners submit met BJJ. Tenzij je zegt dat het door de PWP power komt... :P

;)

en men pakket is net toegekomen, thanks b&f :D jammer dat de berry blast samples op waren maar das voor volgende keer dan :cool: wil wel eens iets anders dan banaan :)

iig weeral top service

Dank je wel! :thumbs:

Haha oke leon, thanks voor het bericht man.. dan toch maar weer een potje crea halen :D

Thanks ieder geval, geniet van het weer zover mogelijk is.

Vergeef mijn twijfel. Ik had het kunnen weten. :P

Dan zou ik mijn keuze toch op Creapure laten vallen. :) Daar zal je meer (direct)resultaat van ondervinden dan ZMA.

Creapure

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is deze een beetje lekker? :D

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Pfff hele dag op kantoor. :D

-Leon

Ik heb 2 weken vakantie :trollface:

Leon; sorry man, vanavond schijnt de zon ook nog wel als je klaar bent! :D .. Take care onder de airco.

@ Converse, Zit geen smaak aan man, een van de weinige crea's die ik altijd neem. Makklijk weg te drinken.

Is deze een beetje lekker? :D

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Ik heb 2 weken vakantie :trollface:

Lekker, zoals Creapure lekker kan zijn. :D

2 weken vakantie? Ruilen tegen alle smaken Whey Perfection potten die ik hier op mijn bureau heb staan voor tijdens de lunch? :D Gelukkig brengt BnF goede ''benefits'' voor zijn werknemers. ;)

Geniet van je vakantie! :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven