MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon; sorry man, vanavond schijnt de zon ook nog wel als je klaar bent! :D .. Take care onder de airco.

@ Converse, Zit geen smaak aan man, een van de weinige crea's die ik altijd neem. Makklijk weg te drinken.

Ok mooi dan :D Zit nu weer aan Result. Potverdomme das een vieze boel man :mad:

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Lekker, zoals Creapure lekker kan zijn. :D

2 weken vakantie? Ruilen tegen alle smaken Whey Perfection potten die ik hier op mijn bureau heb staan voor tijdens de lunch? :D Gelukkig brengt BnF goede ''benefits'' voor zijn werknemers. ;)

Geniet van je vakantie! :)

-Leon

Haha. Graag :D Hele dag alle soorten whey proeven :D
Bedankt! :)

Is er al iets bekend wanneer de Lemon/Lime binnen gaat komen? :D. Snak naar een lekkere frisse whey shake met dit weer. :D.

Ok mooi dan :D Zit nu weer aan Result. Potverdomme das een vieze boel man :mad:

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Haha. Graag :D Hele dag alle soorten whey proeven :D
Bedankt! :)

Hahah Result is inderdaad ''Neus dicht en gieten''. Maar de werking maakt het helemaal goed. :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Is er al iets bekend wanneer de Lemon/Lime binnen gaat komen? :D. Snak naar een lekkere frisse whey shake met dit weer. :D.

Zal ik even met Ilco moeten checken. Ik kan je wel vertellen dat deze echt HEERLIJK smaakt!

Hoe zeggen ze dat ook alweer? Smaakexplosie? :D

-Leon

Hmm, moeilijk. Het zijn toch wel twee verschillende producten. Wat is je doel? :)

Rustig aan beginnen. Daarna kan je altijd opbouwen. :) We willen tenslotte niet dat je al die beginners submit met BJJ. Tenzij je zegt dat het door de PWP power komt... :P

;)

Dank je wel! :thumbs:

Haha die beginners worden ook goed;)
ik ben iig benieuwd want ik kan vrij goed tegen pre-workout spulletjes

Hahah Result is inderdaad ''Neus dicht en gieten''. Maar de werking maakt het helemaal goed. :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Zal ik even met Ilco moeten checken. Ik kan je wel vertellen dat deze echt HEERLIJK smaakt!

Hoe zeggen ze dat ook alweer? Smaakexplosie? :D

-Leon

Klinkt super!! :D. Whey Perfection ijsjes ga ik dan maken. :p. Ofwel lekker met ijskoud water :p.

Leon, is jou baan informatie geven via dbb? Wil ik namelijk best ruilen hoor, ongeveer het zelfde wat ik de hele dag doe op mijn werk, maar dan stiekem :D

Haha die beginners worden ook goed;)
ik ben iig benieuwd want ik kan vrij goed tegen pre-workout spulletjes

Dat komt omdat de beginners stiekem NoxiPro kopen. :D

Had je trouwens nog meegedaan met White Belts Only?

Klinkt super!! :D. Whey Perfection ijsjes ga ik dan maken. :p. Ofwel lekker met ijskoud water :p.

Hmmm Whey Perfection ijs... :o

Leon, is jou baan informatie geven via dbb? Wil ik namelijk best ruilen hoor, ongeveer het zelfde wat ik de hele dag doe op mijn werk, maar dan stiekem :D

Onder andere. De overige uren probeer ik Ilco zo vaak mogelijk het bloed onder de nagels vandaan te halen, haha :D Nee hoor! We werken samen aan de klantenservice op Dutchbodybuilding.com. Altijd klaar staan voor alle vragen van de leden. :thumbs:

Eigenlijk ben ik een allroundmedewerker met focus op het adviseren van de klanten en het controleren van het management binnen het bedrijf. Daar valt ook posten op Dbb onder. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Onder andere. De overige uren probeer ik Ilco zo vaak mogelijk het bloed onder de nagels vandaan te halen, haha :D Nee hoor! We werken samen aan de klantenservice op Dutchbodybuilding.com. Altijd klaar staan voor alle vragen van de leden. :thumbs:

Eigenlijk ben ik een allroundmedewerker met focus op het adviseren van de klanten en het controleren van het management binnen het bedrijf. Daar valt ook posten op Dbb onder. :)

-Leon

Daar slagen jullie beide zeer goed in :thumbs:

En Leon heb je geen 1 april grap uitgehaald met Ilco? :p. Of andersom toevallig? :p

haha er zitten een paar beesten bij de beginners, niet gemakkelijk om te submitten:D
Neen, tkomt steeds niet goed uit met men werk.
23 april is het een grappling toernooi, ken ik ook al niet met meedoen :(

Heb gister een lading WP ijsjes gemaakt, ik heb nog niet durven kijken of ze ook daadwerkelijk gelukt zijn. :eek:

Ik heb 1 lading met water gemaakt, en 1 lading met melk. :D

Dat komt omdat de beginners stiekem NoxiPro kopen. :D

Tja, dat is het risico als je naast je eigen toppers ook toppers van andere merken verkoopt. ;)

-Leon

Allround(medewerker) zijn is leuk. ;)
Altijd druk, maar het is voor een goed doel. :D

:thumbs:

Hey Leon,

Ik las net dat Noxipro op was.
Ik had dit namelijk ook besteld in mijn bestelling.
Is de mijne al onderweg?
Bestelnummer: 197161
Thanks!

Alleen de samples bedoel ik. ;)

haha er zitten een paar beesten bij de beginners, niet gemakkelijk om te submitten:D
Neen, tkomt steeds niet goed uit met men werk.
23 april is het een grappling toernooi, ken ik ook al niet met meedoen :(

Ook niet in Ede in Mei?

-Leon

hallo body fit shop

verkopen jullie geen perfect carbs meer? zie hem niet op jullie site

ook zie ik dat jullie isolaat perfection verwachten, hoeveel gaat dit kosten

Wanneer word mijn bestelling verzonden? Ik heb mijn bestelling vrijdagmiddag gedaan. Bestelnummer: 196831

hmm voor massa en een boost in kracht, result of creapure? kga binnekort weer effe een pot creatine bestellen voor de zomer dus wat advies is welkom, had vorige keer result gepakt

B&F,

Kan de eiwitpannekoeken ook gebruikt worden in de cut?

Danku.

hallo body fit shop

verkopen jullie geen perfect carbs meer? zie hem niet op jullie site

ook zie ik dat jullie isolaat perfection verwachten, hoeveel gaat dit kosten

Nee helaas, geen perfect carbs meer. De isolaat houd ik je nog van op de hoogte. Zijn we druk meebezig. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven