XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm voor massa en een boost in kracht, result of creapure? kga binnekort weer effe een pot creatine bestellen voor de zomer dus wat advies is welkom, had vorige keer result gepakt

Een beetje afwisseling kan nooit kwaad. Ik zou dus voor Creapure gaan. :)

B&F,

Kan de eiwitpannekoeken ook gebruikt worden in de cut?

Danku.

Ja hoor dat kan. Zorg er wel voor dat de rest van het voedingsschema ook op orde is. :)

-Leon

ik had de vorige keer ook aangegeven dat ik wel een sms wou ontvangen als hij op het postkantoor aanwezig was.

pakjegemak is voor de tnt beter, bij ons is er toch niemand overdag dus jammer vd moeite om 2x langs te gaan...

maar ik kreeg geen sms, zelfs geen link met track nummer.

Een verbeterpuntje wellicht b&f?

Gruwelijk topic weer hahaha, schitterend :P.......belgie duurt altijd langer, gaat ook met de gewone post mee, niet met de pakketservice.

NO 370 is trouwens een goed product, heb m ook getest doet me beetje denken aan superpump MAX.
Kom er maar in Boeks :P

Hahaha ongelofelijk schitterend :rolleyes:!

De NO 370 wordt vandaag getest, als het hetzelfde effect heeft als bij jouw dan zijn we gewoon brothers!

ik had de vorige keer ook aangegeven dat ik wel een sms wou ontvangen als hij op het postkantoor aanwezig was.

pakjegemak is voor de tnt beter, bij ons is er toch niemand overdag dus jammer vd moeite om 2x langs te gaan...

Hmm het raar is de vorge keer kreeg ik dat wel. Vandaar dat ik dacht dat mijn pakket nog niet verzonden was.

Dus hij is al verzonden? Daar had ik wel een mail over mogen krijgen, ik heb niets ontvangen.

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Hebben jullie ook gekeken in jullie ongewenste e-mail? Van de sms horen we wel vaker. Dat hebben we ook al aangegeven bij de servicedienst.

Bedankt voor de feedback mannen. Ga het bespreken met Ilco. :)

-Leon

Jullie zijn geen ongewenste email ;)

Maar daarom gaf ik ook me tel nummer op, dat ALS ik geen verzend link krijg met track en trace nummer, dat ik in ieder geval een sms kreeg. beetje dubbele beveiliging zeg maar..... kreeg alleen geen van beide :D

Laatst bewerkt:
Domme vraag eigenlijk hé :p
Bekijk je voedingsschema en laat dan gewoon iets vallen die gelijkwaardig is met de pannenkoeken qua vet en koolhydraten?

Aapje ik kan dan ook heel de dag frikandellen eten en zelfde
Kcal hebben.
Dus als ik me cut schema aanpas kan ik ook gewoon frikandellen en al die andere zooi eten. Eerst beetje nadenken aub

Kcal hebben.
Dus als ik me cut schema aanpas kan ik ook gewoon frikandellen en al die andere zooi eten. Eerst beetje nadenken aub

En misschien zijn het complexe carbs waardoor het geen negatief effect heeft.

Kcal hebben.

Frikandellen en eiwitpannekoeken vind ik toch een groot verschil :)
Waarom zeg je anders niet: Ik kan ook gewoon over der hele dag een pizza eten? Daarmee zit je ook gewoon aan een 2000Kcals

Frikandellen en eiwitpannekoeken vind ik toch een groot verschil :)
Waarom zeg je anders niet: Ik kan ook gewoon over der hele dag een pizza eten? Daarmee zit je ook gewoon aan een 2000Kcals

Zitten bijna 12 gr carbs in wat ik ook niet zo weinig vind. Had hem toen gekocht voor in me bulk.

net men eerste lean gain shake binnen, ook weer lekker zeg :D

banaan uiteraard ;)

ziezo bestelling van whey met die berry smaak (hopelijk bevalt ie :D). En kre-alkalyn . hopelijk slaat het aan bij mij want het is de 1e maal dat ik het probeer. Bij gewone creatine kom je makkelijk 5kg aan de eerste weken doordat die nogal vaak vocht vasthouden. Deze kre-alkalyn zou dit minder doen, ik zal dus die gewichtstoename niet echt merken?

ziezo bestelling van whey met die berry smaak (hopelijk bevalt ie :D). En kre-alkalyn . hopelijk slaat het aan bij mij want het is de 1e maal dat ik het probeer. Bij gewone creatine kom je makkelijk 5kg aan de eerste weken doordat die nogal vaak vocht vasthouden. Deze kre-alkalyn zou dit minder doen, ik zal dus die gewichtstoename niet echt merken?

Klopt, maar de kilo's die je pakt zijn van goede kwaliteit. :)

-Leon

• Like
Waarderingen: Gnoe
Weer een bestelling gedaan:

Referentie:197564

Gaat hard omhoog met de referentienummers. :thumbs:

Inderdaad. Maar wat wil je ook met zo'n service? :D

@B&F: Al enig idee hoe lang het nog duurt voor Fast Diet binnen is? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven