- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Alleen de samples bedoel ik.
Ook niet in Ede in Mei?
-Leon
Wat en wanneer?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen de samples bedoel ik.
Ook niet in Ede in Mei?
-Leon

hmm voor massa en een boost in kracht, result of creapure? kga binnekort weer effe een pot creatine bestellen voor de zomer dus wat advies is welkom, had vorige keer result gepakt

B&F,
Kan de eiwitpannekoeken ook gebruikt worden in de cut?
Danku.

Pakjesgemak. Is beschikbaar op afhaallocatie.
-Leon
Gruwelijk topic weer hahaha, schitterend.......belgie duurt altijd langer, gaat ook met de gewone post mee, niet met de pakketservice.
NO 370 is trouwens een goed product, heb m ook getest doet me beetje denken aan superpump MAX.
Kom er maar in Boeks![]()
! ik had de vorige keer ook aangegeven dat ik wel een sms wou ontvangen als hij op het postkantoor aanwezig was.
pakjegemak is voor de tnt beter, bij ons is er toch niemand overdag dus jammer vd moeite om 2x langs te gaan...
maar ik kreeg geen sms, zelfs geen link met track nummer.
Een verbeterpuntje wellicht b&f?
Dus hij is al verzonden? Daar had ik wel een mail over mogen krijgen, ik heb niets ontvangen.
ik had de vorige keer ook aangegeven dat ik wel een sms wou ontvangen als hij op het postkantoor aanwezig was.
pakjegemak is voor de tnt beter, bij ons is er toch niemand overdag dus jammer vd moeite om 2x langs te gaan...
maar ik kreeg geen sms, zelfs geen link met track nummer.
Een verbeterpuntje wellicht b&f?

B&F,
Danku.
Hmm het raar is de vorge keer kreeg ik dat wel. Vandaar dat ik dacht dat mijn pakket nog niet verzonden was.
Jullie zijn geen ongewenste email
Maar daarom gaf ik ook me tel nummer op, dat ALS ik geen verzend link krijg met track en trace nummer, dat ik in ieder geval een sms kreeg. beetje dubbele beveiliging zeg maar..... kreeg alleen geen van beide![]()

B&F,
Danku.

Domme vraag eigenlijk hé
Bekijk je voedingsschema en laat dan gewoon iets vallen die gelijkwaardig is met de pannenkoeken qua vet en koolhydraten?
Aapje ik kan dan ook heel de dag frikandellen eten en zelfde
Kcal hebben.
Dus als ik me cut schema aanpas kan ik ook gewoon frikandellen en al die andere zooi eten. Eerst beetje nadenken aub
Aapje ik kan dan ook heel de dag frikandellen eten en zelfde
Kcal hebben.
Dus als ik me cut schema aanpas kan ik ook gewoon frikandellen en al die andere zooi eten. Eerst beetje nadenken aub

Frikandellen en eiwitpannekoeken vind ik toch een groot verschil
Waarom zeg je anders niet: Ik kan ook gewoon over der hele dag een pizza eten? Daarmee zit je ook gewoon aan een 2000Kcals
). En kre-alkalyn . hopelijk slaat het aan bij mij want het is de 1e maal dat ik het probeer. Bij gewone creatine kom je makkelijk 5kg aan de eerste weken doordat die nogal vaak vocht vasthouden. Deze kre-alkalyn zou dit minder doen, ik zal dus die gewichtstoename niet echt merken?ziezo bestelling van whey met die berry smaak (hopelijk bevalt ie). En kre-alkalyn . hopelijk slaat het aan bij mij want het is de 1e maal dat ik het probeer. Bij gewone creatine kom je makkelijk 5kg aan de eerste weken doordat die nogal vaak vocht vasthouden. Deze kre-alkalyn zou dit minder doen, ik zal dus die gewichtstoename niet echt merken?