MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vrijdag rond 20u30 en ook iets na 9u 2 bestellingen geplaats, nu staan ze bij de tracktrace nog steeds 'bij TNT gemeld'.

196924
196933

nog een vraagje, ben nu op massa aan het trainen en ik zou nu graag voor de eerste keer met een creatine-kuur willen starten, wat raad je me aan en waarom? :)

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Maar wat wil je ook met zo'n service? :D

@B&F: Al enig idee hoe lang het nog duurt voor Fast Diet binnen is? :D

2 weken. :)

Ik heb vrijdag rond 20u30 en ook iets na 9u 2 bestellingen geplaats, nu staan ze bij de tracktrace nog steeds 'bij TNT gemeld'.

196924
196933

nog een vraagje, ben nu op massa aan het trainen en ik zou nu graag voor de eerste keer met een creatine-kuur willen starten, wat raad je me aan en waarom? :)

Welke betaalwijze heb je gedaan? :)

Vooruitbetaling/incasso duurt altijd iets langer. De beste Creatine op dit moment is Creapure. :)

-Leon

zo erg vond ik de smaak van result nochtans niet :o ben blijkbaar de enige met die mening :D

Je hebt ook nog Ultimate Creatine he van B&F. Ook een top product, ging er altijd goed op. 7 Verschillende soorten creatines :)

Yep heb net eens al hun creatine sups bekeken maar als leek is het dan wel erg moeilijk kiezen, bij de beschrijving ervan zie je vaak hetzelfde terugkomen, dus waar zit dan uiteindelijk het verschil?

196924
196933

Haha, volgende keer wat beter van te voren je huiswerk doen en alles in 1 keer bestellen?

Of doe je het voor de extra samples :D

Ik zal niks zeggen :D

Wat is de beste whey op dit moment?

Ik heb op 24 maart een bestelling onder nummer 190820
Is er al bekend wanneer Enzymatic Therapy van Air-Power binnenkomt?

Meer weekaanbiedingen! Deal of the Day! Zwerver corner! :)

Net een bestelling gedaan:

Code:
1 	Body & Fit Sportsnutrition 	Creatine Magnesium Chelaat * 	1x 200 capsules Weekaanbieding! 		€ 11,50 	€ 11,50
1 	Body & Fit Sportsnutrition 	Lean Gain * 	1x 5000 gram 	Vanilla Milkshake 	€ 52,50 	€ 52,50
1 	Now Foods 	True Balance Multi Vitamine * 	1x 120 capsules 		€ 14,90 	€ 14,90
1 	Body & Fit Sportsnutrition 	Dextrose Professional * 	1x 1000 Gram 	Orange 	€ 7,95 	€ 7,95
1 	Body & Fit Sportsnutrition 	Total Muscle Solution * 	1x 1200 Mega Size verpakking 	Fresh Fruit 	€ 29,90 	€ 29,90

Telt de "voor 22u bestellen" ook voor belgie :)?

Heb de sample van NO370 net geprobeerd. Ook bij deze heb ik totaal niks gevoeld, pffff..heb al aardig wat pre-workouts gehad en tot nu toe werkt er nog niks bij mij :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven