Dutchlander
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dus toch TMS en celmass beide op rust dagen, dacht ik hou t alleen bij Cellmass want daar zitten niet echte 'boost' dingen in. En volgens mij is de soort creatine in beide vrijwel t zelfde.
ja nee, arigine en dat soort dingen. Dat kent cellmass nauwelijks. En zo veel creatine TMS+cellmass wordt volgens mij niet eens opgenomen.
Dus ik hou het op 1 op niet trainingsdagen, maar welke van de 2 weet ik nog niet zeker?
ps. moet TMS op nuchtere maag ofzo?
Gisteravond besteld:
-Total muscle solution( ben benieuwd )
-Lipotropic Protein( ben extreeeeem benieuwd )
![]()

Jezelf quoten is gay weet ik, maar wtf..
Vandaag binnengekregen, heel erg tevreden over de levering! Snel en met gratis shakebeker en crack-sample.
Wel een paar vraagjes,
- Lipotropic Protein mixxen met water of melk?
- TMS zowiezo Pre-WO, heeft ook nog post workout zoveel meerwaarde? Ik vraag dit omdat er 40 doseringen in zo een pot zitten, als ik pre en post doe dan ben ik er zo doorheen
Heb ook nog DextrojuicePRO staan, ik zou dit dan post workout nemen ipv de TMS.
Refnum: 85627
Kreeg vandaag zo'n grote doos, ik helemaal happy natuurlijk!
Maar meer bezig met het opruimen van dat schuim dan het tegenkomen van date ENE sampeltje.![]()

Dextro Pro zou je dan post-Workout kunnen nemen, al hebben ingredienten als arginine, citrulline, creatine ook na de training zeker meerwaarde. Als je 4x per week traint dan doe je er zou ongeveer 3,5 weken mee. Voor de Lipotropic kan beide, neem deze zelf altijd in water.
Hey BenF!
Ik wil me schoonvader voor zijn verjaardag (donderdag) iets leuks geven. Nu besteld hij vaak bij jullie en nu was mijn vraag of jullie ook een Kadobon of iets dergelijks hebben. Of heb jij anders nog een leuk idee?
Let me know!
eehh...
Een vetpercentagemeter (de Defender is goed voor een leuke prijs)
of orbi-tape -spieromvang meten (ook wel leuk)
beide vindt je hier
Eventueel ons nieuwe product: Superbody
(deze hebben we vanaf morgen)
Als ik t zo lees, klinkt t beter dan tribulus of niet?
Ik heb even een vraagje. Waarom staat er op jullie potten Pure whey blend niet genoteerd welke smaakversterkers hierin zitten? Neem aan dat deze wel bekend zijn?

Hallo BF shop,
hebben jullie een idee wanneer dit product terug binnen komt?
en voor meer dan 2 tegelijk te bestellen, das dan bvb 5 x 2x250 tabletten dat je moet selecteren, neem ik aan?
het is wel een vet product en moeilijk te vinden hierzo...
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/universal/uni-liver
gr
S
PS sturen jullie altijd met TNTpost of wisselt dat?
whey zou ik dan bij je ontbijt pakken en uur daarna TMS, half uur daarna trainen.
maar dit is mijn mening, ik neem aan dat je die van BenF wil![]()

ja goeie vraag tof. Die TMS is zooooo R-A-N-Z-I-G!!! Whey blend (perzik/mango), is best smaakloos. Maargoed liever smaakloos dan iets vies.
)