AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde al een tijdje Jack3d proberen, zag de aanbieding en moest toch nog een nieuwe pot Whey bestellen. Ben benieuwd!

Ja ik had met Jack3d dat ik zwaar ging boeren enzo met mn hiit trainingen, echt k*t.

Ik zeg alleen, noxipro werkt --> 1,3 :D

Ja ik had met Jack3d dat ik zwaar ging boeren enzo met mn hiit trainingen, echt k*t.

Ik zeg alleen, noxipro werkt --> 1,3 :D

NoxiPro is in ieder geval voor veel mensen de favoriet merken wij vaak:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Wilde al een tijdje Jack3d proberen, zag de aanbieding en moest toch nog een nieuwe pot Whey bestellen. Ben benieuwd!

Laat het ons maar weten:)

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

ik ook kan niet wachten!
ik was al gigantisch tevreden over de oudere versie

Nog een paar dagen!:D

Pre-Workout Powerpill

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

Vol ongeduld aan het wachten op Fast Diet :D

Ook Fast Diet moet er deze week zijn:)

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Ik zou graag wat andere gifts willen zien in de shop!

Met name deze lijken me interessant:
- Wrist wraps
- Lifting straps
- Gym handdoek

Zon handdoekje lijkt me een mooie reclame mogelijkheid :)

Ok, gaan we mee aan het werk:)

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Hoi

Zijn jullie zeker dat NoxiPro er niets illegaals heeft in steken ;p?

Het werkt aardig bedoel je:D Je ziet het overal ook steeds populairder worden. :)

kan niet wachten op de power pill!!:eek:

:wl:

Bij meer langdurige training of in de cut zou ik voor de training BCAA nemen en EAA erna. Als je normaliter voor 1 product kiest dan kies ik voor EAA omdat deze naast spierafbraak voorkomend ook na de training direct spiergroei triggeren.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Ik denk Aardbei zelf:) Banaan is ook lekker.

En what about Xtend..? Hoe verhoudt die zich tot BCAA en/of EAA van B&F?

ff een vraag:

in dat potje van EAA is die maatschep die erin zit 5 gram of 10 gram? aangezien ik het schepje behoorlijk groot vind.

Niet dat ik straks 60 gram eaa naar binnen werken ipa 30 gram... zo gaat de pot wel erg snel op :D

Net een bestelling geplaatst :D (ref: 205797)
Vergeten bij opmerkingen te zetten, maar als het kan zou ik de protein perfection sample het liefst in de chocolade smaak proberen ;)
(Als het al niet ingepakt en verstuurd is natuurlijk, jullie zijn altijd super snel :D)

Wat is het verschil tussen jullie Dextrose professional en Anabolic WMS?

Net een bestelling geplaatst :D (ref: 205797)
Vergeten bij opmerkingen te zetten, maar als het kan zou ik de protein perfection sample het liefst in de chocolade smaak proberen ;)
(Als het al niet ingepakt en verstuurd is natuurlijk, jullie zijn altijd super snel :D)

mischien even snel bellen !?

Een idee voor de Whey Perfection, zou het niet handiger zijn om het in een doos te doen zoals de Dymatize of Scivation Whey? Die emmer is echt wel huge!!
Mss ook eens denken aan een 10kg formaat?

Grtz

Een idee voor de Whey Perfection, zou het niet handiger zijn om het in een doos te doen zoals de Dymatize of Scivation Whey? Die emmer is echt wel huge!!

Grtz

:stupid:

10kg emmers voor een mooi prijsje, die vliegen als broodjes denk ik maar zo :D

Grtz

Het punt is dat die verpakkingen ook nogal kwetsbaar zijn. De dozen geven wat dat betreft vaak problemen. Vandaar.:)

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Meh, zo'n groot probleem is het nou ook weer niet :D
Bestelling bevestigd: 11:49
Bestelling verzonden: 11:49
Wie staat er bij B&F in het magazijn, 'The Flash' ofzo? :P

Ze zijn deze week weer enorm snel:D Niet te stoppen!;)

Wat is het verschil tussen jullie Dextrose professional en Anabolic WMS?

Dextrose Professional bevat puur dextrose. Anabolic WMS bevat puur Waxy Maize Starch.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

ff een vraag:

in dat potje van EAA is die maatschep die erin zit 5 gram of 10 gram? aangezien ik het schepje behoorlijk groot vind.

Niet dat ik straks 60 gram eaa naar binnen werken ipa 30 gram... zo gaat de pot wel erg snel op :D

De producent heeft hier inderdaad....:rolleyes:

Is het scoopje ovaal of rond?

@body&fit
het is een lange rechthoek met een ronde bodem.

qua vorm lijkt het hierop[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus geen rondje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven