MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik vermoed dat bestelling bevestigd betekend; dat de bestelling is aangekomen in hun systeem.

en dat bestelling verzonden betekend; dat een van hun medewerkers de order gaat inpakken en dus direct weg zet voor verzending

;)

Echt heerlijk. Misschien wel het beste van alle.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

ik vermoed dat bestelling bevestigd betekend; dat de bestelling is aangekomen in hun systeem.

en dat bestelling verzonden betekend; dat een van hun medewerkers de order gaat inpakken en dus direct weg zet voor verzending

;)

Ja, klopt helemaal zo:)

Echt heerlijk. Misschien wel het beste van alle.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Ja, klopt helemaal zo:)

Dankje, zo even bestellen dan :P
Ow ik ben echt een miet wat smaak betreft :P welke smaak raad je me aan?
En hoeveel gram is 1 scoop? kon het niet vinden

Watermelon smaak van xtend klinkt echt nice, misschien een ideetje voor een nieuwe smaak van whey perfection? :D

kunnen we geen pics te zien krijgen van bf werkplek zou wel leuk zijn om te zien :D

bij bb.com hebben ze dat wel

De foto van de buitenkant is al paar keer gepost. :p. Foto van binnen zou ik ook wel eens willen zien. :D

Dankje, zo even bestellen dan :P
Ow ik ben echt een miet wat smaak betreft :P welke smaak raad je me aan?
En hoeveel gram is 1 scoop? kon het niet vinden

1 scoop is 6,5 gram.

De Raspberry is lekkerrr:zuip:

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

De foto van de buitenkant is al paar keer gepost. :p. Foto van binnen zou ik ook wel eens willen zien. :D

Zal eens kijken, ben zelf niet zo'n fotograaf:D

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Watermelon smaak van xtend klinkt echt nice, misschien een ideetje voor een nieuwe smaak van whey perfection? :D

Watermelon is inderdaad lekker volgens de mannen hier, heb ik zelf nog niet gehad.:rolleyes: Voor whey Perfection is het misschien ook wel een idee:D

nein voor whey perfection moet speculaas komen !!! haha

heeft tnt vertraging?Zondag bericht gekregen dat verzending verzonden is en bij status staat er dat het nog naar belgie moet

2m308pd.jpg

Helaas de verkeerde casein, best balen want ik vind de chocola veel lekkerder. Zit nu alleen wel te twijfelen haha geen andere eiwitten in huis. Hoelang duurt omruilen?

Laatst bewerkt:
2m308pd.jpg

Helaas de verkeerde casein, best balen want ik vind de chocola veel lekkerder. Zit nu alleen wel te twijfelen haha geen andere eiwitten in huis. Hoelang duurt omruilen?

Dat is niet zo mooi:rolleyes: Ik kan er nu 1 nasturen. Wil je de ander houden voor de halve prijs?

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

heeft tnt vertraging?Zondag bericht gekregen dat verzending verzonden is en bij status staat er dat het nog naar belgie moet

Heeft denk ik meer te maken met een vrij dag in Belgie gister. Zou best kunnen dat de distributie daardoor een dag langer gaat duren deze week. Dan heb je het morgen:cool:

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Nieuw pand? :D. Nog altijd in Herenveen of verhuizen jullie ergens anders naartoe?

We blijven in Heerenveen:)

edit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven