AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fast diet!

Balen heb ik gister animal cuts besteld! Kan je fast diet en cuts stacken of ga ik dan op een tripje? En is pwp ermee te stacken?

Greetings.

Balen heb ik gister animal cuts besteld! Kan je fast diet en cuts stacken of ga ik dan op een tripje? En is pwp ermee te stacken?

Greetings.

Nee, het zijn beide gelijkende producten. Ook Pre-Workout Power bevat stimulanten dus moet je ook voorzichtig zijn met stacken ivm overdosering stimulanten.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

I will do my best. :D. Misschien leuk idee voor een dagtripje met mijn vriendin. :p. Als jullie ooit hier in Limburg zijn spring je maar eens binnen om te poolen en samen te trainen. :D.

Als we zo druk blijven dan kan het nog wel even duren voordat ik een keer in Limburg kom:D Maar ik hou het in gedachte:)

Als het pand af is kun je best een keer komen, doen we een kleine rondleiding en maken we wat shakes etc..:D Best leuk:)

Nee, het zijn beide gelijkende producten. Ook Pre-Workout Power bevat stimulanten dus moet je ook voorzichtig zijn met stacken ivm overdosering stimulanten.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Klopt alleen ik zag niet dat alle ingredienten precies overeen kwamen en ik geilde nogal op de 1,3 maarja ik gebruik ook noxipump voor de training. Na animal cuts zal ik die fast diet er eens doorheen jagen voor als ik op het strand lig, snacks eet en bier drink na jaren gebikkel :p

Ik heb me bestelling binnen :cool:
Zelfs nog de samples erbij die ik vroeg, TOP! :D

Vanaf nu direct leverbaar!!

Fast Diet:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fast Diet is gegarandeerd niet alleen de beste Fatburner, het geeft je ook nog eens geweldig veel energie en een heerlijk "Feel Good" gevoel!

1x 90 capsules maandverpakking 19,50!
2x 90 capsules maandverpakking 34,90!

Pre-Workout Powerpill:)

Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding, kracht, prestaties en spiergroei enorm versterken!

1x 100 capsules 18,50!
2x 100 capsules 34,00!

Fast Diet is gegarandeerd niet alleen de beste Fatburner, het geeft je ook nog eens geweldig veel energie en een heerlijk "Feel Good" gevoel!

Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding, kracht, prestaties en spiergroei enorm versterken!

1x 100 capsules 18,50!
2x 100 capsules 34,00!

Top :thumbs:

Echt zeer scherpe prijzen voor 2 top producten. :D. Die zullen wel de deur uitvliegen nu. :D

Aaah eindelijk!

1x 100 capsules 18,50!
2x 100 capsules 34,00!

Woohoo, hier zaten veel mensen op te wachten. :thumbs:

Mooi mooi :D

Meteen fast diet ook besteld :D

yes!!
zeer goedkoop !!

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

een vraagje is het handig om fast dieet tijden de bulk te gebruiken voor het vet verbranding of gaat dit ten kosten van mijn kcal's

Foutje met hyperlink fast diet, verwijst naar foto :p Ziet er wel top uit:P

Laatst bewerkt:
0000

Laatst bewerkt:
Vandaag Cookies & Cream gemixed met Chocolate. Nice. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven