Sachets!zal het onthouden. heb alleen niet zo'n zin om drie van die megapotten op mijn kleine studentenkamer te hebben![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sachets!zal het onthouden. heb alleen niet zo'n zin om drie van die megapotten op mijn kleine studentenkamer te hebben![]()

.Vanaf nu direct leverbaar!!
Fast Diet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fast Diet is gegarandeerd niet alleen de beste Fatburner, het geeft je ook nog eens geweldig veel energie en een heerlijk "Feel Good" gevoel!
1x 90 capsules maandverpakking 19,50!
2x 90 capsules maandverpakking 34,90!
Pre-Workout Powerpill
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding, kracht, prestaties en spiergroei enorm versterken!
1x 100 capsules 18,50!
2x 100 capsules 34,00!

Als ik het goed onthouden heb zeiden ze de vorige keer 16/05, staat enkele pagina's hiervoor, moet je zelf maar ff zoeken

.Ze (TNT) zouden in België een dag vertraging hebben, je bent bent niet de enige Belg die er last van heeft gehad. Morgen zal je het wel ontvangen probsGisteren om 17u26: Uw bestelling is verzonden
Vandaag niets ontvangen![]()
.
.Ik heb mss nog een leuk ideetje. Atm kun je 24 whey sachets kopen voor 20€, dat is zeer leuk om af te wisselen van smaak maar minder op vlak van prijs per shake.
Wat als er ook kleine potjes van 1lb (454 gram) zouden zijn. Deze zou je voor 8,90€ kunnen verkopen. Is heel handig voor wie een nieuwe smaak wil proberen aangezien je er meer dan 1 shake mee kan maken en het vrij goedkoop is. En voor mensen die graag afwisselen met de smaak van hun shake een pakket van 12 potjes met verschillende smaken. Dit zou in totaal 5448 gram zijn en kan rond de 69,9€ kosten. Zo is het mogelijk om zonder veel extra te betalen veel van smaak te kunnen wisselen. Bij het bestellen van meerdere potjes zouden er ook enkele kortingen kunnen gebruikt kunnen worden tot 7,90€ per pot indien je er 3+ ofzo besteld.
Zal wellicht niet mogelijk zijn maar lijkt me wel tof.
Hmm.. super idee, alleen prijstechnisch? Als ik het zie vanaf de kant van B&F. Kleine potten zijn wel handig voor de klant, maar als leverancier kan dat nooit uit. Of in ieder geval, nooit om een scherpe prijs te hanteren. Je moet de verzendkosten, whey eiwitten, labeling/potje + winstmarge, alles rekenen in een kleine pot. Dan zit je op een kleine pot zomaar op 15-17 euro en dat is helemaal niet voordelig als je 2,2kg al hebt voor maar 32,90.
Hmm.. super idee, alleen prijstechnisch? Als ik het zie vanaf de kant van B&F. Kleine potten zijn wel handig voor de klant, maar als leverancier kan dat nooit uit. Of in ieder geval, nooit om een scherpe prijs te hanteren. Je moet de verzendkosten, whey eiwitten, labeling/potje + winstmarge, alles rekenen in een kleine pot. Dan zit je op een kleine pot zomaar op 15-17 euro en dat is helemaal niet voordelig als je 2,2kg al hebt voor maar 32,90.
Klopt wat je zegt, maar er valt altijd wel wat te verzinnen.
- Minimum aantal (Evt pakketkorting bij meerdere aantallen)
- Minimum bedrag
- etc.
.
dat houdt ze scherp
.B&F, enig idee wanneer jullie caseine terug in weekaanbieding komt aub?
Thanks!
sachets ja ! en gewoon proberen.zal het onthouden. heb alleen niet zo'n zin om drie van die megapotten op mijn kleine studentenkamer te hebben![]()

Probleem daarmee is dat het dan 4 vaste smaken zijnwil ik ook graag weten !
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------
sachets ja ! en gewoon proberen.
en als je een blender gebruikt gooi er wat ijsklontjes door en zoetjes (Zoetstof)
---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------
en ps over de potje's guys wat dachten julie van 1pot met 4 verschillende smaken.
zit er een soort schijding in de pot van 4 smaken kan je zelf mixen en anderen dingen.
klinkt als een goede idee of niet ?
.
. Tot morgen & sloppel aan allen die nog niet in hun bed liggen
.