Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem daarmee is dat het dan 4 vaste smaken zijn:p.
Ik ga maar nu maar eens slapen, mn armpje heeft rust nodig om te herstellen:P. Tot morgen & sloppel aan allen die nog niet in hun bed liggen :P.

slaaplekker kameraad spreek je morgen wel
en verder iedereen truste

hebben jullie soms een nieuwsbrief?

Ja, als je even een accountje aanmaakt dan ontvang je automatisch een nieuwsbrief:)

---------- Toegevoegd om 08:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Ik heb mss nog een leuk ideetje. Atm kun je 24 whey sachets kopen voor 20€, dat is zeer leuk om af te wisselen van smaak maar minder op vlak van prijs per shake.
Wat als er ook kleine potjes van 1lb (454 gram) zouden zijn. Deze zou je voor 8,90€ kunnen verkopen. Is heel handig voor wie een nieuwe smaak wil proberen aangezien je er meer dan 1 shake mee kan maken en het vrij goedkoop is. En voor mensen die graag afwisselen met de smaak van hun shake een pakket van 12 potjes met verschillende smaken. Dit zou in totaal 5448 gram zijn en kan rond de 69,9€ kosten. Zo is het mogelijk om zonder veel extra te betalen veel van smaak te kunnen wisselen. Bij het bestellen van meerdere potjes zouden er ook enkele kortingen kunnen gebruikt kunnen worden tot 7,90€ per pot indien je er 3+ ofzo besteld.

Zal wellicht niet mogelijk zijn maar lijkt me wel tof :p.

Whey Perfection hebben we in sachets:)
24 stuks voor 19,90

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

De Isolaat Perfection komt misschien nog vrijdag maar ik verwacht aankomende maandag of dinsdag eigenlijk.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Ziet er weer Flitsend uit mannen! :D:cool:

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Gister mijn stuff binnen gekregen toppie. Jammer dat er alleen geen shakebeker bij zat, wat ik als long time customer stiekum wel had verwacht.

Met betrekking tot die nieuwe verpakking van hierboven....is het niet te flitsend? Lijkt bijna zo'n Celltech product.

De labels zijn iets flitsender inderdaad.:rolleyes:

PM mij het referentienummer maar even dan stuur ik de shaker na:)

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Net 2 zakken ultra fine oats besteld en nu al verzonden, dat is pas service! :thumb:

We zijn heel snel tegenwoordig:) Dank je, voor het compliment!

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

B&F, enig idee wanneer jullie caseine terug in weekaanbieding komt aub?

Thanks!

De Micellar Casein Superior kon wel eens heeeeeel snel in de aanbieding komen:) (aankomende vrijdag

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Hmm.. super idee, alleen prijstechnisch? Als ik het zie vanaf de kant van B&F. Kleine potten zijn wel handig voor de klant, maar als leverancier kan dat nooit uit. Of in ieder geval, nooit om een scherpe prijs te hanteren. Je moet de verzendkosten, whey eiwitten, labeling/potje + winstmarge, alles rekenen in een kleine pot. Dan zit je op een kleine pot zomaar op 15-17 euro en dat is helemaal niet voordelig als je 2,2kg al hebt voor maar 32,90.

Probleem zit hem inderdaad in de kostprijs dan. Om te proberen is het wel een leuk idee. Ik kan het altijd even meenemen in vergadering.:)

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Meteen fast diet ook besteld :D

Dank je!

Er zijn al heel wat Fast Diet bestelling ingepakt hoor ik net. Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

yes!!
zeer goedkoop !!

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

een vraagje is het handig om fast dieet tijden de bulk te gebruiken voor het vet verbranding of gaat dit ten kosten van mijn kcal's

Dank je, voor de complimenten!! We hebben inderdaad ons best gedaan om de prijzen netjes te houden:)

Fast Diet:)

Fast Diet is gegarandeerd niet alleen de beste Fatburner, het geeft je ook nog eens geweldig veel energie en een heerlijk "Feel Good" gevoel!

1x 90 capsules maandverpakking 19,50!
2x 90 capsules maandverpakking 34,90!

Pre-Workout Powerpill:)

Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding, kracht, prestaties en spiergroei enorm versterken!

1x 100 capsules 18,50!
2x 100 capsules 34,00!

In de bulk zou ik Fast Diet niet nemen. Puur in de cut:)

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Foutje met hyperlink fast diet, verwijst naar foto :p Ziet er wel top uit:P

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

heb weer 2 bestellingen geplaatst

Referentie: 206071
en
Referentie: 206075

zou ik in plaats van de shakebekers wat samples kunnen krijgen? pre workout en whey aub.

had trouwens vorige keer ook maar 1 sample terwijl het 29,90 was en ik nog had gevraagd of ik dan perse iets extra moest bestellen(wat niet hoefde;))

alvast bedankt in ieder geval:D
groetjes

Dank je, voor de bestelling!!:) Deze is gisteravond al direct verwerkt. Evt vragen kun je het best bij "opmerkingen" zetten. Ze zijn tegenwoordig namelijk wel erg snel met inpakken:cool:

hey ilco , leon

kan ik die http://www.bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection al bestellen?

daarnaast, ik had me opgegeven voor een sample van die fameuze NOP (en nog iets) maar die heb ik nog steeds niet ontvangen.

mooit nieuw product toch alweer lijkt me. k ga mss toch eens voor die perfection mix gaan, lijkt me de betere optie om tussendoor te drinken ipv super-pure whey ;)
(maar ik kan die nieuwe verpakking niet weerstaan)

als ik ooit nog s 10 minuten vrij heb zal ik s wat recensies op de page zetten

groeten

st

Haha ik heb er zin in! Ik maak net mijn zakje Tested Performance open en zitten er 6 capsules inplaats van 5 in haha. Ik zeg altijd zo, less = more. Hopelijk is het nu niet andersom bij 6 haha :D Bedankt weer voor de sample, TOPSERVICE! Ik ben ook erg benieuwd naar de POWER-pill :D

Wat is nu het verschil tussen de Pre-workout Power Pill en de Pre-Workout Power; in de pil zitten minder ingrediënten is de werking dan ook veel minder??
en ook het verschil in prijs: pil voor 100 trainingen voor €18.50 en poeder voor 30 trainingen voor €34.90.:cool:

Had wrist wraps gekocht, kreeg gloves binnen vanmorgend...
Even gebeld en de wrist wraps worden opgestuurd , en ik kan de gloves lekker houden ! Goeie service dames ! :D

hey ilco , leon

kan ik die http://www.bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection al bestellen?

daarnaast, ik had me opgegeven voor een sample van die fameuze NOP (en nog iets) maar die heb ik nog steeds niet ontvangen.

mooit nieuw product toch alweer lijkt me. k ga mss toch eens voor die perfection mix gaan, lijkt me de betere optie om tussendoor te drinken ipv super-pure whey ;)
(maar ik kan die nieuwe verpakking niet weerstaan)

als ik ooit nog s 10 minuten vrij heb zal ik s wat recensies op de page zetten

groeten

st

De Isolaat Perfection hebben we dinsdag a.s in huis, hoor ik net!:)

De Protein Perfection Mix is inderdaad de beste optie als shake tussendoor.:)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Had wrist wraps gekocht, kreeg gloves binnen vanmorgend...
Even gebeld en de wrist wraps worden opgestuurd , en ik kan de gloves lekker houden ! Goeie service dames ! :D

Dank je:D

Wat een service! Thx voor de samples.

Haha ik heb er zin in! Ik maak net mijn zakje Tested Performance open en zitten er 6 capsules inplaats van 5 in haha. Ik zeg altijd zo, less = more. Hopelijk is het nu niet andersom bij 6 haha :D Bedankt weer voor de sample, TOPSERVICE! Ik ben ook erg benieuwd naar de POWER-pill :D

De Powerpill is vanaf vandaag direct leverbaar! Gaat weer kallen!!:)

Laat maar even weten hoe de Performance is bevallen. Er zitten wel goede ingredienten in:)

Wat is nu het verschil tussen de Pre-workout Power Pill en de Pre-Workout Power; in de pil zitten minder ingrediënten is de werking dan ook veel minder??
en ook het verschil in prijs: pil voor 100 trainingen voor €18.50 en poeder voor 30 trainingen voor €34.90.:cool:
Wat ik zie aan de ingredienten is dat dé Pil veel meer energie-stimulerende ingredienten heeft. De Poedervorm bevat daarnaast nog vééél meer spieropbouwende ingrediënten!

Trouwens Leon en/of Ilco, ik ging goed op de Tested Preformance. Een echte energierush kreeg ik er niet van, maar het feel good was erg duidelijk aanwezig. Ik kon zwaar gaan, maar voelde me daarintegen gewoon lekker kapot. Sowieso een paar miligram spieren erbij morgen:eek:

Wat is het verschil tussen de L-Arginine en de Muscle & Pump ultra?
En welke multi kan ik nu het beste nemen, neem al een tijdje ADAM maar wil wat afwisseling.

Ga de powerpill bestellen :)

Nog steeds niet gekregen... pakje eergisteren besteld...

't is maar een magazijn stampvol met supps. Het is niet alsof je in de hemel komt ofzo :p.
A warehouse filled with supplements:eek: sounds like heaven:D

Glutamine en samples toegekomen. Was een mooi pakketje! Ty :D Maandag ga ik het eens testen :p.

Laatst bewerkt:
Dagje niet gekeken en de pillen zijn binnen hoor :rolleyes:
Vanmiddag als ik thuis kom maar eens bestellen :D

Voor 16:00 bestellen = volgende dag in huis toch?

Wat ik zie aan de ingredienten is dat dé Pil veel meer energie-stimulerende ingredienten heeft. De Poedervorm bevat daarnaast nog vééél meer spieropbouwende ingrediënten!

Trouwens Leon en/of Ilco, ik ging goed op de Tested Preformance. Een echte energierush kreeg ik er niet van, maar het feel good was erg duidelijk aanwezig. Ik kon zwaar gaan, maar voelde me daarintegen gewoon lekker kapot. Sowieso een paar miligram spieren erbij morgen:eek:

Een paar milligram?:D Ze komen van Tested toch met steeds betere producten valt mij op:) Dat is alleen maar mooi.

Je conclusie m.b.t. de poeder-pillen verhouding klopt helemaal.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

A warehouse filled with supplements:eek: sounds like heaven:D

Glutamine en samples toegekomen. Was een mooi pakketje! Ty :D Maandag ga ik het eens testen :p.

Top!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven