Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen zij niet aan doen, schult van TNT. Ze hebben veel werk bij B&F, heb even geduld, de kans is groot dat ze vandaag nog leveren & anders eens naar TNT bellen met je track&trace bij de hand.Body en Fit, waarom negeren jullie mijn posts?
Moest gisteren mijn pakketje al binnenhebben en heb vandaag nog steeds niets ontvangen..
Vind ik geen goede service.

Beetje verwarrend:
http://www.bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties
Daar staat nog "Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur wordt direct verzonden."
Laat het maar ff weten he![]()
Pas ik nu direct aan.

Body en Fit, waarom negeren jullie mijn posts?
Moest gisteren mijn pakketje al binnenhebben en heb vandaag nog steeds niets ontvangen..
Vind ik geen goede service.

Toch handig een vrouw die strijkt, eten klaarmaakt, schoonmaakt, ... en het belangrijkste: proteïnen besteld! Lucky BasterdVrouw maar laten bestellen, kon niet wachten
(206343)

.Toch handig een vrouw die strijkt, eten klaarmaakt, schoonmaakt, ... en het belangrijkste: proteïnen besteld! Lucky Basterd.

Beste Body & Fit shop,
Maandag heb ik mijn bestelling ontvangen (203671).
De aanbieding van de week was onder andere Maximize V2 + Gratis beta-alanine. Deze beta-alanine zat echter niet in de verpakking.
Is het alsnog mogelijk om deze opgestuurd te krijgen?
Met vriendelijke groeten
(ps had ook al een mail gestuurd naar jullie "info@ adres")

Niet heel goedkoop maar scherper kan helaas niet meer, met de inkoop die we voor deze Whey zelf moeten betalen.
Morgen powerpil binnen hoop ik, hoop dat hij goed is
Thanks!De verwachtpagina staat weer vol met toppers..
Zijn toch enkele producten die ik dan in huis ga halen![]()
. Maar eerst maar weer 's rustig aan met al die supps. net ook alweer een stack binnen.Muscle & Pump UltraWat is het verschil tussen de L-Arginine en de Muscle & Pump ultra?
En welke multi kan ik nu het beste nemen, neem al een tijdje ADAM maar wil wat afwisseling
daarom in pilletjes.