XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fit, waarom negeren jullie mijn posts?

Moest gisteren mijn pakketje al binnenhebben en heb vandaag nog steeds niets ontvangen..
Vind ik geen goede service.

Moest gisteren mijn pakketje al binnenhebben en heb vandaag nog steeds niets ontvangen..
Kunnen zij niet aan doen, schult van TNT. Ze hebben veel werk bij B&F, heb even geduld, de kans is groot dat ze vandaag nog leveren & anders eens naar TNT bellen met je track&trace bij de hand.

Laatst bewerkt:
komt er ooit nog mitotropin?

Beetje verwarrend:
http://www.bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties
Daar staat nog "Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur wordt direct verzonden."
Laat het maar ff weten he ;)

Dank je! Waren we vergeten:D Pas ik nu direct aan.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

komt er ooit nog mitotropin?

Ja, ik denk maandag weer binnen:)

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Oh, dan hoef ik niet te haasten uit werk vandaan :D

Nee, we hebben tegenwoordig mooie tijden :)

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Wat is het referentienummer? Dan kijk ik direct even voor je:)

Vrouw maar laten bestellen, kon niet wachten :D
(206343)

Je hebt het goed voor elkaar:D Dank je, voor de bestelling:)

Beste Body & Fit shop,

Maandag heb ik mijn bestelling ontvangen (203671).
De aanbieding van de week was onder andere Maximize V2 + Gratis beta-alanine. Deze beta-alanine zat echter niet in de verpakking.
Is het alsnog mogelijk om deze opgestuurd te krijgen?

Met vriendelijke groeten
(ps had ook al een mail gestuurd naar jullie "info@ adres")

Morgen powerpil binnen hoop ik, hoop dat hij goed is

Hoeveel gaat de Isolaat Perfection kosten?

Beste Body & Fit shop,

Maandag heb ik mijn bestelling ontvangen (203671).
De aanbieding van de week was onder andere Maximize V2 + Gratis beta-alanine. Deze beta-alanine zat echter niet in de verpakking.
Is het alsnog mogelijk om deze opgestuurd te krijgen?

Met vriendelijke groeten
(ps had ook al een mail gestuurd naar jullie "info@ adres")

Ok, dan heeft klantenservice dit al in behandeling en heb je de pot morgen/overmorgen is huis:)

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Hoeveel gaat de Isolaat Perfection kosten?

39,90 per 2KG.:) Niet heel goedkoop maar scherper kan helaas niet meer, met de inkoop die we voor deze Whey zelf moeten betalen.:cool:

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Morgen powerpil binnen hoop ik, hoop dat hij goed is

Laat het ons maar weten:) Thanks!

Wat is het verschil tussen de L-Arginine en de Muscle & Pump ultra?
En welke multi kan ik nu het beste nemen, neem al een tijdje ADAM maar wil wat afwisseling

De verwachtpagina staat weer vol met toppers. :D.

Zijn toch enkele producten die ik dan in huis ga halen :D

Bestelling ontvangen :D nog eens bedankt voor de omwisseling van de noxipro!!
Enige minpuntje is dat ik mijn syntha 6 flesje in de smaak vanille kreeg ipv chocolade, maarja, daar gaan we nu niet moeilijk over doen :D

Wat is het verschil tussen de L-Arginine en de Muscle & Pump ultra?
En welke multi kan ik nu het beste nemen, neem al een tijdje ADAM maar wil wat afwisseling
Muscle & Pump Ultra

is een ethyl esther. Smaakt :kots: daarom in pilletjes.
L- Arginine - ArgiPure

poeder, smaakt minder slecht dan de ethyl esther variant. Kan je eventueel bij shake/fruitsap/... mixen.

Maar uiteindelijk doen ze allebij het zelfde. De vraag is alleen wat je het liefst hebt pilletjes of poeder en eventueel het prijsverschil.

Afwisseling met multivits? Zijn allemaal beetje gelijk alleen samenstelling die lichtjes afwijkt. Kijkt naar welke samenstelling jou het best lijkt en kan je daar perfect bij blijven.

Laatst bewerkt:
muscle pump is een goed product!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven