Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de smaak van de Casein Superior te vergelijken met de Whey Perfection? Gemixt met water overigens?

Is de smaak van de Casein Superior te vergelijken met de Whey Perfection? Gemixt met water overigens?
Nee, is ook héél anders ook op vlak van textuur.
Koop een potje van 1500 gram en probeer eens :p heb ik ook gedaan. Ik ben niet zo'n fan van hoe casseïne smaakt (wel van de whey) maar met melk is het toch beter dan met water. Ik ga het ook eens mengen met quark, gaat beter zijn denk ik :D.

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

Komt de Glutamine van b&f weer in de aanbieding binnekort?

Wat zou de prijs zijn van Isolaat Perfection ?

Hoeveel gaat de Isolaat Perfection kosten?

39,90 per 2KG.:) Niet heel goedkoop maar scherper kan helaas niet meer, met de inkoop die we voor deze Whey zelf moeten betalen.:cool:

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Laat het ons maar weten:) Thanks!

Wat zou de prijs zijn van Isolaat Perfection ?

http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection

hey kids

krijg ik die NOP sample dan nog?
en ook, als ik nu de perfect isolaat al bestel, krijg ik dan ook n cadeau want ik die staat dan op 0,0€ als ik n bestel :D

gr

s

21:55, net op tijd besteld om morgen nog mijn spullen binnen te krijgen. :D

Ik ook ben benieuwd na de peptopro :)

Al een id wat de weekaanbiedingen gaan worden? Anders wacht ik ff tot morgen met bestellen van oa miscellar caseine en isolate perfection

Vandaag de powerpill proberen (als hij optijd binnen komt), bent benieuwd!

hey kids

krijg ik die NOP sample dan nog?
en ook, als ik nu de perfect isolaat al bestel, krijg ik dan ook n cadeau want ik die staat dan op 0,0€ als ik n bestel :D

gr

s

De Isolaat is nog niet te bestellen. PM je adres even, dan stuur ik je een paar samples per post:)

Bestelling ontvangen :D nog eens bedankt voor de omwisseling van de noxipro!!
Enige minpuntje is dat ik mijn syntha 6 flesje in de smaak vanille kreeg ipv chocolade, maarja, daar gaan we nu niet moeilijk over doen :D

Altijd goed:) Excuses voor de gemaakte fout in de bestelling!:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven