Shefkee
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deels de caseine is te doen maar vergelijken met wp zal ik niet doenIs de smaak van de Casein Superior te vergelijken met de Whey Perfection? Gemixt met water overigens?
Nee, is ook héél anders ook op vlak van textuur.Is de smaak van de Casein Superior te vergelijken met de Whey Perfection? Gemixt met water overigens?
heb ik ook gedaan. Ik ben niet zo'n fan van hoe casseïne smaakt (wel van de whey) maar met melk is het toch beter dan met water. Ik ga het ook eens mengen met quark, gaat beter zijn denk ik
.39,90 per 2KG.Niet heel goedkoop maar scherper kan helaas niet meer, met de inkoop die we voor deze Whey zelf moeten betalen.
---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------
Laat het ons maar wetenThanks!
Vandaag de powerpill proberen (als hij optijd binnen komt), bent benieuwd!
Je bestelling is direct verzonden en zou dus vandaag aan moeten komen.Al een id wat de weekaanbiedingen gaan worden? Anders wacht ik ff tot morgen met bestellen van oa miscellar caseine en isolate perfection
21:55, net op tijd besteld om morgen nog mijn spullen binnen te krijgen.![]()
Om 22:00 uur bestellen en toch de volgende dag in huis!
hey kids
krijg ik die NOP sample dan nog?
en ook, als ik nu de perfect isolaat al bestel, krijg ik dan ook n cadeau want ik die staat dan op 0,0€ als ik n bestel
gr
s

Beste B&F,
Komt de Glutamine van b&f weer in de aanbieding binnekort?

Pure Arginine Ethyl Ester!De verwachtpagina staat weer vol met toppers..
Zijn toch enkele producten die ik dan in huis ga halen![]()
aanvragen voor de Grow!
Bestelling ontvangennog eens bedankt voor de omwisseling van de noxipro!!
Enige minpuntje is dat ik mijn syntha 6 flesje in de smaak vanille kreeg ipv chocolade, maarja, daar gaan we nu niet moeilijk over doen![]()
Excuses voor de gemaakte fout in de bestelling!