XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hm ga dat eens proberen dan.. Ik gooi die shake zo achterover en denk ''He waarom komt er nu niks uit?'' Gooi die deksel open en kan het zo op een bord gooien als pudding :roflol:
Welke smaak is een beetje aan te raden trouwens Leon? Heb nu geloof ik iets van berry ofzo maar ben er nu wel achter dat dat ''frisse'' totaal niet lekker is bij shakes.

Ik heb nu de vanille. 400 ml water en anderhalve schep, ff schudden en lost goed op. Je moet hem alleen geen uur laten staan want dan plakt het wel op de bodem.

Poeh, goeie vraag. Enige aanbevelingen? :cool:

Ik zal iig bij de volgende bestelling de cafeïne bijdoen, die je aanbevelen had, en ik moet de PWPP2 nog bestellen (was ik laatste x vergeten).

Die hemo rage bevalt me zeer goed. Smaak Bruisin Berry.

Heb hier nog een potje van de PWP1 staan. :p.

En eeuhm die Assault mss eens testen? :p

Assault

Klopt, de Micellar is dik en lobbig van zichzelf. Ik heb vanmorgen tussen de maaltijden nog een shake gemaakt met 250 ml water en 1 scoop. Dat gaat prima:)

ik vind het juist super dat die zo dik wordt
ik doe het met mijn elektrische shaker met nog wat ijsklontjes erbij, gewoon een zaaaaalig roomijsje :D

vraag speciaal voor heljen: hoeveel euro heb jij aan supps gekocht? :p

Ilco/Leon, al bekend wanneer de agmatine in het assortiment komt? Is agmatine sulfaat neem ik aan?

O ja, een kameraad van me is 'verslaafd' aan endorush maar tot zijn spijt heeft een nieuwe versie (extreme) de oude versie vervangen (oa. geen vinpocentine meer). Op jullie site staat dat jullie de extreme versie verkopen, maar de ingredientenlijst is van de originele endorush. Welke is het nou?

Wil nu als ik uit mn cut kom, de laatste maand wat extra producten nemen om mezelf een boost te geven als ik weer ga bulken.

Heb nu Hemavol, Beta Alanine en Maximize. Kan ik hieraan Magnificent toevoegen of raden jullie iets anders aan?

Goede whey/creatine/multi etc. heb ik al, zoek iets puur voor de aanvulling.
En wanneer kwam de magnificent nou ook alweer?

Het ging over de Glucosamine sulfaat die ik besteld had, die niet op voorraad was (kan dit niet terug vinden op de website)

Van now foods is er ook glucosamine sulfaat alleen krijg je dan minder caps voor meer geld (betere kwaliteit/andere samenstelling?)

En wat gebeurd er nu met mijn bestelling?

Kan ik de Micronized BCAA - Ultra Pure! gebruiken om spierafbraak door cardio tegen te gaan?
En wanneer zou ik deze het best kunnen innemen?

We hebben een leuke aanbieding erbij;:)

In exclusieve samenwerking met BSN presenteren wij voor Nederland en Belgie;
Syntha-6 Smaak Caramel Latte
1x 3lb van 32,90 voor 14,90!
2x 3lb van 59,90 voor 24,90!!

THT eind Juni 2011.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
6 verschillende eiwitten in een overheerlijke shake - Syntha-6! Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!

Super mooie actie, meteen 2 potten besteld! :)

Wat raden jullie aan van Whey? Zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer en bijna elke whey wordt beschreven als 'de beste'.

Whey isolaat lijkt mij het beste?
Of whey perfection? protein perfection?

Grtz

Is het geen goed idee om bij een cadeau van 15€ de optie 'willekeurige sample ander merk' toe te voegen?

Kun je vanuit belgië betalen via overschrijving, of enkel via bankkaarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven