faasjuh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice bestelling is geplaatst meteen gebruik gemaakt van de aanbieding toppie!

Wil nu als ik uit mn cut kom, de laatste maand wat extra producten nemen om mezelf een boost te geven als ik weer ga bulken.
Heb nu Hemavol, Beta Alanine en Maximize. Kan ik hieraan Magnificent toevoegen of raden jullie iets anders aan?
Goede whey/creatine/multi etc. heb ik al, zoek iets puur voor de aanvulling.
En wanneer kwam de magnificent nou ook alweer?
Het ging over de Glucosamine sulfaat die ik besteld had, die niet op voorraad was (kan dit niet terug vinden op de website)
Van now foods is er ook glucosamine sulfaat alleen krijg je dan minder caps voor meer geld (betere kwaliteit/andere samenstelling?)
En wat gebeurd er nu met mijn bestelling?
Kan ik de Micronized BCAA - Ultra Pure! gebruiken om spierafbraak door cardio tegen te gaan?
En wanneer zou ik deze het best kunnen innemen?

Wat raden jullie aan van Whey? Zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer en bijna elke whey wordt beschreven als 'de beste'.
Whey isolaat lijkt mij het beste?
Of whey perfection? protein perfection?
Grtz

Is het geen goed idee om bij een cadeau van 15€ de optie 'willekeurige sample ander merk' toe te voegen?
Kun je vanuit belgië betalen via overschrijving, of enkel via bankkaarten?
Is 209358 al verzonden?Heb nog geen mailtje gehad dat hij verzonden is terwijl ik de bestelling al om half 7 heb geplaatst.
B&F is hands down beste winkel. Een bepaalde board sponsors wilt zelfs niet zeggen hoeveel % concentraat in zijn shake steekt. Fok em
B&F, weer een bestelling gedaan!
Zouden jullie Berry Blast, Cookies & Cream & Banana sample van Protein Perfection in willen steken ? Wil ze eerst alle 3 uitproberen voor ik bestel :$
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestelling nr: 209578

Beste,
Wat gaat er morgen in de nieuwe weekaanbieding?

We hebben een leuke aanbieding erbij;
In exclusieve samenwerking met BSN presenteren wij voor Nederland en Belgie;
Syntha-6 Smaak Caramel Latte
1x 3lb van 32,90 voor 14,90!
2x 3lb van 59,90 voor 24,90!!
THT eind Juni 2011.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
6 verschillende eiwitten in een overheerlijke shake - Syntha-6! Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!
lol, die hebben gewoon te lang in jullie magazijn gestaanHeel scherp inderdaad. We kregen de aanbieding en dachten... dat gaan we meteen doen!!Ze vliegen er nu al uit
!!! De actie loopt net een paar uur
![]()
Syntha-6 BSN Superstunt!

lol, die hebben gewoon te lang in jullie magazijn gestaan
Denk niet dat BSN potten heeft die nog een maand houdbaar zijn![]()

Da's niet echt een exclusieve samenwerking met BSN danWe werken met verschillende locaties, vandaar de aanbieding. Ze waren inderdaad al in ons bezit.
-Leon

Da's niet echt een exclusieve samenwerking met BSN dan![]()

Niet huilen. Ik vond het gewoon grappig toen ik het las.
Geniet gewoon lekker van de aanbieding. 

Mij interesseert het niet eens wat voor actie het is , zolang we het maar goedkoop krijgen![]()