MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb mn bestelling ontvangen super !!! ik stuur even een pm met een vraag omtrent referentienummer: 208649 die ik ontvangen heb

good job again!

Is 209358 al verzonden? :D Heb nog geen mailtje gehad dat hij verzonden is terwijl ik de bestelling al om half 7 heb geplaatst.

B&F is hands down beste winkel. Een bepaalde board sponsors wilt zelfs niet zeggen hoeveel % concentraat in zijn shake steekt. Fok em :D

B&F, weer een bestelling gedaan!

Zouden jullie Berry Blast, Cookies & Cream & Banana sample van Protein Perfection in willen steken ? Wil ze eerst alle 3 uitproberen voor ik bestel :$

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bestelling nr: 209578

Beste,

Wat gaat er morgen in de nieuwe weekaanbieding?

gister nieuwe bestelling gemaakt, wel laat in de avond dus denk dat het er morgen pas is ;D

Wil nu als ik uit mn cut kom, de laatste maand wat extra producten nemen om mezelf een boost te geven als ik weer ga bulken.

Heb nu Hemavol, Beta Alanine en Maximize. Kan ik hieraan Magnificent toevoegen of raden jullie iets anders aan?

Goede whey/creatine/multi etc. heb ik al, zoek iets puur voor de aanvulling.
En wanneer kwam de magnificent nou ook alweer?

Magnificent durf ik nog geen datum aan vast te maken. Je zou eventueel nog BCAA's kunnen toevoegen?

Het ging over de Glucosamine sulfaat die ik besteld had, die niet op voorraad was (kan dit niet terug vinden op de website)

Van now foods is er ook glucosamine sulfaat alleen krijg je dan minder caps voor meer geld (betere kwaliteit/andere samenstelling?)

En wat gebeurd er nu met mijn bestelling?

P.M gestuurd

Kan ik de Micronized BCAA - Ultra Pure! gebruiken om spierafbraak door cardio tegen te gaan?
En wanneer zou ik deze het best kunnen innemen?

Jazeker, voor-tijdens en na de training. :)

Wat raden jullie aan van Whey? Zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer en bijna elke whey wordt beschreven als 'de beste'.

Whey isolaat lijkt mij het beste?
Of whey perfection? protein perfection?

Grtz

Isolaat Perfection :)

Is het geen goed idee om bij een cadeau van 15€ de optie 'willekeurige sample ander merk' toe te voegen?

Vaak hebben we alle samples van ons huismerk op voorraad. Van andere merken komen en gaan.

Kun je vanuit belgië betalen via overschrijving, of enkel via bankkaarten?

Bestellen vanuit Belgie.
http://bodyenfitshop.nl/bestellen-vanuit-belgie
Is 209358 al verzonden? :D Heb nog geen mailtje gehad dat hij verzonden is terwijl ik de bestelling al om half 7 heb geplaatst.

Ja, zie P.M

B&F is hands down beste winkel. Een bepaalde board sponsors wilt zelfs niet zeggen hoeveel % concentraat in zijn shake steekt. Fok em :D

B&F, weer een bestelling gedaan!

Zouden jullie Berry Blast, Cookies & Cream & Banana sample van Protein Perfection in willen steken ? Wil ze eerst alle 3 uitproberen voor ik bestel :$

Bestelling nr: 209578

Moet ik snel kijken of ik deze nog kan onderscheppen. Volgende keer bij de op- en aanmerkingen zetten om zo zeker te zijn van je verzoek. :)

Beste,

Wat gaat er morgen in de nieuwe weekaanbieding?

Ik ben er nog mee bezig. Het zal jullie bevallen! :D

-Leon

We hebben een leuke aanbieding erbij;:)

In exclusieve samenwerking met BSN presenteren wij voor Nederland en Belgie;
Syntha-6 Smaak Caramel Latte
1x 3lb van 32,90 voor 14,90!
2x 3lb van 59,90 voor 24,90!!

THT eind Juni 2011.
6 verschillende eiwitten in een overheerlijke shake - Syntha-6! Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!

Heel scherp inderdaad. We kregen de aanbieding en dachten... dat gaan we meteen doen!!:D Ze vliegen er nu al uit:eek:!!! De actie loopt net een paar uur:D

Syntha-6 BSN Superstunt!
lol, die hebben gewoon te lang in jullie magazijn gestaan :D

Denk niet dat BSN potten heeft die nog een maand houdbaar zijn :roflol:

lol, die hebben gewoon te lang in jullie magazijn gestaan :D

Denk niet dat BSN potten heeft die nog een maand houdbaar zijn :roflol:

We werken met verschillende locaties, vandaar de aanbieding. Ze waren inderdaad al in ons bezit. :)

-Leon

Niet huilen. Ik vond het gewoon grappig toen ik het las.

Waarom zou ik huilen wat kan mij het schelen. Is gewoon een scherpe aanbieding een potje syntha 6 vanaf 12,50 is gewoon ****ing scherp. Want kan mij het schelen of het dan een exclusieve aanbieding is of niet? Maar kan wel begrijpen dat je het grappig vond:)

Altijd topacties van B&F. Dit is wel heeel verleidelijk om van de de goede Whey Perfection over te stappen naar de Syntha.. :P

weer mijn bestelling binnen .
deze keer aleen Bulk oats.
Bedankt voor de sample!

209720 bestelling nr
Heb er een comment bij gezet.
Heb er nu al zin in.
Maak er wat leuks van jongens!
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven