Wat is het verschil dan of is synta totaal iets anders? Het zijn toch allebei eiwitten?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het verschil dan of is synta totaal iets anders? Het it toch allebei eiwitten?
Wat is het verschil dan of is synta totaal iets anders? Het it toch allebei eiwitten?
15 piek voor een pot syntha-6 is niks als je de originele prijs weet.Syntha-6 is een zogenaamde mix blend eiwit, 6 soorten eiwit voor verschillende opname tijden.
Ik verkies deze zelf altijd boven de standaard whey eiwit.
Oja Benf mensen, dat de actie een succes is ook niet zo gek natuurlijk15 piek voor een pot syntha-6 is niks als je de originele prijs weet.
Kwalitatief gezien is de Perfection gewoon beter, en daarom dus de aanrader 
). In de toekomst kan je dan overstappen naar een pot whey/whey isolaat + een casseïne. Zelf doe ik het volgende: ontbijt of ergens midden op de dag protein perfection of syntha-6, pre & after training whey perfection (kleine shake uur vooraf en grote 15 minuten na inname WMS+perfect carbs+Magic EAA na training) en casseïne voor het slapen gaan. (Ik ben gevorderde -vind ik zelf
-)
.

Inloggen op je account op de site en je e-mailadres daar veranderenB&F ik had een bestelling geplaatst (nog niet betaald, want ik doe het altijd met overschrijving). Maar mijn hotmailadres blijkt nu geblokkeerd te zijn. Dus ik kan de bestelling niet zien en niet betalen. Kan dit geannuleerd worden zodat ik met een ander account kan betalen of kunnen jullie de bestelling naar een ander e-mailadres zenden?
.
.
.
Thx. Ik heb 2 potten Micellar Casein besteld tijdens de weekaanbieding. Dat is dus €5 goedkoper per pot. Vandaar dat ik het hier even meld.Inloggen op je account op de site en je e-mailadres daar veranderen.
Ik denk niet dat het hen extra tijd kost als je je bestelling opnieuw plaatst met ander e-mailadres. De bestelling worden maar ingepakt wanneer de bestelling betaald is. Als de betaling niet binnenkomt wordt de bestelling, na 2 weken denk ik, automatisch geannuleerd. Je geen zorgen maken dus.
Het antwoord van B&F zal wellicht wel een beetje in de zelfde lijn liggen en anders gewoon negeren wat ik gezegd heb.

Uit me hoofd is whey perfection ook een mix tussen verschillende soorten eiwitten, met wel 1 eiwit in een vrij hoge concentratie 70% ofzo.
Daarnaast heeft syntha 6 veel minder eiwit per 100 gram dan menig ander eiwit van board sponsers. Of mis ik dan het nut van eiwitten?

Voor iemand die pas in april 2011 een account op DBB heeft aangemaakt ben je goed op de hoogte, kloontje misschien? En altijd weer de leeftijd erbij halen, zielig hoor.
Btw, mijn hotmail was ook eens geblokkeerd, je kan echter omweg volgen om naar je mails te raken. Via messenger kan je niet naar je mails gaan. Ga naar hotmail.com (weet dat het nu anders noemt maar via die link raak je er ookThx. Ik heb 2 potten Micellar Casein besteld tijdens de weekaanbieding. Dat is dus €5 goedkoper per pot. Vandaar dat ik het hier even meld.![]()
). Log in, dan krijg je melding van blokkering. Als ik het me goed herriner kon je dan gewoon via tab weer hotmail.com gaan en dan krijg je je mails wel te zien maar je kan geen mails verzenden. Kan zijn dat ik ergens fout verteld heb want het was al 2 maanden geleden, experimenteer wat en je raakt zeker binnen! Probeer maar
. Laat me weten of het lukt. Via help service van hotmail kan je je acc laten deblokkeren maar dat kan soms tot enkele weken duren.goedemiddag
ik heb zaterdag een bestelling gedaan nu ben ik van jullie gewend dat deze er maandag is, maar het pakket staat bij tnt alleen nog als gemeld meer niet en het lijkt me sterk dat deze vandaag nog aankomt aangezien ze normaal altijd s'óchtends komen, kan dit normaal zijn omdat het weekend er tussen heeft gezeten of iets dergelijks .
bestel nummer :210685

Syntha-6 is een zogenaamde mix blend eiwit, 6 soorten eiwit voor verschillende opname tijden.
Ik verkies deze zelf altijd boven de standaard whey eiwit.
Oja Benf mensen, dat de actie een succes is ook niet zo gek natuurlijk15 piek voor een pot syntha-6 is niks als je de originele prijs weet.
Perfection zou ik nemen.. Koolhydraten krijg je toch wel binnen, eiwitten bij Perfection ligt vele malen hoger, prijs is aantrekkelijker en de smaak is goed..
Inderdaad, sowieso Perfection pakken. Schonere en lekkerdere eiwit, daarbij kun je altijd nog 1x 3lbs Syntha 6 doen. Wat is nou 15 euro? Die koolhydraten zijn toch suikers, kun je beter iets anders pakken imo. Tenzij je het lekker lijkt, Whey Perfection blijft wel en deze actie niet vrees ikKwalitatief gezien is de Perfection gewoon beter, en daarom dus de aanrader
![]()

B&F ik had een bestelling geplaatst (nog niet betaald, want ik doe het altijd met overschrijving). Maar mijn hotmailadres blijkt nu geblokkeerd te zijn. Dus ik kan de bestelling niet zien en niet betalen. Kan dit geannuleerd worden zodat ik met een ander account kan betalen of kunnen jullie de bestelling naar een ander e-mailadres zenden?

Btw, mijn hotmail was ook eens geblokkeerd, je kan echter omweg volgen om naar je mails te raken. Via messenger kan je niet naar je mails gaan. Ga naar hotmail.com (weet dat het nu anders noemt maar via die link raak je er ook). Log in, dan krijg je melding van blokkering. Als ik het me goed herriner kon je dan gewoon via tab weer hotmail.com gaan en dan krijg je je mails wel te zien maar je kan geen mails verzenden. Kan zijn dat ik ergens fout verteld heb want het was al 2 maanden geleden, experimenteer wat en je raakt zeker binnen! Probeer maar
. Laat me weten of het lukt. Via help service van hotmail kan je je acc laten deblokkeren maar dat kan soms tot enkele weken duren.
GratzDe Syntha-6 actie is helemaal uitverkocht! Wat een record!![]()
-Leon
hoeveel verkocht toch? Vragen aan BSN of ze niet aan die prijs willen verkopen in de toekomst
.