XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het verschil dan of is synta totaal iets anders? Het it toch allebei eiwitten?

Syntha-6 is een zogenaamde mix blend eiwit, 6 soorten eiwit voor verschillende opname tijden.
Ik verkies deze zelf altijd boven de standaard whey eiwit.

Oja Benf mensen, dat de actie een succes is ook niet zo gek natuurlijk :P 15 piek voor een pot syntha-6 is niks als je de originele prijs weet.

Laatst bewerkt:
Syntha-6 is een zogenaamde mix blend eiwit, 6 soorten eiwit voor verschillende opname tijden.

Oja Benf mensen, dat de actie een succes is ook niet zo gek natuurlijk :P 15 piek voor een pot syntha-6 is niks als je de originele prijs weet.

Uit me hoofd is whey perfection ook een mix tussen verschillende soorten eiwitten, met wel 1 eiwit in een vrij hoge concentratie 70% ofzo.

Daarnaast heeft syntha 6 veel minder eiwit per 100 gram dan menig ander eiwit van board sponsers. Of mis ik dan het nut van eiwitten?

Whey Perfection: Concentraat, Isolaat en Hydrolisaad
Syntha: Ei-eiwit, Melk Eiwit Isolaat, Melk Eiwit Concentraat, Micro gefiltreerde whey proteine concentraat, cross flow gefiltreerde whey proteine isolaat, Whey hydrolisaat

Allebeide bevatten beide alleen maar snelle eiwitten dus perfect 's ochtends en rondom je training, dat betekend niet dat de Syntha beter is. Deze heeft namelijk veeel lager in eiwit per 100 en is hoger in koolhydraten en vetten tov de Whey Perfection bijvoorbeeld. (zie wat dennisisk zegt)

Laatst bewerkt:
Maar wat is beter voor mij? Wil aankomen en ben in de bulk dus vet is niet zo heel erg aangezien ik bijna nix weeg:') Weet wel dat ik de sample van banana milkshake van perfection erg lekker vond

Perfection zou ik nemen.. Koolhydraten krijg je toch wel binnen, eiwitten bij Perfection ligt vele malen hoger, prijs is aantrekkelijker en de smaak is goed..

Inderdaad, sowieso Perfection pakken. Schonere en lekkerdere eiwit, daarbij kun je altijd nog 1x 3lbs Syntha 6 doen. Wat is nou 15 euro? Die koolhydraten zijn toch suikers, kun je beter iets anders pakken imo. Tenzij je het lekker lijkt, Whey Perfection blijft wel en deze actie niet vrees ik :) Kwalitatief gezien is de Perfection gewoon beter, en daarom dus de aanrader :)

Syntha is maar 2 gram suiker per 100 gram. De rest andere koolhydraten.
Whey perfection is idd iets goed om mee te beginnen maar meestal raad ik beginners protein perfection aan. Die geeft helft snel en helft traag af (tot 7 uur), op die manier zit je langer goed. Ik denk dat je als beginner niet om de 2-3 uur iets met eiwitten zal eten, dan is het beter om de protein perfection te nemen (of dat is toch mijn mening :D). In de toekomst kan je dan overstappen naar een pot whey/whey isolaat + een casseïne. Zelf doe ik het volgende: ontbijt of ergens midden op de dag protein perfection of syntha-6, pre & after training whey perfection (kleine shake uur vooraf en grote 15 minuten na inname WMS+perfect carbs+Magic EAA na training) en casseïne voor het slapen gaan. (Ik ben gevorderde -vind ik zelf:D-)
Edit: Als je pas start met eiwitten en direct veel shakes gaat drinken kan dit ook wat spijsverteringsproblemen geven. Om dit zo veel mogelijk tegen te gaan raad ik je aan om iets met veel vezels kort na je shake te nemen of aan toe voegen. Goede producten hiervoor zijn ultra fine oats, tarwekiemen, lijnzaad (en andere zaden & eventueel ook noten) en brinta - deze geven meteen nog wat extra eiwitten en ook gezonde koolhydraten en goede vetten. De ultra fine oats kan je ook bij B&F kopen voor slechts 17€ voor een zak van 5kg. Oats zijn lekkerder dan brinta en brinta is lekkerder dan tarwekiemen. Lijnzaad is makkelijk binnen te krijgen met water (niet in shake) & noten zijn lekker om te eten maar veel vet, wel goede vetten.
Je kan ook altijd een second opinion aan een van de experts hier vragen maar ik denk dat ik toch niet erg fout zit. Moest dat wel het geval laat het me weten want ik doe het zoals ik hier beschreven heb:p.

Laatst bewerkt:
Thanks 4 the info dude! Volgens mij ben jij wel geslaagd als B&F-medewerker; je kan je sollicitatie naar leonatbodyenfitshop.nl sturen!

BEDANKT :D:D:D

B&F ik had een bestelling geplaatst (nog niet betaald, want ik doe het altijd met overschrijving). Maar mijn hotmailadres blijkt nu geblokkeerd te zijn. Dus ik kan de bestelling niet zien en niet betalen. Kan dit geannuleerd worden zodat ik met een ander account kan betalen of kunnen jullie de bestelling naar een ander e-mailadres zenden?

B&F ik had een bestelling geplaatst (nog niet betaald, want ik doe het altijd met overschrijving). Maar mijn hotmailadres blijkt nu geblokkeerd te zijn. Dus ik kan de bestelling niet zien en niet betalen. Kan dit geannuleerd worden zodat ik met een ander account kan betalen of kunnen jullie de bestelling naar een ander e-mailadres zenden?
Inloggen op je account op de site en je e-mailadres daar veranderen :).
Ik denk niet dat het hen extra tijd kost als je je bestelling opnieuw plaatst met ander e-mailadres. De bestelling worden maar ingepakt wanneer de bestelling betaald is. Als de betaling niet binnenkomt wordt de bestelling, na 2 weken denk ik, automatisch geannuleerd. Je geen zorgen maken dus:).
Het antwoord van B&F zal wellicht wel een beetje in de zelfde lijn liggen en anders gewoon negeren wat ik gezegd heb:D.
@B&F zeg het maar als ik me te veel moei hoor ;)

Laatst bewerkt:
Inloggen op je account op de site en je e-mailadres daar veranderen :).
Ik denk niet dat het hen extra tijd kost als je je bestelling opnieuw plaatst met ander e-mailadres. De bestelling worden maar ingepakt wanneer de bestelling betaald is. Als de betaling niet binnenkomt wordt de bestelling, na 2 weken denk ik, automatisch geannuleerd. Je geen zorgen maken dus:).
Het antwoord van B&F zal wellicht wel een beetje in de zelfde lijn liggen en anders gewoon negeren wat ik gezegd heb:D.
Thx. Ik heb 2 potten Micellar Casein besteld tijdens de weekaanbieding. Dat is dus €5 goedkoper per pot. Vandaar dat ik het hier even meld. :)

Uit me hoofd is whey perfection ook een mix tussen verschillende soorten eiwitten, met wel 1 eiwit in een vrij hoge concentratie 70% ofzo.

Daarnaast heeft syntha 6 veel minder eiwit per 100 gram dan menig ander eiwit van board sponsers. Of mis ik dan het nut van eiwitten?

Het klopt wat je zegt, alleen zit er in de syntha ook micellar casein en calcium casein, eigenlijk is het vergelijkbaar met de protein perfection van BenF zelf.
Maar voor 15 euri kon ik het niet laten staan :P

Voor iemand die pas in april 2011 een account op DBB heeft aangemaakt ben je goed op de hoogte, kloontje misschien? En altijd weer de leeftijd erbij halen, zielig hoor.

Is toch vrij logisch lijkt me, als je een puber van 16 was zou zulk gedrag nog wel een beetje normaal lijken, maar als 45-jarige..

Thx. Ik heb 2 potten Micellar Casein besteld tijdens de weekaanbieding. Dat is dus €5 goedkoper per pot. Vandaar dat ik het hier even meld. :)
Btw, mijn hotmail was ook eens geblokkeerd, je kan echter omweg volgen om naar je mails te raken. Via messenger kan je niet naar je mails gaan. Ga naar hotmail.com (weet dat het nu anders noemt maar via die link raak je er ook :)). Log in, dan krijg je melding van blokkering. Als ik het me goed herriner kon je dan gewoon via tab weer hotmail.com gaan en dan krijg je je mails wel te zien maar je kan geen mails verzenden. Kan zijn dat ik ergens fout verteld heb want het was al 2 maanden geleden, experimenteer wat en je raakt zeker binnen! Probeer maar:). Laat me weten of het lukt. Via help service van hotmail kan je je acc laten deblokkeren maar dat kan soms tot enkele weken duren.

Laatst bewerkt:
goedemiddag

ik heb zaterdag een bestelling gedaan nu ben ik van jullie gewend dat deze er maandag is, maar het pakket staat bij tnt alleen nog als gemeld meer niet en het lijkt me sterk dat deze vandaag nog aankomt aangezien ze normaal altijd s'óchtends komen, kan dit normaal zijn omdat het weekend er tussen heeft gezeten of iets dergelijks .

bestel nummer :210685

Chauffeur is onderweg. :)

Is whey (perfection) hetzelfde als syntha 6?

Perfection zou ik nemen.. Koolhydraten krijg je toch wel binnen, eiwitten bij Perfection ligt vele malen hoger, prijs is aantrekkelijker en de smaak is goed..

Inderdaad, sowieso Perfection pakken. Schonere en lekkerdere eiwit, daarbij kun je altijd nog 1x 3lbs Syntha 6 doen. Wat is nou 15 euro? Die koolhydraten zijn toch suikers, kun je beter iets anders pakken imo. Tenzij je het lekker lijkt, Whey Perfection blijft wel en deze actie niet vrees ik :) Kwalitatief gezien is de Perfection gewoon beter, en daarom dus de aanrader :)

Goede antwoorden allemaal! Syntha-6 en Whey Perfection kan je ook prima combineren. Door de koolhydraten kan je Syntha-6 ook als maaltijdvervanger nemen. :)

Een lekkere afwisseling in de middag. :D

Stuur je gegevens maar even via de p.m en dan kan ik kijken. :)

Btw, mijn hotmail was ook eens geblokkeerd, je kan echter omweg volgen om naar je mails te raken. Via messenger kan je niet naar je mails gaan. Ga naar hotmail.com (weet dat het nu anders noemt maar via die link raak je er ook :)). Log in, dan krijg je melding van blokkering. Als ik het me goed herriner kon je dan gewoon via tab weer hotmail.com gaan en dan krijg je je mails wel te zien maar je kan geen mails verzenden. Kan zijn dat ik ergens fout verteld heb want het was al 2 maanden geleden, experimenteer wat en je raakt zeker binnen! Probeer maar:). Laat me weten of het lukt. Via help service van hotmail kan je je acc laten deblokkeren maar dat kan soms tot enkele weken duren.

Ook een goede tip. :thumbs:

-Leon

De Syntha-6 actie is helemaal uitverkocht! Wat een record! :eek: :D

-Leon

Bij Nectar Whey Isolaat Sachets staat er ergens een foutje:
1x Per Box (12 Sachets) OP=OP € 11,50
2x Per Box (24 Sachets) OP=OP € 21,00
3x Per Box (24 Sachets) OP=OP € 29,90
Ook vraagje: hoeveel gram zit er in 1 zakje en % eiwit? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven