Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie je idd snel overheen, maar bij het bevestigen van de bestelling is er een vakje voor opmerkingen. Mss nog een tip voor B&F om het mss wat meer te laten opvallen. :)
Als je er de volgende keer op let en niet te snel op volgende klikt zal je het wel zien :)

Je hebt helemaal geliljk! Kijken wat ik kan doen! :)

-Leon

mijn complimenten, whey perfection vanillia is echt héérlijk! :D

Je hebt helemaal geliljk! Kijken wat ik kan doen! :)

-Leon
Wat een service :D:p
Btw, badboyh, ze kunnen niet steeds bij iedereen de samples steken die gevraagd worden, dat levert ze onmogelijk veel werk op. En je bestelling zal al reeds ingepakt zijn en Leon kan moeilijk achter alle bestellingen gaan aanhollen om er een sample in te steken. Hij doet zo veel mogelijk z'n best om de klaten zo goed mogelijk te bedienen maar helaas lukt niet alles. Maar ik ben zeker dat je dat wel begrijpt;). Hij zal het deze keer mss wel toegevoegd hebben (moet je hem maar vragen) maar kan hij zeker niet bij elke bestelling doen.

Edit: Zuipschuit heeft gelijk, ik lijk wel een B&F medewerker haha :p moei me wat te veel:grinny: Nou ja, dankzij mij hebben ze wat minder werk, en dan geef ik hen in de plaats wat extra werk :laugh: zoals zonet met het opmerkingenvak:p:D.

Laatst bewerkt:
Net eiwitten en creatine besteld, ik heb een vraagje kanje miss ff ervoor zorgen dat ik een cookies and cream test sample + naturel kan krijgen als dat kan, voorkeur gaat naar cookies and cream
ref nummer is 211916
kanje het ff laten weten als t kan? Thanx!!

Ik heb er Cookie voor je bijgedaan! :)

Wat een service :D:p
Btw, badboyh, ze kunnen niet steeds bij iedereen de samples steken die gevraagd worden, dat levert ze onmogelijk veel werk op. En je bestelling zal al reeds ingepakt zijn en Leon kan moeilijk achter alle bestellingen gaan aanhollen om er een sample in te steken. Hij doet zo veel mogelijk z'n best om de klaten zo goed mogelijk te bedienen maar helaas lukt niet alles. Maar ik ben zeker dat je dat wel begrijpt;). Hij zal het deze keer mss wel toegevoegd hebben (moet je hem maar vragen) maar kan hij zeker niet bij elke bestelling doen.

Edit: Zuipschuit heeft gelijk, ik lijk wel een B&F medewerker haha :p moei me wat te veel:grinny: Nou ja, dankzij mij hebben ze wat minder werk, en dan geef ik hen in de plaats wat extra werk :laugh: zoals zonet met het opmerkingenvak:p:D.

En dat waarderen wij! :) Dank je wel! :thumbs:

-Leon

B&F echt top! goeie klantenservice, kanniet wachten op me bestelling. Met zulke prijzen+service ben ik vaste klant ! ;)

Allemaal loof voor B&F!

-> B&F <-

is er ook een mogelijkheid om whey perfection peanutbutter?
lijkt me zalig :D

-> B&F <-

Whey Perfection naturel + Pindakaas is ook heerlijk. :D.

Ontbijt ziet er momenteel als volgt uit. :D.

200 ml halfvolle chocomelk, 300 ml magere melk, 90 gram lean gain chocolade, 30 gram havermout en 25 gram pindakaas. :p. Echt een heerlijke shake. :D.

Mijn laatste bestelling wederom weer netjes ontvangen met de goodies er gewoon bij.
:thumbs:

Whey Perfection naturel + Pindakaas is ook heerlijk. :D.

Ontbijt ziet er momenteel als volgt uit. :D.

200 ml halfvolle chocomelk, 300 ml magere melk, 90 gram lean gain chocolade, 30 gram havermout en 25 gram pindakaas. :p. Echt een heerlijke shake. :D.

ik wil geen shake, ik wil het kunnen ETEN :p

Laatst bewerkt:
Ik heb al es met een lepel in mn Protein Perfection aardbei gezeten en zonder iets erbij opgegeten :p was wel lekker maar plakt wel erg veel in de mond:p

Edit: eiwitpannenkoeken mmmmm :)

Haha idd :p Ook ooit eens geprobeerd :p Kan je echt niet zo eten.
Whey muffins maken!

vandaag me choclade whey binnen gekregen t*ring wat is die lekker zeg.
ik denk dat ik geen andere smaak meer wil net een echte milkshake.

Ik vandaag ook m'n bestelling binnen, gelukkig zonder foutjes. Mooi pakket van gemaakt, bedankt!

Denk daar dan nog eens aan wanneer ik nog eens een bestelling plaats en om een mooi pakketje vraag:lol:
Ipv een heel mooi pakketje dan een hééééél mooi pakketje:D:p

Strik erom heen! ;)

-> B&F <-

Ik heb al es met een lepel in mn Protein Perfection aardbei gezeten en zonder iets erbij opgegeten :p was wel lekker maar plakt wel erg veel in de mond:p

Edit: eiwitpannenkoeken mmmmm :)

Ik zal het eens in de groep gooien! :)

Mijn laatste bestelling wederom weer netjes ontvangen met de goodies er gewoon bij.
:thumbs:

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

vandaag me choclade whey binnen gekregen t*ring wat is die lekker zeg.
ik denk dat ik geen andere smaak meer wil net een echte milkshake.

Ik vandaag ook m'n bestelling binnen, gelukkig zonder foutjes. Mooi pakket van gemaakt, bedankt!

Wow, wat een complimenten regen op de vroege ochtend! :clap: :clap: :clap:

Dank jullie wel! Dit maakt mijn dag weer! :)

-Leon

Vraagje,
de BCAA Pure Caps van body en fitshop eigen merk..
zijn uitverkocht, wanneer zijn deze erweer? en kan ik dan al de bestelling doen? of beter moet ik wachten?

Bij me laatste 2 bestellingen vroeg ik om een sample pre-workout power, maar elke keer op de bijgeleverde factuur staat met pen geschreven; pre-workout power? Vandaag weer. Zijn de samples op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven