Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoort het dat als je de Ultra pure micronized bcca in een glas met 200 ml water mengt, dat je dan een dikke schuimlaag bovenop krijgt ?

+ best om er ook wat carbs zoals dextrose pofessional bijdoen, smaakt dan veel beter en wordt dan ook beter opgenomen. WMS maskeert de smaak helaas niet goed, dextrose professional of de oude perfect cabs (deze heb ik) wel.Hoort het dat als je de Ultra pure micronized bcca in een glas met 200 ml water mengt, dat je dan een dikke schuimlaag bovenop krijgt ?
Die nectar sachets. Zijn dat allemaal aparte smaken per box of krijg je 1 smaak per box?

Nectar is 1 smaak per boxDie nectar sachets. Zijn dat allemaal aparte smaken per box of krijg je 1 smaak per box?

je hebt m'n post gequote maar niet beantwoordt, hehe.
![]()
je hebt m'n post gequote maar niet beantwoordt, hehe.
![]()

Hey b&f
Wat is nou eigenlijk een betere carbloader, perfect carbs of WMS?

Vind ik ookPersoonlijk vind ik perfect carbs fijner voor gedurende de dag en WMS/Vitargo voor na de training.
-Leon
perfect carbs is wel handiger om te mixe met BCAA's, EAA's als je die ook hebt. Daarom neem ik na training halve dosis WMS en halve dosis perfect carbs waar ik mn EAA's bij mix
. WMS + EAA's of BCAA's is niet zo lekker, WMS smaak is te zwak om te maskeren, perfect carbs heeft sterkere smaak dan EAA's / BCAA's
.Vind ik ookperfect carbs is wel handiger om te mixe met BCAA's, EAA's als je die ook hebt. Daarom neem ik na training halve dosis WMS en halve dosis perfect carbs waar ik mn EAA's bij mix
. WMS + EAA's of BCAA's is niet zo lekker, WMS smaak is te zwak om te maskeren, perfect carbs heeft sterkere smaak dan EAA's / BCAA's
.
Hebben jullie eigenlijk nog perfect carbs, als ik dat typ in 'zoeken op naam' wordt het niet gevonden. Is dextrose professional niet de vervanging van perfect carbs?
Dan kan je beter voor Lean Gain gaan. 
Van naturel hebben ze geen samples. Zoiets zet je best bij opmerkingen, Leon zal over even het zelfde zeggenNet eiwitten en creatine besteld, ik heb een vraagje kanje miss ff ervoor zorgen dat ik een cookies and cream test sample + naturel kan krijgen als dat kan, voorkeur gaat naar cookies and cream
ref nummer is 211916
kanje het ff laten weten als t kan? Thanx!!

huh nergens gezien datje opmerking kon zetten?Van naturel hebben ze geen samples. Zoiets zet je best bij opmerkingen, Leon zal over even het zelfde zeggen![]()

Zie je idd snel overheen, maar bij het bevestigen van de bestelling is er een vakje voor opmerkingen. Mss nog een tip voor B&F om het mss wat meer te laten opvallen.
Eventueel in het rood Opmerkingen en rood kader rond het vak?