MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je tip. Heb het gelijk aangepast. :)

-Leon

210890, betaling vanuit België, al iets gehad? thx

Hoort het dat als je de Ultra pure micronized bcca in een glas met 200 ml water mengt, dat je dan een dikke schuimlaag bovenop krijgt ?

Die nectar sachets. Zijn dat allemaal aparte smaken per box of krijg je 1 smaak per box?

Hoort het dat als je de Ultra pure micronized bcca in een glas met 200 ml water mengt, dat je dan een dikke schuimlaag bovenop krijgt ?
+ best om er ook wat carbs zoals dextrose pofessional bijdoen, smaakt dan veel beter en wordt dan ook beter opgenomen. WMS maskeert de smaak helaas niet goed, dextrose professional of de oude perfect cabs (deze heb ik) wel.

De smaak Chocolate Sensation is ook binnen voor de nieuwe Isolaat Perfection!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je hebt m'n post gequote maar niet beantwoordt, hehe.

:)

Hey b&f

Wat is nou eigenlijk een betere carbloader, perfect carbs of WMS?

Persoonlijk vind ik perfect carbs fijner voor gedurende de dag en WMS/Vitargo voor na de training. :)

-Leon
Vind ik ook :p perfect carbs is wel handiger om te mixe met BCAA's, EAA's als je die ook hebt. Daarom neem ik na training halve dosis WMS en halve dosis perfect carbs waar ik mn EAA's bij mix:). WMS + EAA's of BCAA's is niet zo lekker, WMS smaak is te zwak om te maskeren, perfect carbs heeft sterkere smaak dan EAA's / BCAA's :).

Hebben jullie eigenlijk nog perfect carbs, als ik dat typ in 'zoeken op naam' wordt het niet gevonden. Is dextrose professional niet de vervanging van perfect carbs?

Laatst bewerkt:
Vind ik ook :p perfect carbs is wel handiger om te mixe met BCAA's, EAA's als je die ook hebt. Daarom neem ik na training halve dosis WMS en halve dosis perfect carbs waar ik mn EAA's bij mix:). WMS + EAA's of BCAA's is niet zo lekker, WMS smaak is te zwak om te maskeren, perfect carbs heeft sterkere smaak dan EAA's / BCAA's :).

Hebben jullie eigenlijk nog perfect carbs, als ik dat typ in 'zoeken op naam' wordt het niet gevonden. Is dextrose professional niet de vervanging van perfect carbs?

Half. Perfect carbs had meer koolhydraatsoorten en dextrose proffesional is dextrose + taurine. :) Dan kan je beter voor Lean Gain gaan. :)

-Leon

Net eiwitten en creatine besteld, ik heb een vraagje kanje miss ff ervoor zorgen dat ik een cookies and cream test sample + naturel kan krijgen als dat kan, voorkeur gaat naar cookies and cream
ref nummer is 211916
kanje het ff laten weten als t kan? Thanx!!

Net eiwitten en creatine besteld, ik heb een vraagje kanje miss ff ervoor zorgen dat ik een cookies and cream test sample + naturel kan krijgen als dat kan, voorkeur gaat naar cookies and cream
ref nummer is 211916
kanje het ff laten weten als t kan? Thanx!!
Van naturel hebben ze geen samples. Zoiets zet je best bij opmerkingen, Leon zal over even het zelfde zeggen :p:D

huh nergens gezien datje opmerking kon zetten? ??? :p
Zie je idd snel overheen, maar bij het bevestigen van de bestelling is er een vakje voor opmerkingen. Mss nog een tip voor B&F om het mss wat meer te laten opvallen. :) Eventueel in het rood Opmerkingen en rood kader rond het vak?
Als je er de volgende keer op let en niet te snel op volgende klikt zal je het wel zien :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven