MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus wat zijn jullie snel :D Gisteravond om 21.45 uur besteld en vanmiddag bezorgd. Awesome :D

vraagje, hebben jullie ook samples van B&F dieet eiwit? Heb iemand die wil proberen, kijken of het bevalt. Moet binnenkort weer wat bestellen, dan vraag ik daar even sampletje van aan

edit: als het qua smaak vergelijkbaar is met whey perfection dan is dat ook goed uiteraard

Laatst bewerkt:
vraagje, hebben jullie ook samples van B&F dieet eiwit? Heb iemand die wil proberen, kijken of het bevalt. Moet binnenkort weer wat bestellen, dan vraag ik daar even sampletje van aan

edit: als het qua smaak vergelijkbaar is met whey perfection dan is dat ook goed uiteraard
Alleen samples van Whey & Protein perfection
Je kunt dit zien bij de prijzen, als er ook een product bij staat met sachets hebben ze samples en anders niet. Als sample krijg je dan telkens zo een sachet :)
Ik denk dat de smaak eerder te vergelijken zal zijn met Protein perfection als ik naar de ingrediënten kijk maar ik heb de dieet zelf nog nooit geprobeerd.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg net mijn pakketje binnen (refnr 211962), en toen ik het potje PeptoPro wou openmaken viel mij op dat er geen seal op zat (dat papieren/plastic folie als je de dop eraf draait). Ik zie verder ook geen restjes meer van een misschien ooit afgetrokken seal. Klopt het dat er geen seal opzit? Ik vertrouw wel dat het goed is en niet mee geknoeid, maar ik wil graag even checken dat het wel/niet zo hoort. Just to be sure. Thanks :D

Ik kreeg net mijn pakketje binnen (refnr 211962), en toen ik het potje PeptoPro wou openmaken viel mij op dat er geen seal op zat (dat papieren/plastic folie als je de dop eraf draait). Ik zie verder ook geen restjes meer van een misschien ooit afgetrokken seal. Klopt het dat er geen seal opzit? Ik vertrouw wel dat het goed is en niet mee geknoeid, maar ik wil graag even checken dat het wel/niet zo hoort. Just to be sure. Thanks :D
Kijk eens in het deksel, dat papiertje durft zich wel eens verstoppen in het deksel. Het deksel van peptopro bestaat helemaal uit plastiek (met een katonnetje in tegenwoordig denk ik) dus als er ook een papiertje in zit dan was dat de seal :)
Bij mijn pot zie je ook geen restjes meer van de seal (zat er wel op) maar die blijft soms aan de bovenkant van het deksel plakken, heb ik al met meerdere producten meegemaakt.

Laatst bewerkt:
Kijk eens in het deksel, dat papiertje durft zich wel eens verstoppen in het deksel. Het deksel van peptopro bestaat helemaal uit plastiek (met een katonnetje in tegenwoordig denk ik) dus als er ook een papiertje in zit dan was dat de seal :)
Bij mijn pot zie je ook geen restjes meer van de seal (zat er wel op) maar die blijft soms aan de bovenkant van het deksel plakken, heb ik al met meerdere producten meegemaakt.
Je hebt gelijk. De seal is stukje groter dan de opening, dus waarschijnlijk met het openmaken meegegaan in de deksel. Opgelost :).

hey b&f shop, wat is beste BCAA of EAA? Ik denk EAA omdat dit naast voorkomen van spierafbraak (wat BCAA doet) ook nog spieropbouwend is.

Klopt dit en is daarom EAA beter?

hey b&f shop, wat is beste BCAA of EAA? Ik denk EAA omdat dit naast voorkomen van spierafbraak (wat BCAA doet) ook nog spieropbouwend is.

Klopt dit en is daarom EAA beter?
BCAA is eerder voor in de cut, ik zou ook EAA aanraden (daar zit toch ook BCAA in) en EAA is ideaal om direct na de training te nemen en eventueel te mixen met wat carbs, dan begint de anabole staat van het lichaam vroeger dan wanneer je alleen een proteïne shake neemt. EAA en BCAA zijn geen smaaktoppers dus meng je best met iets met fruitsmaak, bv Dextrose Professional of met een gewoon fruitsapje als je geen carbs wilt nemen na de training :). Goed antwoord op je vraag?
Je hebt gelijk. De seal is stukje groter dan de opening, dus waarschijnlijk met het openmaken meegegaan in de deksel. Opgelost :).
:thumbs: Blij dat ik kon helpen :)

Laatst bewerkt:
zit nu lekker van me chocolade whey te drinken bedankt B&F
is echt smullen.

zit nu lekker van me chocolade whey te drinken bedankt B&F
is echt smullen.
Haha ik zit ook net mn proteïne shake te drinken. Alleen bij mij is het wat minder smullen, ben even mn oude voorraad proteïne uit een andere winkel aan het opdoen, heb ik al veel te lang laten staan (maanden :p) sinds ik de veel lekkerdere shakes van B&F geprobeerd heb wil ik alleen die nog :D

Haha ik zit ook net mn proteïne shake te drinken. Alleen bij mij is het wat minder smullen, ben even mn oude voorraad proteïne uit een andere winkel aan het opdoen, heb ik al veel te lang laten staan (maanden :p) sinds ik de veel lekkerdere shakes van B&F geprobeerd heb wil ik alleen die nog :D

aiii snel naar binnen werken en aan de B&f shakies je dag is gelijk weer goed:P

aiii snel naar binnen werken en aan de B&f shakies je dag is gelijk weer goed:P
Idd :) pfff begin nu zelfs buikpijn te krijgen van die shake van ander merk:p brol wellicht :grumble::p heb ze wel half jaar laten staan maar zijn nog niet voorbij houdbaarheidsdatum :p

Laatst bewerkt:
spoel gewoon door de wc

Ik ben sinds vandaag begonnen met Peptopro en Result, ik vroeg me af of je dit kunt mixen en tegelijkertijd innemen? Of is het beter om het apart te nemen.
Het is allebei niet lekker dus zou mooi zijn als ik het 1x naar binnen kan gooien :d

Ik ben sinds vandaag begonnen met Peptopro en Result, ik vroeg me af of je dit kunt mixen en tegelijkertijd innemen? Of is het beter om het apart te nemen.
Het is allebei niet lekker dus zou mooi zijn als ik het 1x naar binnen kan gooien :d
Mag je allebei samen nemen hoor :)
Om de slechte smaak wat tegen te gaan kan je er wat Dextrose professional of fruitsap bij doen. Van fruitsap vind ik dat multivruchtensap het best is.

Laatst bewerkt:
Leon, er zijn mensen die op de site ook graag de voedingswaarden van de Isolaat met smaak zouden zien net zoals dat vroeger het geval was. Ik laat het maar ff weten ;).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven