XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg net mijn pakketje binnen (refnr 211962), en toen ik het potje PeptoPro wou openmaken viel mij op dat er geen seal op zat (dat papieren/plastic folie als je de dop eraf draait). Ik zie verder ook geen restjes meer van een misschien ooit afgetrokken seal. Klopt het dat er geen seal opzit? Ik vertrouw wel dat het goed is en niet mee geknoeid, maar ik wil graag even checken dat het wel/niet zo hoort. Just to be sure. Thanks :D

Je hebt gelijk. De seal is stukje groter dan de opening, dus waarschijnlijk met het openmaken meegegaan in de deksel. Opgelost :).

Klopt, dat wil nog wel eens voorkomen door transport. :)

hey b&f shop, wat is beste BCAA of EAA? Ik denk EAA omdat dit naast voorkomen van spierafbraak (wat BCAA doet) ook nog spieropbouwend is.

Klopt dit en is daarom EAA beter?

BCAA zijn ook spieropbouwend. ;) Ik hoor verschillende meningen, maar EAA voor de bulk en BCAA voor het droogtrainen is de meest gangbare manier. Verder vind ik persoonlijk een mix veel fijner. BCAA's tijdens de training en in de ochtend en EAA voor- en na de training. :)

zit nu lekker van me chocolade whey te drinken bedankt B&F
is echt smullen.

Deze is inderdaad erg lekker! ;)

Haha, nee hebben me te veel gekost, koste dubbel zo veel als die van B&F.

Lesje geleerd? :P

Leon, er zijn mensen die op de site ook graag de voedingswaarden van de Isolaat met smaak zouden zien net zoals dat vroeger het geval was. Ik laat het maar ff weten ;).

Oh ja, natuurlijk! Bedankt voor de tip! :)

-Leon

awesome die ga ik is proberen :)

Ik heb maandag 16 mei een bestelling geplaatst bij Body en Fit, en was zeer aangenaam verrast dat het pakket al 's anderdaags aangeboden werd.

Ik koop spam pas als er een S voor komt.

Kan ik ook offline spammen

Heb je misschien ervaring met Horse Power, Leon? Hoorde er een paar mensen bij mij in de gym lovend over praten.

Hebben jullie ook losse sachets te koop van 1.M.R. van BPI?
Of komt deze binnenkort in de aanbieding? :P

Bekend al wat de weekaanbiedingen zijn ben benieuwd:D

Heb je misschien ervaring met Horse Power, Leon? Hoorde er een paar mensen bij mij in de gym lovend over praten.

Dat alweer een tijd terug. Ik meen dat het wel goed was, maar dat de smaak wat aan de sterke kant was. ;)

Hebben jullie ook losse sachets te koop van 1.M.R. van BPI?
Of komt deze binnenkort in de aanbieding? :P

Nee helaas!

Bekend al wat de weekaanbiedingen zijn ben benieuwd:D

Nog heel even wachten! :)

-Leon

En??:D

Hehe ben ook aan het afwachten. Hopelijk de nieuwe fast-diet pill, Result! of de gewone whey perfection. Proteïnerepen uiteraard bovenaan mijn wishlist maar dat valt niet zo vaak voor. Overigens @ B&F : Hoe staat het met eventuele plannen om een eigen proteïnereep te ontwikkelen ? Denk dat jullie hier massaal kunnen mee scoren als de prijs wat kan gedrukt worden.

Overigens @ B&F : Hoe staat het met eventuele plannen om een eigen proteïnereep te ontwikkelen ? Denk dat jullie hier massaal kunnen mee scoren als de prijs wat kan gedrukt worden.
Moest het met een goede prijs zijn dan ben ik ook geïnteresseerd :p

+1 B&F eiwitrepen lijken me super. :D.

Maar eiwitrepen in de aanbieding voor met de komende examen periode lijkt me ook zalig. :D

Persoonlijk vind ik eiwit repen allemaal naar bagger. Boordevol met kh's en/ of alcohol suikers... Hoe ze anders smeuïg te krijgen weet ik ook niet...

Ssssssssst doe me daar niet aan denken :angstig::p

Inderdaad :treuren:

De B&F supps gaan weer hun werk moeten verrichten. :p. Pre workout pill voor de late uurtjes :p.

Tijdens vorige examens de energie coctail gemaakt. :p. Heb uren lang liggen stuiteren en zweten :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven