Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad :treuren:

De B&F supps gaan weer hun werk moeten verrichten. :p. Pre workout pill voor de late uurtjes :p.

Tijdens vorige examens de energie coctail gemaakt. :p. Heb uren lang liggen stuiteren en zweten :p.
Haha :p ik wil bij mn examens nu ook eens proberen supps te gebruiken. Raad je bepaalde dingen aan?

Haha :p ik wil bij mn examens nu ook eens proberen supps te gebruiken. Raad je bepaalde dingen aan?

Cafeïne, vitamine, en dan voor de late uren voor de laatste inspanning pre workout power pill of een PWO :p. Best geen crash tijdens het leren maar net erna. :p. Dan lekker slapen met de crash :p

body en fitshop voor al uw trainingssupplementen en speciaal voor de examens hebben wij energie paketten inc cafeine vitamine pwo hihi nieuwe doelgroep voor b&f?? xD

Cafeïne, vitamine, en dan voor de late uren voor de laatste inspanning pre workout power pill of een PWO :p. Best geen crash tijdens het leren maar net erna. :p. Dan lekker slapen met de crash :p
Ok ty, cafeïne en vitamine heb ik liggen. PWO niet maar wel een groot deel van de dingen die er in zitten :p.
body en fitshop voor al uw trainingssupplementen en speciaal voor de examens hebben wij energie paketten inc cafeine vitamine pwo hihi nieuwe doelgroep voor b&f?? xD
Haha :p Ik en Heljen doen ook powertraining hoor ;) Toch wel handig dat de zelfde supps ook voor examens kunnen helpen :D

Laatst bewerkt:
Wat kunnen jullie ondertussen zeggen over smaak van de nieuwe isolaat perfection? Is deze veel verbeterd ivg met de vorige versie?

De smaak berryblast, bestaat deze uit een mix van verschillende berries of 1 soort?

Komen er nog meerdere smaken in de zeer nabije toekomst? Want mijn huidig pot geraakt leeg.

Wat kunnen jullie ondertussen zeggen over smaak van de nieuwe isolaat perfection? Is deze veel verbeterd ivg met de vorige versie?

De smaak berryblast, bestaat deze uit een mix van verschillende berries of 1 soort?

Komen er nog meerdere smaken in de zeer nabije toekomst? Want mijn huidig pot geraakt leeg.
Er zouden nog enkele smaken op komst zijn als ik dat correct gelezen heb.

Er zouden nog enkele smaken op komst zijn als ik dat correct gelezen heb.
Honing-, witte chocolade-, pinda-, cheesecake-, pistache-smaak? :D

B&F wat vinden jullie van een notensmaak (walnoot, pindanoot, hazelnoot, amandel, ...)? Hebben jullie daar al eens testsamples van gehad?

Honing-, witte chocolade-, pinda-, cheesecake-, pistache-smaak? :D

B&F wat vinden jullie van een notensmaak (walnoot, pindanoot, hazelnoot, amandel, ...)? Hebben jullie daar al eens testsamples van gehad?
Ze kunnen niet van alles een smaak nemen :p. Caramel latte zou ik wel leuk vinden, vind syntha-6 caramel latte lekker vandaar :p. Synta-6 is normaalgezien wel véél te duur en wat te veel koolhydraten dus een whey met die smaak zou ik geweldig vinden:D.
En waar heb je dat gevonden? :p Ik was te lui om op zoek te gaan naar de nieuwe smaken. En ja ze hadden er al eens test samples van gehad maar ze vonden ze niet goed genoeg:P.
Wat denk je, Leon, er waren veel mensen positief over de caramel latte smaak, toch wel eens het overwegen waard denk ik :).

Laatst bewerkt:
Dit zijn mijn suggesties :). Ik heb op Amerikaans supplementen sites al volgende smaken gevonden: peanutbutter - chocolate+peanutbutter - honey+vanilla - white chocolate - buttertoffee - chocolate+marshmallow. Lijkt me echt kicken die smaken, alleen is de moeite niet met de verzendkosten die je betaald. Het is inderdaad onmogelijk om alle smaken te produceren. Maar ik was eens benieuwd of b&f al samples van zo'n aparte smaken in het verleden heeft geprobeerd ....

Dit zijn mijn suggesties :). Ik heb op Amerikaans supplementen sites al volgende smaken gevonden: peanutbutter - chocolate+peanutbutter - honey+vanilla - white chocolate - buttertoffee - chocolate+marshmallow. Lijkt me echt kicken die smaken, alleen is de moeite niet met de verzendkosten die je betaald. Het is inderdaad onmogelijk om alle smaken te produceren. Maar ik was eens benieuwd of b&f al samples van zo'n aparte smaken in het verleden heeft geprobeerd ....
Ah ik d8 dat je bedoelde dat dit op komst waren, witte choco is alleszins op komst :)

Gisteren kleine bestelling geplaatst ; 212333 , benieuwd hoe die berry blast gaat smaken .

en fiber 3 van now foods kan ik iedereen aanbevelen die niet veel fruit of groente eet

Geniale service.. Gister om 21:13 besteld en vandaag binnen. Helemaal top.

1x Whey perfection
1x Total muscle solution
1x Noxipro Pre workout

Hoe kan ik deze producten in combinatie het beste met elkaar gebruiken? Voor zowel trainingsdagen als rustdagen?

Trainingsdag :
- ochtend : whey

- 1u voor trainen : whey
- half uur voor trainen : noxipro

- vlak na trainen : TMS
- uur na trainen eventueel whey

Niet trainingsdag :

- ochtend : whey
- even later : TMS (mag ook op ander moment zijn. Zelf verkies ik hier om een goedkopere creatine variant te nemen ipv het toch al wat duurdere TMS)

• Like
Waarderingen: B&F
Ok bedank!! En kan ik ze niet combineren. Bijvoorbeel voor zowel noxi als TMS staat beide voor de trainen. Kan ik niet alles in een shake gooien of is dit niet de bedoeling?

Decadence Bars misschien iets voor de weekaanbieding? :)

Laatst bewerkt:
Ah ik d8 dat je bedoelde dat dit op komst waren, witte choco is alleszins op komst :)

Witte chocolade is geschrapt. Die smaak waren ze niet op en top tevreden over. Smaken die komen zijn
Ice Cofee
Cool Cassis
Lemon Ice

Ok bedank!! En kan ik ze niet combineren. Bijvoorbeel voor zowel noxi als TMS staat beide voor de trainen. Kan ik niet alles in een shake gooien of is dit niet de bedoeling?

Ik heb ook zowat jouw combi en ik doe het als volgt.

Uur voor training:

Whey

Half uur voor training:

NoxiPro + TMS

Direct na training:

TMS

Half uur na training:

Whey shake

En dan in de ochtend zoals schoot zei.
TMS en whey zou ik niet samen gooien. Maar ik heb graag de heerlijke smaak van de whey perfection.

zijn er staaltjes van de pre-workout pil ???

Oke thnx.!
Hoeveel doe je in je shake met whey? 2 scheppen en vol met water? Of 1 schep en halfvol water?

Is brinta vervangbaar voor ultra fine oats?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven