Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net nog besteld (21:58), ik hoop dat de TNT vrachtwagen nog niet weg is!!
Maar betwijfel het dat jullie het geld al hebben ontvangen, weet niet hoe dat werkt.. we zullen zien

Laatst bewerkt:
Ok bedank!! En kan ik ze niet combineren. Bijvoorbeel voor zowel noxi als TMS staat beide voor de trainen. Kan ik niet alles in een shake gooien of is dit niet de bedoeling?

TMS is een zeer compleet product met zowel pre- als postwo goede eigenschappen. Maar om twee zulke dure producten bijeen te mengen, denk ik dat de meerwaarde er wat af is als pre-wo. Dan gebruik je beter voor de training TMS + een goedkope cafeïne-pil. Ik zou noxipro voor de training, en TMS erna. Afgaande op andere topics hier, merk ik dat Heljen nogal veel combineert met zijn supplementen :D. Maak voor jezelf even de afweging of het een meerwaade is, je kan de eerste trainingen eens vergelijken of je veel verschil merkt bij noxipro+TMS vs. noxipro alleen als pre-wo.

thxn voor je uitleg! Ga ik eens proberen!!!

Wel de dop er opdoen voor je schud
Lichtjes de shaker in rondjes draaien is al genoeg voor je gaat drinken;)

Edit: Zodat het helemaal duidelijk is: Eerst schudden met de dop er op natuurlijk. En daarna telkens voor je gaat drinken even lichtjes ronddraaien. Als je dit goed doet krijg je de oats goed gespreid binnen en blijft er nauwelijks iets achter op de bodem van de shaker :).

Laatst bewerkt:
Hey jongens van B&F zag dat er een nieuw product binnen was
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/chef-jays/protein-cookie
ziet er wel leuk uit (was ik toch maar rijk :P).

Maar er zit een tegenstrijdigheid in de omschrijving en dan de ingrediëntenlijst.

Kenmerken Protein cookies:
-12 pakjes van 2 cookies per doos
-18 gram eiwit per pakje!
-Fris en licht verteerbaar
-Minder dan 3 gram suiker

en dan bij ingrediënten
Sugars: 22g

en het zijn de waarden van een smaak die jullie NIET aanbieden.
Denk dat het verstandig is als het aangepast word ;)

http://chefjays.com/i-2748213-box-of-12-chocolate-chip-cookies.html
http://chefjays.com/i-2748215-box-of-12-oatmeal-raisin-cookies.html

Op veler verzoek;
Protein Perfection Mix is in de weekaanbieding!:banana:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 1800 Gram / 64 shakes 28,00!
1x 4000 Gram / 142 Shakes 51,00!

Is de protein perfection 4000 gram in een pot of emmer?

Scherpe aanbiedingen weer!!:)

TMS is een zeer compleet product met zowel pre- als postwo goede eigenschappen. Maar om twee zulke dure producten bijeen te mengen, denk ik dat de meerwaarde er wat af is als pre-wo. Dan gebruik je beter voor de training TMS + een goedkope cafeïne-pil. Ik zou noxipro voor de training, en TMS erna. Afgaande op andere topics hier, merk ik dat Heljen nogal veel combineert met zijn supplementen :D. Maak voor jezelf even de afweging of het een meerwaade is, je kan de eerste trainingen eens vergelijken of je veel verschil merkt bij noxipro+TMS vs. noxipro alleen als pre-wo.

Noxipro ervoor en TMS erna is een zeer goede optie.:)

TMS en de Pre-Workout Powerpill werkt ook super. Er zijn gelukkig meerdere goede combi's mogelijk. Het zal ook een beetje persoonlijk zijn.
Experimenteren!:D

muscle milk?:roflol:
nooit eerder van gehoord :p zal wel nieuw zijn:D (voor mij)

Witte chocolade is geschrapt. Die smaak waren ze niet op en top tevreden over. Smaken die komen zijn
Ice Cofee
Cool Cassis
Lemon Ice

Ik heb ook zowat jouw combi en ik doe het als volgt.

Uur voor training:

Whey

Half uur voor training:

NoxiPro + TMS

Direct na training:

TMS

Half uur na training:

Whey shake

En dan in de ochtend zoals schoot zei.
TMS en whey zou ik niet samen gooien. Maar ik heb graag de heerlijke smaak van de whey perfection.

Klopt, dat zijn de nieuwe smaken Whey Perfection! We kunnen hier bijna niet wachten:zuip:Dan hebben we straks al 16 smaken!! Ik denk nog 2-3 weken:) Dank je, voor het compliment!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven