Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok bedank!! En kan ik ze niet combineren. Bijvoorbeel voor zowel noxi als TMS staat beide voor de trainen. Kan ik niet alles in een shake gooien of is dit niet de bedoeling?
. Maak voor jezelf even de afweging of het een meerwaade is, je kan de eerste trainingen eens vergelijken of je veel verschil merkt bij noxipro+TMS vs. noxipro alleen als pre-wo.Ja, heb ze beide en persoonlijk doe ik liever oats in mn proteïneshake.
Ja, heb ze beide en persoonlijk doe ik liever oats in mn proteïneshake.
Met oats moet je ook altijd eerst even opnieuw schudden wanneer je drinkt maar ik ben dat gewent en krijg het makkelijk binnen.Dankje, ken ik net zo goed dat aanschaffen. Brinta met shake mengt niet echt ideaal.
Met oats moet je ook altijd eerst even opnieuw schudden wanneer je drinkt maar ik ben dat gewent en krijg het makkelijk binnen.
Lichtjes de shaker in rondjes draaien is al genoeg voor je gaat drinken

.
). 

Is de protein perfection 4000 gram in een pot of emmer?

TMS is een zeer compleet product met zowel pre- als postwo goede eigenschappen. Maar om twee zulke dure producten bijeen te mengen, denk ik dat de meerwaarde er wat af is als pre-wo. Dan gebruik je beter voor de training TMS + een goedkope cafeïne-pil. Ik zou noxipro voor de training, en TMS erna. Afgaande op andere topics hier, merk ik dat Heljen nogal veel combineert met zijn supplementen. Maak voor jezelf even de afweging of het een meerwaade is, je kan de eerste trainingen eens vergelijken of je veel verschil merkt bij noxipro+TMS vs. noxipro alleen als pre-wo.

Ik heb net nog besteld (21:58), ik hoop dat de TNT vrachtwagen nog niet weg is!!
Maar betwijfel het dat jullie het geld al hebben ontvangen, weet niet hoe dat werkt.. we zullen zien

l veel vraag naar samling van de Pre-Workout Powerpill.
We zijn hiermee bezig en verwachten deze over 2 weken aan te kunnen bieden. Gratis natuurlijk
Witte chocolade is geschrapt. Die smaak waren ze niet op en top tevreden over. Smaken die komen zijn
Ice Cofee
Cool Cassis
Lemon Ice
Ik heb ook zowat jouw combi en ik doe het als volgt.
Uur voor training:
Whey
Half uur voor training:
NoxiPro + TMS
Direct na training:
TMS
Half uur na training:
Whey shake
En dan in de ochtend zoals schoot zei.
TMS en whey zou ik niet samen gooien. Maar ik heb graag de heerlijke smaak van de whey perfection.
Dan hebben we straks al 16 smaken!! Ik denk nog 2-3 weken
Dank je, voor het compliment!!!body en fitshop voor al uw trainingssupplementen en speciaal voor de examens hebben wij energie paketten inc cafeine vitamine pwo hihi nieuwe doelgroep voor b&f?? xD