Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat kunnen jullie ondertussen zeggen over smaak van de nieuwe isolaat perfection? Is deze veel verbeterd ivg met de vorige versie?

De smaak berryblast, bestaat deze uit een mix van verschillende berries of 1 soort?

Komen er nog meerdere smaken in de zeer nabije toekomst? Want mijn huidig pot geraakt leeg.

De nieuwe smaken Isolaat Perfection zijn allemaal heerlijk:zuip:We zijn blij dat deze zo goed ontvangen wordt! We zijn nu begonnen met 6 smaken en naturel.

Vanilla Sensation
Banana Sensation
Fresh Berry
Cookies & Cream
Strawberry Sensation
Chocolate Sensation
Natural / smaakloos

We gaan dit inderdaad evalueren en dan beslissen of en welke smaken er eventueel nog bij gaan komen. Ik hou jullie op de hoogte als het zover is:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Honing-, witte chocolade-, pinda-, cheesecake-, pistache-smaak? :D

B&F wat vinden jullie van een notensmaak (walnoot, pindanoot, hazelnoot, amandel, ...)? Hebben jullie daar al eens testsamples van gehad?

Ik vind notenachtige smaken zelf wel heel lekker. De ervaring is echter dan in NL de frissere fruitsmaken veel beter lopen. Maar ik er best eens wat meer naar kijken! goed idee:)

Welke perfection is lekkerder, vanillia of cream&cookies?

Ze kunnen niet van alles een smaak nemen :p. Caramel latte zou ik wel leuk vinden, vind syntha-6 caramel latte lekker vandaar :p. Synta-6 is normaalgezien wel véél te duur en wat te veel koolhydraten dus een whey met die smaak zou ik geweldig vinden:D.
En waar heb je dat gevonden? :p Ik was te lui om op zoek te gaan naar de nieuwe smaken. En ja ze hadden er al eens test samples van gehad maar ze vonden ze niet goed genoeg:P.
Wat denk je, Leon, er waren veel mensen positief over de caramel latte smaak, toch wel eens het overwegen waard denk ik :).

Caramel Latte word denk ik lastig. Vindt het zelf ook lekker maar die smaak loopt nooit goed eigenlijk:cool:

Jo gek, witte chocola, pistache en pinda(kaas) smaak zullen sowieso wel een hit worden, oh lawd oh lawd

Dit zijn mijn suggesties :). Ik heb op Amerikaans supplementen sites al volgende smaken gevonden: peanutbutter - chocolate+peanutbutter - honey+vanilla - white chocolate - buttertoffee - chocolate+marshmallow. Lijkt me echt kicken die smaken, alleen is de moeite niet met de verzendkosten die je betaald. Het is inderdaad onmogelijk om alle smaken te produceren. Maar ik was eens benieuwd of b&f al samples van zo'n aparte smaken in het verleden heeft geprobeerd ....

We hebben alleen tot 3 maal toe sampling van Witte Chocolade gehad en 1x maal toffe. Vooral de Witte Choco smaak leek mij ook heerlijk maar viel in de praktijk erg tegen. Smaken die minder leken waren in de praktijk weer heerlijk:D Vandaar eigenlijk ook de andere keuzes. We wilden eigenlijk de White Choco toevoegen maar de smaaktest zorgde er dus toch voor dat we andere keuzes hebben gemaakt.:)

Whey Perfection Kiwi :D. Zo heerlijk lijkt me dat. :D. Whey Perfection neutraal met een kiwi bij is al heel lekker. :D

Ah ik d8 dat je bedoelde dat dit op komst waren, witte choco is alleszins op komst :)

Helaas niet meer, we vonden de White Choco smaken in de praktijk niet lekker genoeg. In theorie was het ook mijn persoonlijke favoriete smaak.:cool:

Geniale service.. Gister om 21:13 besteld en vandaag binnen. Helemaal top.

1x Whey perfection
1x Total muscle solution
1x Noxipro Pre workout

Goeie keuzes! Dank je, voor het compliment!!:)

Tot 22:00 uur heb je de bestelling de volgende dag nog in huis!:)

Die lemon klinkt wel lekker :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven