Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister om 5uur besteld en nu al in huis! Dat is pas service. Erg mooie shakebeker ook en de nieuwe sticker van de isolaat perfection ziet er ook goed uit. Mijn complimenten! De beste sup store die er maar is!

Die erg mooie shakebeker zat er bij mij niet in.. is overigens niet de eerste keer.

Gister om 5uur besteld en nu al in huis! Dat is pas service. Erg mooie shakebeker ook en de nieuwe sticker van de isolaat perfection ziet er ook goed uit. Mijn complimenten! De beste sup store die er maar is![/QUOTE]

:thumbs: Heel mooi compliment!!! Dank je:)

We zijn zelf ook blij met de nieuwe labels:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De GROW! komt begin aankomende week!:)

Daarnaast verwachten we over 2 weken een compleet nieuw merk met prijs-kwaliteit enorm leuke producten!

Vyomax Nutrition

Enkele voorbeelden;

Milk, Egg & Whey Protein
1x 2500 Gram 24,00!
2x 2500 Gram 39,90!

Protein Flapjacks
1x 12 Bars 12,90!
2x 12 Bars 24,90!

Bekijk alle producten van Vyomax Nutrition:)

Geef je referentienummer even dan stuur ik direct een shaker na:)

Ben je gek joh. Totaal niet nodig. Dit soort dingen gebeuren, no worries. maar wellicht dat je een final check wilt doen na het order pikken. Scheelt je weer na sturen voor de mensen die er veel waarde aan hechten.

Beste B&F,

Ik heb van diverse merken Whey Isolaat gehad. De smaak is altijd wat "waterig" logisch gezien het geringe aantal koolhydraten en vetten.

Nu is mijn vraag, hoe is jullie Isolaat perfection qua smaak in vergelijking met de Whey Perfection en de Protein Perfection Mix?

Over de laatste 2 genoemde producten ben ik overigens zeer tevreden. De Protein perfection Mix Cookies & Cream is heerlijk!

En komt er ook nog een grote verpakking zoals bij bovengenoemde proteine producten?

Laatst bewerkt:
Ben je gek joh. Totaal niet nodig. Dit soort dingen gebeuren, no worries. maar wellicht dat je een final check wilt doen na het order pikken. Scheelt je weer na sturen voor de mensen die er veel waarde aan hechten.

Dank je:) Dit komt inderdaad vaker voor. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen maar het kan en moet beter inderdaad:rolleyes:

Als ik vandaag (vrijdag) bestel krijg ik het dan morgen? Of bezorgen ze niet in het weekend? En als ik bijv. een smaak wil proberen maar ik weet niet of ik hem lekker vind dan is het een beetje jammer om een hele pot te kopen. Is hier een oplossing voor?

Beste B&F,

Ik heb van diverse merken Whey Isolaat gehad. De smaak is altijd wat "waterig" logisch gezien het geringe aantal koolhydraten en vetten.

Nu is mijn vraag, hoe is jullie Isolaat perfectio0 qua smaak in vergelijking met de Whey Perfection en de Protein Perfection Mix?

Over de laatste 2 genoemde producten ben ik overigens zeer tevreden. De Protein perfection Mix Cookies & Cream is heerlijk!

En komt er ook nog een grote verpakking zoals bij bovengenoemde proteine producten?

De smaak is inderdaad het moeilijke bij Isolaat. De afweging fijnheid/mixbaarheid/structuur en "frisheid" is ook de afweging geweest voor de overstap met Isolaat van Volac naar Carberry. De shake is fijner, frisser en ook veel lekkerder. Je merkt het meteen:) Ik weet dat we het zelf verkopen maar serieus de beste Isolaat die ik zelf ooit gedronken heb en volgens mij heb ik ze bijna allemaal wel gehad:D

We betalen er inkoop iets meer voor als bij Volac en we draaien een krappe marge maar ik vind het het waard omdat ik ervan uitga dat als klanten eenmaal Isolaat Perfection hebben gehad, ze nooit meer anders nemen.

De smaak van Whey Perfection en Protein Perfection Mix blijft iets lekkerder maar Isolaat Perfection komt dicht in de buurt.

Als ik vandaag (vrijdag) bestel krijg ik het dan morgen? Of bezorgen ze niet in het weekend? En als ik bijv. een smaak wil proberen maar ik weet niet of ik hem lekker vind dan is het een beetje jammer om een hele pot te kopen. Is hier een oplossing voor?

Ja, we versturen elk pakket tot 22:00 uur direct.:) Morgen dus in huis.

De smaak is inderdaad het moeilijke bij Isolaat. De afweging fijnheid/mixbaarheid/structuur en "frisheid" is ook de afweging geweest voor de overstap met Isolaat van Volac naar Carberry. De shake is fijner, frisser en ook veel lekkerder. Je merkt het meteen:) Ik weet dat we het zelf verkopen maar serieus de beste Isolaat die ik zelf ooit gedronken heb en volgens mij heb ik ze bijna allemaal wel gehad:D

We betalen er inkoop iets meer voor als bij Volac en we draaien een krappe marge maar ik vind het het waard omdat ik ervan uitga dat als klanten eenmaal Isolaat Perfection hebben gehad, ze nooit meer anders nemen.

De smaak van Whey Perfection en Protein Perfection Mix blijft iets lekkerder maar Isolaat Perfection komt dicht in de buurt.

Oke, tegen de tijd dat de bodem van mijn pot eiwitten weer in zicht is ga ik een pot bestellen.

Liever zou ik een emmer bestellen van 4,5 kg :D
Gaat die nog komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven