- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Brrr, voor mij geen frisse smaakjes meer, doe dan maar iets romigs zoals Cookie and CreamDie is heel fris, een lekker zomers 7UP achtig smaakje
Gaat een aanrader zijn!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brrr, voor mij geen frisse smaakjes meer, doe dan maar iets romigs zoals Cookie and CreamDie is heel fris, een lekker zomers 7UP achtig smaakje
Gaat een aanrader zijn!

Gister om 5uur besteld en nu al in huis! Dat is pas service. Erg mooie shakebeker ook en de nieuwe sticker van de isolaat perfection ziet er ook goed uit. Mijn complimenten! De beste sup store die er maar is![/QUOTE]
Heel mooi compliment!!! Dank je
We zijn zelf ook blij met de nieuwe labels
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die erg mooie shakebeker zat er bij mij niet in.. is overigens niet de eerste keer.

Geef je referentienummer even dan stuur ik direct een shaker na![]()
Die is heel fris, een lekker zomers 7UP achtig smaakje
Gaat een aanrader zijn!
. Damn dat wordt lekker die shake.

kilo voor euro?!!! :O

ik zei "5kilo voor 40 euro?!" 
Ben je gek joh. Totaal niet nodig. Dit soort dingen gebeuren, no worries. maar wellicht dat je een final check wilt doen na het order pikken. Scheelt je weer na sturen voor de mensen die er veel waarde aan hechten.
Dit komt inderdaad vaker voor. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen maar het kan en moet beter inderdaad

srry num lock stond afik zei "5kilo voor 40 euro?!"
![]()
Bevat wel e.a aan carbs maar de Milk, Egg & Whey is echt een geweldige koop.
Beste B&F,
Ik heb van diverse merken Whey Isolaat gehad. De smaak is altijd wat "waterig" logisch gezien het geringe aantal koolhydraten en vetten.
Nu is mijn vraag, hoe is jullie Isolaat perfectio0 qua smaak in vergelijking met de Whey Perfection en de Protein Perfection Mix?
Over de laatste 2 genoemde producten ben ik overigens zeer tevreden. De Protein perfection Mix Cookies & Cream is heerlijk!
En komt er ook nog een grote verpakking zoals bij bovengenoemde proteine producten?
Ik weet dat we het zelf verkopen maar serieus de beste Isolaat die ik zelf ooit gedronken heb en volgens mij heb ik ze bijna allemaal wel gehad
Als ik vandaag (vrijdag) bestel krijg ik het dan morgen? Of bezorgen ze niet in het weekend? En als ik bijv. een smaak wil proberen maar ik weet niet of ik hem lekker vind dan is het een beetje jammer om een hele pot te kopen. Is hier een oplossing voor?
Morgen dus in huis.De smaak is inderdaad het moeilijke bij Isolaat. De afweging fijnheid/mixbaarheid/structuur en "frisheid" is ook de afweging geweest voor de overstap met Isolaat van Volac naar Carberry. De shake is fijner, frisser en ook veel lekkerder. Je merkt het meteenIk weet dat we het zelf verkopen maar serieus de beste Isolaat die ik zelf ooit gedronken heb en volgens mij heb ik ze bijna allemaal wel gehad
We betalen er inkoop iets meer voor als bij Volac en we draaien een krappe marge maar ik vind het het waard omdat ik ervan uitga dat als klanten eenmaal Isolaat Perfection hebben gehad, ze nooit meer anders nemen.
De smaak van Whey Perfection en Protein Perfection Mix blijft iets lekkerder maar Isolaat Perfection komt dicht in de buurt.