Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey toppers

Als ik nu een bestelling plaats wordt die dan maandag geleverd?

hey toppers

Als ik nu een bestelling plaats wordt die dan maandag geleverd?

Je bestelling wordt direct bij ons verwerkt. We werken vandaag de gehele dag en zelf op zondag. De distributie van TNT is echter op maandag waardoor de zending dinsdag bij jouw is.:)

GROW! is ook binnen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Grow! is het moderne bodybuilding product. Het vergroot spiermassa, kracht en zelfs je prestaties in de slaapkamer.

Top samenstelling:cool: en de prijzen zijn weer heeeeel:D netjes! Daar betaal je bij US merken zo 50 euro voor.:)

Komt er in de toekomst een Naturel smaak van Proteïne Perfection? Of van een andere eigenmerk Caseïne?
Zie op dit moment alleen de whey en isolaat in naturel :(

Hebben jullie ook een eigenmerk XTEND?

Dat Grow klinkt best interessant. Misschien eens mee bestellen.

Grow! gaat mee met mn volgende bestelling :D

Komt er in de toekomst een Naturel smaak van Proteïne Perfection? Of van een andere eigenmerk Caseïne?
Zie op dit moment alleen de whey en isolaat in naturel :(

Hebben jullie ook een eigenmerk XTEND?

Dat Grow klinkt best interessant. Misschien eens mee bestellen.

Er is eigenlijk weinig vraag naar Caseine in naturel. Maar ik zou er wel eens naar kunnen kijken, het is niet heel ingewikkeld:D Ik vraag het maandag eens na voor je:)

Xtend;
Het is wel ietje anders maar je zou eens naar Magic EAA kunnen kijken.

Bestelling geplaatst, beetje dure en ja hoor gaat mis op het eind met bevestigen.... Klote werk pc.

Toch maar ff gebeld voordat ik de bestelling opnieuw ging doen. Was toch binnengekomen bij B&F! Scheelde me weer een dubbele bestelling!

Toch wel prettig die bereikbaarheid van B&F!

Kreeg er gelijk wat extra smaples bij ook:) En heb tanktop als cadeau:) Altijd handig!

Goed bezig! Kan ik na dinsdag weer ff vooruit.

Jammer, wou bestellen en was net met iets bezig en ik dacht kan zo wel was het opeens al kwart over 10 ofzo:P

Dan zal het er inderdaad om spannen. Misschien nog net omdat het wel eens iets uitloopt maar ik denk inderdaad dan na het weekend! Dank je, voor de order!

Bestelling geplaatst, beetje dure en ja hoor gaat mis op het eind met bevestigen.... Klote werk pc.

Toch maar ff gebeld voordat ik de bestelling opnieuw ging doen. Was toch binnengekomen bij B&F! Scheelde me weer een dubbele bestelling!

Toch wel prettig die bereikbaarheid van B&F!

Kreeg er gelijk wat extra smaples bij ook:) En heb tanktop als cadeau:) Altijd handig!

Goed bezig! Kan ik na dinsdag weer ff vooruit.

Dank je, voor de bestelling! En natuurlijk de complimenten!!:)

Zou het voor casseïne ook niet handiger zijn om die 3x1,5kg te vervangen door een pot van 4,5kg. Dat spaart direct weer wat ruimte & verpakking waardoor de prijs mss nog beetje omlaag kan met gelijke marge voor jullie. Win-win lijkt me :).

• Like
Waarderingen: B&F
Iemand nog aanraders voor supplementen in de cut?

Zat zelf te denken aan BCAA's en caseine whey...

Iemand nog opmerkingen hierop?

Bestelling binnen. Wat een pretpakket weer :)
Binnenkort maars wat moois van maken :roflol:

Ik zou de isolaat perfection ook graag in een emmer van 4.5 kilo zien. Echt super lekker de nieuwe whey.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven