MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, tegen de tijd dat de bodem van mijn pot eiwitten weer in zicht is ga ik een pot bestellen.

Liever zou ik een emmer bestellen van 4,5 kg :D
Gaat die nog komen?

Dank je alvast!:) Of er wel of geen emmer Isolaat komt weet ik nog niet.
Niet op heel korte termijn, in de zin van 2-3 weken maar ik zal het nu direct noteren en maandag even overleggen of dit een optie is.:)

Net bestelling geplaatst met Referentienummer: 213312 als er nog leuke samples kunnen jullie ze erbij gooien:)

vind van die vyomax de protein shakes helemaal niet prijs kwaliteit goed....

8 shakes voor 15 euro? das bijna 2 euro voor 1 shake!

b&f protein perfection bijvoorbeeld is normaal 30 euro voor 64 shakes, das afgerond 50 cent per shake.

Vind dat wel een aardig verschil...

de andere producten zijn ook weer niet zo scherp dat ze mij aansporen om te kopen... koop ik voor hetzelfde geld net zo goed iets van b&f huismerk...

just my 2 cents

b&f protein perfection bijvoorbeeld is normaal 30 euro voor 64 shakes, das afgerond 50 cent per shake.

de andere producten zijn ook weer niet zo scherp dat ze mij aansporen om te kopen... koop ik voor hetzelfde geld net zo goed iets van b&f huismerk...

just my 2 cents

Dat zijn de RTD (ready to drink) shakes, die zijn in verhouding altijd duurder dan wanneer je enkel de eiwitpoeder koopt.

De Milk, Egg & Whey Protein van Vyomax is 40 euro voor 100 shakes, oftewel 40 cent per shake.

• Like
Waarderingen: B&F
Daarbij komt, huismerken zijn vaak altijd goedkoper dan dé echte merken, zoals Revolutions, Dymatize of Optinum Nuturition. Zelfs dat zegt tegenwoordig niets over de kwaliteit, je hebt hetzelfde toch ook in de supermarkt?

Kaas wou net bestellen moest ik nog eventjes wat doen zie ik dat het 22:14 is :')

Wat is de EKV samenstelling van de Protein Perfection Mix?

Zo net besteld jammer genoeg niet voor 10 uur maarja Referentie nummer: 213441

Daarbij komt, huismerken zijn vaak altijd goedkoper dan dé echte merken, zoals Revolutions, Dymatize of Optinum Nuturition. Zelfs dat zegt tegenwoordig niets over de kwaliteit, je hebt hetzelfde toch ook in de supermarkt?

Klopt! Sterker nog we kunnen soms zelfs meer en betere ingredienten gebruiken (zie Pre-Workout Power en Total Muscle Solution). En voor bijvoorbeeld onze eiwitten hebben we met Carbery en Volactive kwalitatief de beste leveranciers ter wereld en toch kunnen we de prijs net ietsje lager houden als de "grote" topmerken, voor dezelfde of inderdaad zelfs betere kwaliteit!:)

just my 2 cents

RTD zijn in verhouding extreem duur. Dat meegenomen zijn de Vyomax RTD echt heel goed geprijsd. Het blijft inderdaad altijd veeeeel:D duurder als zelf je eiwitshake maken. Maar kan soms makkelijk zijn:)

Dat zijn de RTD (ready to drink) shakes, die zijn in verhouding altijd duurder dan wanneer je enkel de eiwitpoeder koopt.

De Milk, Egg & Whey Protein van Vyomax is 40 euro voor 100 shakes, oftewel 40 cent per shake.

Klopt precies:) Thanks.

Net bestelling geplaatst met Referentienummer: 213312 als er nog leuke samples kunnen jullie ze erbij gooien:)

Dank je, voor de bestelling:) We zijn tegenwoordig zo snel met inpakken dat je de vraag voor samples het best ook even bij "opmerkingen" kunt zeten bij de bestelling.

Thanks!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven