Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, niet makkelijk te zeggen, beetje naar 'romige koekjes' zoals de naam zegt maar zou je eigenlijk gewoon eens moeten proeven. De eerste maal dat ik het probeerde verwachte ik er niet veel van maar het is echt lekkerWaar smaakt cookies en cream naar? Of met welke smaak kan je het een beetje vergelijken
.Oh okeJa ik heb hem al besteld ben gewoon benieuwd. Ik dacht een beetje aan koffie maar ik kan me echt niks voorstellen bij romige koekjes.

Haha jij eet bij alles brintatoen whey isolaat nog in 2270gr te koop was, had ik ook mn C&Cookies en ik vond het echt heerlijk bij brinta![]()
ik vind brinta nergens lekker bij 
toen whey isolaat nog in 2270gr te koop was, had ik ook mn C&Cookies en ik vond het echt heerlijk bij brinta![]()
Ok dan ga ik dat ook eens proberen
brinta alleen nog maar eens bij aardbeishake geprobeerd en dat viel wat tegen.Maar wat voorn koekjesJe hebt zoveel smaken koekjes romige koekjes zegt echt nix
![]()
Ik vond hem een beetje richting dat mona toetje stroopwafel gaan. Hier heb ik het over de whey perfection... weet niet of die Isolaat cookies&cream ook zo lekker is.omdat het gay en onnodig is + waarschijnlijk extra kosten voor hun..een vraagje voor al de boardsponsors
waarom kan ik geen enkel supplement van de huismerken terugvinden in de Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport - Database. Het is toch een extra verkoopargument als je erin staat vermeld?
Zie het nut er ook niet van in. Btw, zo veel dingen staan er niet in die database. Ik vertrouw op B&F dat ze kwaliteit aanbieden.een vraagje voor al de boardsponsors
waarom kan ik geen enkel supplement van de huismerken terugvinden in de Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport - Database. Het is toch een extra verkoopargument als je erin staat vermeld?
een vraagje voor al de boardsponsors

jullie hebben me weer 130 euro lichter weten te maken![]()
Dank je, voor de bestelling!!Inderdaad cookies&cream is super bij brinta!Ik vond hem een beetje richting dat mona toetje stroopwafel gaan. Hier heb ik het over de whey perfection... weet niet of die Isolaat cookies&cream ook zo lekker is.
De Isolaat Cookies is heerlijk.
Die garantie geef ik 100%
Twee maanden geleden jullie eigen merk handschoentjes besteld, en zijn nu al zo versleten dat ik er eigenlijk niet meer mee kan trainen. Zijn al "ontrafeld" (bij gebrek aan een beter woord), gat voor duim aan beide handschoenen is al te groot, en handschoenen beginnen te los te zitten; ik krijg ze niet meer goed vast (klittenband neemt af in zwakte ofzo?). Ik snap natuurlijk dat ze niet jaren meegaan, maar twee maanden vind ik wel erg snel, niet?

zo dat is weer een knallende bestelling geplaatst, PwP , creapure + BCAA... laat die postbode maar komen
Mooie producten!Naast degene die je zelf al genoemd hebt:
Fast diet
Carnitine / Transform
Caffeïne
CLA
Handig om vetvrij te bakken
Eventueel deze protpot (dieet eiwit) / Isolaat ook erg goed (laag vet & koolhydraten)
Groene thee extract
Omega 3 of Omega-3-6-9
Sesam
Een creatine zonder bloat is ook altijd handig (helpt niet om te vermageren maar helpt wel bij de training, hoe beter de training hoe sneller je strak staat) bv. CEE (de goedkoopste en de beste om je eten terug uit te kotsen wanneer je te vet gegeten hebt - als je niet wilt kotsen innemen met fruitsap) En hier nog een hoopje andere creatines...
...en ben zeker nog wat vergeten
Er zijn ook nog een hele reeks producten van allerlei merken waar ik zelf geen ervaring mee heb en geen kennis over heb: hydroxycut, lipo-6-black, vaporize
- Veel water drinken
- Genoeg vezels eten. Als je spijsvertering goed is kan dit op vele manieren helpen.
- Je voeding aanpassen heb je vast al gedaan![]()
- HIIT & Tabata
Niet alle dieetsupps kan je samen nemen. Dan kan je bv te veel cafeïne binnenkrijgen. Ik zou aanraden om de Caffeïne pilletjes te kopen samen met de Fast diet en niet 1 van deze: hydroxycut, lipo-6-black, vaporize. En dan kan je daar bovenop nog enkele andere producten uit het lijstje kiezen als je dat wenst. Leon of Ilco kan mss nog verder aanvullen.

Je kan dan binnenkort eens een bestelling verwachten 
hallo, ik ben een groot fan van de bodyenfitshop huismerk producten, maar heb gister de Micellar Casein Superior (als vervanging voor kwark voor het slapen) voor het eerst geprobeerd en deze valt me echt heel vies tegen. hoe lang je ook blijf shaken je krijgt die vieze klonten maar niet weg. er zit nu dus nog 1475 gram in die pot heeft er iemand tips om dat spul toch nog op een simpele manier gemixt te krijgen ?
groetjes
hallo, ik ben een groot fan van de bodyenfitshop huismerk producten, maar heb gister de Micellar Casein Superior (als vervanging voor kwark voor het slapen) voor het eerst geprobeerd en deze valt me echt heel vies tegen. hoe lang je ook blijf shaken je krijgt die vieze klonten maar niet weg. er zit nu dus nog 1475 gram in die pot heeft er iemand tips om dat spul toch nog op een simpele manier gemixt te krijgen ?
groetjes
Ben er vrij zeker van dat je het veel beter gaat vinden, laat me nog iets weten.