AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
20.05.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
21.05.2011:
21.05.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

ze zijn weer handig bezig bij TNT
als ie maandag maar komt ;-)

Wel verleidelijk die concentrated Hemo rage in de uitverkoop :p

Krijgen jullie eigenlijk goede reacties op die postal? Had hem vorige keer
Meebesteld om deze zomer te gebruiken, leek mij een mooie prijs voor de
Ingrediënten die je krijgt. Maar veel reviews vindt je er niet over :D

Wel verleidelijk die concentrated Hemo rage in de uitverkoop :p

Krijgen jullie eigenlijk goede reacties op die postal? Had hem vorige keer
Meebesteld om deze zomer te gebruiken, leek mij een mooie prijs voor de
Ingrediënten die je krijgt. Maar veel reviews vindt je er niet over :D

Noxipro is beter. Maar de prijs is leuk inderdaad:D Postal is een goed product maar het slaat niet echt aan. Waarom niet weet ik ook eigenlijk niet.:cool:

20.05.2011:
21.05.2011:
21.05.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

ze zijn weer handig bezig bij TNT
als ie maandag maar komt ;-)

Tja:rolleyes: Dan zal het inderdaad maandag worden helaas:cool:

Zou het voor casseïne ook niet handiger zijn om die 3x1,5kg te vervangen door een pot van 4,5kg. Dat spaart direct weer wat ruimte & verpakking waardoor de prijs mss nog beetje omlaag kan met gelijke marge voor jullie. Win-win lijkt me :).

Ook een goed idee. Staat ook in notitie!:) Dank je weer!!

Iemand nog aanraders voor supplementen in de cut?

Zat zelf te denken aan BCAA's en caseine whey...

Iemand nog opmerkingen hierop?

Whey Isolaat, BCAA/EAA, L-Carnitine, Omega-3. In principe helemaal prima.:) Er zijn inderdaad legio mogelijkheden afhankelijk van budget..

zo dat is weer een knallende bestelling geplaatst, PwP , creapure + BCAA... laat die postbode maar komen

Redelijk onbeperkt, heb wel wat over om goed droog te worden haha :P Dus laat maar horen!
Naast degene die je zelf al genoemd hebt:
Fast diet
Carnitine / Transform
Caffeïne
CLA
Handig om vetvrij te bakken
Eventueel deze protpot (dieet eiwit) / Isolaat ook erg goed (laag vet & koolhydraten)
Groene thee extract
Omega 3 of Omega-3-6-9
Sesam
Een creatine zonder bloat is ook altijd handig (helpt niet om te vermageren maar helpt wel bij de training, hoe beter de training hoe sneller je strak staat) bv. CEE (de goedkoopste en de beste om je eten terug uit te kotsen wanneer je te vet gegeten hebt - als je niet wilt kotsen innemen met fruitsap) En hier nog een hoopje andere creatines...
...en ben zeker nog wat vergeten :p
Er zijn ook nog een hele reeks producten van allerlei merken waar ik zelf geen ervaring mee heb en geen kennis over heb: hydroxycut, lipo-6-black, vaporize
- Veel water drinken
- Genoeg vezels eten. Als je spijsvertering goed is kan dit op vele manieren helpen.
- Je voeding aanpassen heb je vast al gedaan :p
- HIIT & Tabata

Niet alle dieetsupps kan je samen nemen. Dan kan je bv te veel cafeïne binnenkrijgen. Ik zou aanraden om de Caffeïne pilletjes te kopen samen met de Fast diet en niet 1 van deze: hydroxycut, lipo-6-black, vaporize. En dan kan je daar bovenop nog enkele andere producten uit het lijstje kiezen als je dat wenst. Leon of Ilco kan mss nog verder aanvullen.

Laatst bewerkt:
Twee maanden geleden jullie eigen merk handschoentjes besteld, en zijn nu al zo versleten dat ik er eigenlijk niet meer mee kan trainen. Zijn al "ontrafeld" (bij gebrek aan een beter woord), gat voor duim aan beide handschoenen is al te groot, en handschoenen beginnen te los te zitten; ik krijg ze niet meer goed vast (klittenband neemt af in zwakte ofzo?). Ik snap natuurlijk dat ze niet jaren meegaan, maar twee maanden vind ik wel erg snel, niet?

Twee maanden geleden jullie eigen merk handschoentjes besteld, en zijn nu al zo versleten dat ik er eigenlijk niet meer mee kan trainen. Zijn al "ontrafeld" (bij gebrek aan een beter woord), gat voor duim aan beide handschoenen is al te groot, en handschoenen beginnen te los te zitten; ik krijg ze niet meer goed vast (klittenband neemt af in zwakte ofzo?). Ik snap natuurlijk dat ze niet jaren meegaan, maar twee maanden vind ik wel erg snel, niet?
Handschoentjes gaan sowieso vrij snel kapot. Ik heb er dure van Nike die in nu bijna 6 maanden heb en ze zulle binnenkort ook de vuilbak in mogen. Als je in 6 maanden 3 B&F handschoentjes gebruikt zit je aan de zelfde prijs als die mij. Ik geef je gelijk dat handschoentjes toch wat langer zouden mogen meegaan maar is niet zo simpel als het lijkt denk ik.

Waarmee is de smaak cookies and cream te vergelijken?:D

Double post

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven