Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie staan 'per shake van 50 gram' en 'meng 2 maatscheppen' dus ik denk dat een 1 maatschep van weigth gainer net zoals bij de casseïne 25 gram is :).

Btw, raar spul die casseïne. Ik maak het eens 2 scheppen met 300ml melk klaar in de blender het blijft volledig vloeibaar. Wanneer ik 2 scheppen met 300ml melk meng met een lepel krijgt ik een dikke pap die je niet meer kan drinken. Ik verkies de dikke pap :p.

Laatst bewerkt:
Hmm, tot mijn spijt werkt iDeal niet bij Body en fitshop? Normaal geen problemen ermee, maar nu kan ik niet betalen.. hij start het ideal schermpje niet op zegmaar.

Weet niet of het al eerder gezegd is..

@BnF wanneer hebben jullie weer oxyelite pro van usp labs ? bestelde hem normaliter bij jullie maar kan hem niet meer vinden op de site

Beste Leon,

Mijn trainingsmaten en ikzelf hebben toch besloten om de whey van jullie eens te nemen! Gelijk maar 3 keer 4,5kg besteld, maar ga er helemaal vanuit dat het goed spul is! ;) Vraagje, zou je, i.p.v. die andere kado's, er drie maal een shakebeker in willen doen, gezien het feit dat het voor drie verschillende personen is en onze huidige shakebekers hun beste tijd gehad hebben! De andere kado's mag je dan uiteraard laten zitten! Samples zijn echter altijd welkom :p

Alvast bedankt!

Referentie: 214047

Ok, nou ik ga het proberen ..

Hmm, tot mijn spijt werkt iDeal niet bij Body en fitshop? Normaal geen problemen ermee, maar nu kan ik niet betalen.. hij start het ideal schermpje niet op zegmaar.

Weet niet of het al eerder gezegd is..

Nee, we hebben er geen klachten over gehad en er is de gehele nacht (ook precies rond die tijd:rolleyes:) via iDEAL betaalt. Lukt het nu wel?

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Beste Leon,

Mijn trainingsmaten en ikzelf hebben toch besloten om de whey van jullie eens te nemen! Gelijk maar 3 keer 4,5kg besteld, maar ga er helemaal vanuit dat het goed spul is! ;) Vraagje, zou je, i.p.v. die andere kado's, er drie maal een shakebeker in willen doen, gezien het feit dat het voor drie verschillende personen is en onze huidige shakebekers hun beste tijd gehad hebben! De andere kado's mag je dan uiteraard laten zitten! Samples zijn echter altijd welkom :p

Alvast bedankt!

Referentie: 214047

Ik geef het nu direct door:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

@BnF wanneer hebben jullie weer oxyelite pro van usp labs ? bestelde hem normaliter bij jullie maar kan hem niet meer vinden op de site

Oxyelite Pro mag in Nederland niet meer verkocht worden helaas.:rolleyes:

Wat fijn om te zien dat jullie het eind van de wereld overleefd hebben.

Waar had ik anders mijn supps moeten kopen :O

Ik zie staan 'per shake van 50 gram' en 'meng 2 maatscheppen' dus ik denk dat een 1 maatschep van weigth gainer net zoals bij de casseïne 25 gram is :).

Btw, raar spul die casseïne. Ik maak het eens 2 scheppen met 300ml melk klaar in de blender het blijft volledig vloeibaar. Wanneer ik 2 scheppen met 300ml melk meng met een lepel krijgt ik een dikke pap die je niet meer kan drinken. Ik verkies de dikke pap :p.

Casein wordt inderdaad altijd dikker en lobbiger als bijvoorbeeld Whey. :D

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Wat fijn om te zien dat jullie het eind van de wereld overleefd hebben.

Waar had ik anders mijn supps moeten kopen :O

Het is weer gelukt:D

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

1 scoop = 25 gram inderdaad:) We gaan straks alleen met de 4000 gram verder.:cool:

Zou ik hier nog een paar samples bij kunnen krijgen? :D

Referentie: 214070

referentienummer: 213879

:D ben blij als mijn whey + crea weer aangevuld is.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik een openstaand bedrag moest betalen, maar die had ik reeds al overgemaakt, staat ook gewoon in me mutaties.

OrderRef-42952

Kunt u er aub naar kijken?
Alvast dank

bestellinkje gedaan,,, benieuwd naar de Hemo Rage van Nutrex :)

Referentie: 214121

1x whey shake straweberry 4.54 kg
1x hemo rage ultra

sampletjes altijd welkom!;):)

btw.... hoeveel gram zit er nou in die bcaa scheppen? volgens mij is het 10 gram ipv 5 gram want die pot trekt aardig leeg:rolleyes:

1x hemo rage ultra

btw.... hoeveel gram zit er nou in die bcaa scheppen? volgens mij is het 10 gram ipv 5 gram want die pot trekt aardig leeg:rolleyes:

keb het eens gemeten met mijn weegschaaltje en het is idd geen 5gram, tis ong 7-8 gram, afhankelijk van hoe dicht je de maatschep aanstampt bij wijze ;)

keb het eens gemeten met mijn weegschaaltje en het is idd geen 5gram, tis ong 7-8 gram, afhankelijk van hoe dicht je de maatschep aanstampt bij wijze ;)

ik had 2 weken terug EAA genomen en blijkbaar dus 6 scheppen van 8 gram:eek:

de dag erna flink aan de dunne
:p:rolleyes:

Beste B&F,

Ik wil volgende week weer beginnen met een Creatine kuur..
Maar zit nu tussen 2 verschillende creatines te twijfelen..
Creatine Mono Creapure en Tri Creatine Malate van Olimp.

Ik lees van beide veel goede reacties, ik heb wel eens Size On geprobeerd, maar die werkte niet echt bij mij. En daar zit onder andere Mono en Magna in..

Alvast bedankt..

Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik een openstaand bedrag moest betalen, maar die had ik reeds al overgemaakt, staat ook gewoon in me mutaties.

OrderRef-42952

Kunt u er aub naar kijken?
Alvast dank

Ik kan het referentienummer niet thuisbrengen. Kun je mij de mail doorsturen? Dan kijk ik er direct naar:) (office@bodyenfitshop.nl)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Beste B&F,

Ik wil volgende week weer beginnen met een Creatine kuur..
Maar zit nu tussen 2 verschillende creatines te twijfelen..
Creatine Mono Creapure en Tri Creatine Malate van Olimp.

Ik lees van beide veel goede reacties, ik heb wel eens Size On geprobeerd, maar die werkte niet echt bij mij. En daar zit onder andere Mono en Magna in..

Alvast bedankt..

Creapure Creatine werkt altijd goed.:) DiCreatine Malate hebben we trouwens ook. Er zijn inderdaad mensen in de sport die dat nog beter vinden, of dat zo is, is moelijk te beoordelen.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

1x hemo rage ultra

De ovale scoops wegen inderdaad teveel 7-8 gram. :rolleyes: Dank je, voor de bestelling!:)

haha, nee was ook meer als 'joke'. morgen is het in huis, vannochtend was het verzonden! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven