Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je alvast!:) Of er wel of geen emmer Isolaat komt weet ik nog niet.
Niet op heel korte termijn, in de zin van 2-3 weken maar ik zal het nu direct noteren en maandag even overleggen of dit een optie is.:)

Oke ik merk het tegen die tijd wel..

Zojuist een bestelling geplaatst. Ik zag geen optie bij de kado's om een sample van Isolaat perfection te selecteren.
Graag zou ik daar een sample van krijgen i.p.v. Whey Perfection.

Als het lukt bedankt en anders geen probleem ;)

Referentie: 213761

Laatst bewerkt:
oke ik zal vanavond eens proberen met 300ml melk de schep. mixt hij dan gewoon goed in de shakebeker? komt ook doordat hij zo schuimt dat hij niet goed mixt in de shakebeker is dat met melk minder dan?

bedankt voor je reactie iig
Probeer mss best eerst met 200ml melk en proef eens, dan kan je nog altijd 100ml melk bij doen :). De casseïne is nogal dik en schudden werkt daarom minder goed. Ik heb het nog nooit met shakebeker klaargemaakt. Ik roer er altijd met een lepel of klopper in, een klopper met een rond handvat is erg handig, je kan deze tussen beide handen houden en handen snel bewegen waardoor je even goed mengt als met een mixer ;). Afhankelijk van hoeveel melk ik gebruik heb ik geen tot weinig brokken.

Zojuist een bestelling geplaatst. Ik zag geen optie bij de kado's om een sample van Isolaat perfection te selecteren.

Sorry er zijn geen samples van de Isolaat, alleen van de Whey & Protein Perfection.

Laatst bewerkt:
Damn verleidelijk om nog een potje hemo rage te bestellen. Gaat deze uit het assortiment? Echt een top PWO vind ik.

Op zondag bestellen is ook volgende dag in huis toch? :D

hehe ok, naja dan maar dinsdag toch ;)

Referentie: 213879

alvast bedankt voor service leon/ilco/vince

Damn verleidelijk om nog een potje hemo rage te bestellen. Gaat deze uit het assortiment? Echt een top PWO vind ik.

Heb nu 2 keer met deze supp getraind en is echt één van de beste op het gebied van energie,heb een dikke scoop genomen en was meer dan genoeg:)

Heb nu 2 keer met deze supp getraind en is echt één van de beste op het gebied van energie,heb een dikke scoop genomen en was meer dan genoeg:)

Ja ik sta er ook nog altijd van versteld hoe goed hij het bij mij doet. Morgen nog eens gebruiken met borst/biceps.

Leon ik vroeg me af waarom jullie geen producten van ALRI verkopen.

oh thanks, heb zeker scheel gekeken :P

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Dan heb ik een andere vraag, waarom hebben jullie geen evo stack van ALRI?
Of kijk ik weer scheel :P

whami = krimpie :roflol:

Was krimpie banned ?

whami lijkt wel erg op krimpi ?:p

Ik en Alright hebben ons meningsverschilletje opgelost zoals echte mannen: eerst enkele rake klappen uitgedeeld en dan, 'dude wanna grab a beer?':p maar dan over het internet xD
Was krimpie banned ?

whami lijkt wel erg op krimpi ?:p
Om even mss wat verduidelijking te geven: Ik volg deze thread vooral om de trends in supplementen op te volgen en om dingen te ontdekken die ik niet wist. B&F heeft het grootste assortiment en de beste prijzen en ik vind dat ze een goede service hebben, daarom zijn ze mn winkel en volg ik vooral de B&F thread. Ik zie dit als een deel van mn training om alles langzaam aan steeds beter te doen. Terwijl ik dit doe ben ik zo vriendelijk om te antwoorden op vragen waar ik antwoord op kan geven. Heb hier tot nu toe nog geen negatieve feedback voor gekregen. Dit is mn eerste & enige account. Verdere vragen, PM aub.

Laatst bewerkt:
Begin meer en meer positieve dingen te lezen/horen over die hemo rage pwo.
Mijn nieuwsgierigheid is alvast gewekt, iemand die het used, zin om een preview erover te maken ?:p

Gisteren m'n bestelling binnengekregen, prettig, ik open maken.. ik vanmorgen richting de gym, ik wil m'n pre shake gebruiken Crack .. wil ik de lepel erin steken, kei en kei hard ... schepje afgebroken ..
Beetje jammer ...

Begin meer en meer positieve dingen te lezen/horen over die hemo rage pwo.
Mijn nieuwsgierigheid is alvast gewekt, iemand die het used, zin om een preview erover te maken ?:p

Zal hem morgen na de training nog even schrijven. Nu paar trainingen zonder PWO gebruikt en dan morgen nog eens testen met PWO. :D.

Komen er nog meer producten van CTD labs?

Zal er eens naar kijken. :)

hallo, ik ben een groot fan van de bodyenfitshop huismerk producten, maar heb gister de Micellar Casein Superior (als vervanging voor kwark voor het slapen) voor het eerst geprobeerd en deze valt me echt heel vies tegen. hoe lang je ook blijf shaken je krijgt die vieze klonten maar niet weg. er zit nu dus nog 1475 gram in die pot heeft er iemand tips om dat spul toch nog op een simpele manier gemixt te krijgen ?

groetjes

Blender. :)

Helaas geen samples van. :)

Op zondag bestellen is ook volgende dag in huis toch? :D

Hahah, nee helaas. Of je moet het zelf ophalen. :D

:thumbs:

Gisteren m'n bestelling binnengekregen, prettig, ik open maken.. ik vanmorgen richting de gym, ik wil m'n pre shake gebruiken Crack .. wil ik de lepel erin steken, kei en kei hard ... schepje afgebroken ..
Beetje jammer ...

Komt door het transport. Even de deksel goed dichtmaken en dan een paar keer met de onderkant op de tafel slaan. De kwaliteit is gewoon prima. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven