Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik ook. Heb het hier ook al een tijdje gevolgd en er zijn er hier soms ook die geen respect en geen geduld hebben. Vind ik wel top van Leon, Ilco, Vincent, ... dat ze zich toch steeds 100% blijven inzetten.Klaver heeft gelijk , heb het ook geobserveerd en ondervonden , sommige mensen hebben gewoon geen respect voor de mensen achter de webshops en denken alles te mogen veroorloven en zeggen .
Of je nu 18 of 45 bent , respect zou je altijd moeten hebben voor iedereen , sommige op het forum hebben nog een lange weg te gaan ...
Vind ik ook, zijn vaak steroïden gebruikers, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn. Heb het hier ook al een tijdje gevolgd en er zijn er hier soms ook die geen respect en geen geduld hebben. Vind ik wel top van Leon, Ilco, Vincent, ... dat ze zich toch steeds 100% blijven inzetten.
Toch ook maar ff potje Hemo Rage Ultra Concentrated besteld, toch wel leuk prijsje. Moet toch wel een échte knaller zijn. (volgens de reviews) Komt ie niet gewoon standaard in het assortiment trouwens?
We hadden een paar klachten erover gekregen en het liep ook niet zo hard, vandaar
We kunnen het altijd heroverwegenWe hadden een paar klachten erover gekregen en het liep ook niet zo hard, vandaar
![]()
Ben benieuwd hoe ik erop reageer.Haha, wat voor klachten? Too hard to handle?Ben benieuwd hoe ik erop reageer.
. Was aan het twijfelen tussen de hemo rage, maximize, jack3d en assault. Ilco zei toen dat hij en nog mensen hem TE vonden. (Dat gaf mij de doorslag hem te kopen
)

Ik heb bij jullie crack V3 besteld, alleen is het normaal dat het gewoon 1 grote klont poeder is op de bodem?
Bij v1 en v2 was het gewoon poeder,,, nu moet ik het er echt helemaal afschrapen wat best moeilijk gaat...
We gaan even een shake maken. Kom er zo op terug
edit:
Vreemd, ik vind de smaak voor Choco heel lekker. Ik neem zelf normaal nooit choco dus ik weet niet hoe deze eerder was. (neem zelf altijd cookies, berry, orange, peach ...![]()

Gewoon deksel er goed op en dan met de bodem op een tafel kloppen. Dan komt het los.

Is het dus normaal? Schudden gaat niet zo makkelijk als je zegt, en no-explode mag je bijvoorbeeld niet schudden omdat dan de deksel eraf kan knallen, volgens mij is dat ook zo met crack...![]()
Ooh ik dacht dat het 1 grote klont in de doos was. Dat het poeder hard geworden was. Als het in de shakebeker is dan misschien met een lepel heel hard roeren. Zo doe ik het bij al mijn supps.

Nee het is gewoon 1 grote klont in de orginele verpakking, lijkt wel beton ofso![]()
. Dus gewoon met je pot crack op de tafel slaan zo hard je wilt of gewoon met een lepel of vork of iets anders hard het los hameren.
. Gisteren nog met mijn noxipro moeten doen.
.Yes dat dacht ik wel.. Was aan het twijfelen tussen de hemo rage, maximize, jack3d en assault. Ilco zei toen dat hij en nog mensen hem TE vonden. (Dat gaf mij de doorslag hem te kopen
)
Edit: De makers maken je wel nieuwsgierig. Denk dat er 3 keer minstens op het potje staat dat je niet meer dan 1 scoop mag nemen. Dan wordt het juist extra verleidelijk om er meer te nemen.
Straks mss anderhalve nemen![]()
Ben benieuwd naar je 1.5 scoop
Als je het niet overleefd, kom ik al je supps overnemen. 
Ik zit door mijn WMS en mijn eerste 4,5kg emmer whey perfection
Binnenkort dan nog maar eens bestellen
Denk wel dat ik nu altijd Protein perfection zal kopen![]()

Ik heb bij jullie crack V3 besteld, alleen is het normaal dat het gewoon 1 grote klont poeder is op de bodem?
Bij v1 en v2 was het gewoon poeder,,, nu moet ik het er echt helemaal afschrapen wat best moeilijk gaat...

Haha, ja daarom heb ik 'm juist besteld.Ben benieuwd naar je 1.5 scoop
Als je het niet overleefd, kom ik al je supps overnemen.
![]()

Denk trouwens dat ik toch maar 1 scoop neem.
. Juist lekker gegeten nu nog even leren/DBB'en en dan trainen op half nuchtere maag.
. Maar wil graag nog wat slaap hebben straks dus vandaar de 1 scoop.
. Morgen overdag mss eens testen.
. 

Absoluut mijn favoriete shake, Protein Perfection Mix. Smakelijk!
Even doorheen vorken maar dan heb je ook wat!
-Vincent