Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maximize V2 + Gratis Beta-Alanine !!!!

We hebben weer Gratis Beta-Alanine bij deze populaire pre-workout van iForce.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 570 Gram + Gratis Beta-Alanine 34,90!
2x 570 Gram + Gratis Beta-Alanine 64,50!

damn :( nu is mijn bestelling al weg.

Voor iemand die pas in april 2011 een account op DBB heeft aangemaakt ben je goed op de hoogte, kloontje misschien? En altijd weer de leeftijd erbij halen, zielig hoor.

Om hier nog even op terug te komen:

Damocell: Jammer sportfood dat je niet even de moeite hebt genomen om te antwoorden. Nu hoeft het niet meer.

Sportfood: Je hebt gisteren pas laat in de middag je vraag gesteld, we zitten niet 24uur per dag op ieder forum, we moeten ook nog werken! Wil je supersnel antwoord op vragen altijd even mailen naar info@sportfood.nl)
Even antwoord op je vraag: t/m de Kerst loopt de actie en we hebben genoeg voorraad om alle goodies erbij te geven.

Sportfood: Tjonge wat zijn we weer vriendelijk, zo kan ik ook antwoorden, ieder forum? Sure alleen deze is genoeg toch, als je smiddags online was kan je toch wel je topics checken, elke potentiele klant........
Ben er klaar mee!

anyway een prettig weekend.

Bewijst maar weer eens dat ik goed zat :)

Zal btw verder niet meer off topic gaan en leuke actie van die maximize.

B&F welke PWO zouden jullie mij aanraden?
ik heb zojuist 2 potten PWP op en ben nu wel eens benieuwd naar Noxipro of MaximizeV2
ik hoor over beide goede berichten alleen noxipro ziet er kwa prijs wel iets aantrekelijker uit ?
trouwens bij noxipro staat 45 doseringen maar ik kan bij maximize v2 niet vinden hoeveel doseringen er uit 1 pot gaan???

ik heb zojuist 2 potten PWP op en ben nu wel eens benieuwd naar Noxipro of MaximizeV2
ik hoor over beide goede berichten alleen noxipro ziet er kwa prijs wel iets aantrekelijker uit ?
trouwens bij noxipro staat 45 doseringen maar ik kan bij maximize v2 niet vinden hoeveel doseringen er uit 1 pot gaan???
Ook 45 :)

Damocell: Jammer sportfood dat je niet even de moeite hebt genomen om te antwoorden. Nu hoeft het niet meer.

Sportfood: Je hebt gisteren pas laat in de middag je vraag gesteld, we zitten niet 24uur per dag op ieder forum, we moeten ook nog werken! Wil je supersnel antwoord op vragen altijd even mailen naar info@sportfood.nl)
Even antwoord op je vraag: t/m de Kerst loopt de actie en we hebben genoeg voorraad om alle goodies erbij te geven.

Sportfood: Tjonge wat zijn we weer vriendelijk, zo kan ik ook antwoorden, ieder forum? Sure alleen deze is genoeg toch, als je smiddags online was kan je toch wel je topics checken, elke potentiele klant........
Ben er klaar mee!

Ik weet niet precies waar dit overgaat, maar wij ( Ilco, ik en vincent) proberen toch altijd zo snel mogelijk op dutchbodybuilding.com de antwoorden van onze klanten op de vragen te geven. :)

45.

NoxiPro is toch wel het meest verkochte product onder de PreWorkout Boosters.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Nieuw binnen; Roxylean en A50 van BPI.:cool:

Vincent ken ik niet, is het een aardige kerel? :D
Mooie actie trouwens!

Tuurlijk:D Dank je, voor het compliment!:)

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

23.05.2011:
Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.

en

Status: Manco distributie

zijn ze hem kwijt ofzo? :(

Wat is het referentienummer? Dan bel ik even met TNT.:rolleyes:

Goedemiddag!

Even een vraagje, hebben jullie de smaak van Whey Perfection Choco verandert?
Want ik heb pas geleden weer een nieuwe emmer besteld, maar de smaak neigt meer naar cappuccino dan naar chocolade eerlijk gezegd. Kan het zijn dat hier iets is fout gegaan?

Groetjes,

Marvin

Goedemiddag!

Even een vraagje, hebben jullie de smaak van Whey Perfection Choco verandert?
Want ik heb pas geleden weer een nieuwe emmer besteld, maar de smaak neigt meer naar cappuccino dan naar chocolade eerlijk gezegd. Kan het zijn dat hier iets is fout gegaan?

Groetjes,

Marvin

We gaan even een shake maken. Kom er zo op terug:)

edit:
Vreemd, ik vind de smaak voor Choco heel lekker. Ik neem zelf normaal nooit choco dus ik weet niet hoe deze eerder was. (neem zelf altijd cookies, berry, orange, peach ...:D

Laatst bewerkt:
Ik kan het referentienummer niet thuisbrengen. Kun je mij de mail doorsturen? Dan kijk ik er direct naar:) (office@bodyenfitshop.nl)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Creapure Creatine werkt altijd goed.:) DiCreatine Malate hebben we trouwens ook. Er zijn inderdaad mensen in de sport die dat nog beter vinden, of dat zo is, is moelijk te beoordelen.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

De ovale scoops wegen inderdaad teveel 7-8 gram. :rolleyes: Dank je, voor de bestelling!:)
ah vuilakken lol. ik zit dus telkens te veel BCAA's te nemen... Geld hetzelfde voor de glutamine scoop?

Me WP C&C is bijna op, nu weet ik niet welke smaak ik zou moeten kiezen.
Het moet een smaak zijn die niet schuimt, enige die ik ken die niet schuimt is de choco.
Dus weet iemand nog een WP smaak die niet zo hevig schuimt?

Me WP C&C is bijna op, nu weet ik niet welke smaak ik zou moeten kiezen.
Het moet een smaak zijn die niet schuimt, enige die ik ken die niet schuimt is de choco.
Dus weet iemand nog een WP smaak die niet zo hevig schuimt?

Ik heb persoonlijk nergens last van met Berry Blast.

-Leon

Laatst bewerkt:

Damocell: Tjonge wat zijn we weer vriendelijk, zo kan ik ook antwoorden, ieder forum? Sure alleen deze is genoeg toch, als je smiddags online was kan je toch wel je topics checken, elke potentiele klant........
Ben er klaar mee!

Klaver heeft gelijk , heb het ook geobserveerd de laaste maanden , sommige mensen hebben gewoon geen respect voor de mensen achter de webshops en denken alles te mogen veroorloven en zeggen .
Of je nu 18 of 45 bent , respect zou je altijd moeten hebben voor iedereen , sommige op het forum hebben nog een lange weg te gaan ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven