Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten de smaken hetzelfde als Whey perfection?
Of toch een verschilletje?

Ik denk dat je met een blinde smaaktest het verschil echt niet gaat proeven. :p. Dat is toch mijn mening. :p. Eens tegen mijn zus zeggen dat ze mij nog eens een sample zakje meeneemt. En dan een blinde test doen met de berry blast. :p. Banaan smaakt al hetzelfde :D

Ik denk dat je met een blinde smaaktest het verschil echt niet gaat proeven. :p. Dat is toch mijn mening. :p. Eens tegen mijn zus zeggen dat ze mij nog eens een sample zakje meeneemt. En dan een blinde test doen met de berry blast. :p. Banaan smaakt al hetzelfde :D

Aah ok thx :D Weinig tot geen verschil dus :p

Aah ok thx :D Weinig tot geen verschil dus :p

Inderdaad. :p. Afgelopen zondag nog een smaaktest gedaan. Had nog een speculaas sample van een ander (veel duurder maar zogezegd lekkerder merk). Ik maakte het zoals altijd met 250 ml melk en dan even in de blender. Zelf vond ik de smaak niet goed en dacht eraan mijn ouders te laten raden welke het was. Niemand kon het raden. :p. Vanille en vanille met chocolade dachten ze. :p. De appeltaart van dat merk kon ook niemand de smaak van raden. :p.

Bij alle whey's van B&F ging dit perfect. :D

Ohh altijd als ik de conversaties van whey smaakjes voorbij zie gaan, kan ik niet wachten tot whey pistache/pindakaas uitgebracht word.
Wat zal ik dan snel mn portomonee open trekken:D

Inderdaad. :p. Afgelopen zondag nog een smaaktest gedaan. Had nog een speculaas sample van een ander (veel duurder maar zogezegd lekkerder merk). Ik maakte het zoals altijd met 250 ml melk en dan even in de blender. Zelf vond ik de smaak niet goed en dacht eraan mijn ouders te laten raden welke het was. Niemand kon het raden. :p. Vanille en vanille met chocolade dachten ze. :p. De appeltaart van dat merk kon ook niemand de smaak van raden. :p.

XXL, ik merkte het wel. Dat rijmt ook nog eens.

Haha ja klopt wel :p

En nu mijn WMS op is eens Perfect Carbs eindelijk gedronken :p Stond hier al half jaar in de kast. Lekker maar wel een rare kleur :p

Enig idee wanneer de glucosamine van B&F merk er is? Er staat verwacht bij.

misschien een suggestie:

ik bestel meestal zo'n caloriearm bakproduct bij jullie..

misschien ook een idee om calorie arme sauzen in het assortiment te doen? denk dat velen met mij hier wel vraag naar hebben, zeker tijdens het cutten!

Ik zal morgens eens een paar smaaktesten doen hier in het gezin, kijken of hier de smaakpapillen nog goed werken, haha.

ejj b&f,
ik heb een vraagje voor een vriend van mij. Hij wil graag een wasbordje :P alleen heeft hij al niet echt veel vet. En voor de zomervakantie dus nog 5 weken geloof ik. Hij heeft iets van 10% vet alleen het voedingsschema en fitnesschema gaat het niet snel genoeg. Dus nu vraag ik mij af wat jullie aanraden om soort van fatburner spulletjes te nemen.

ik zat te denken aan caf caps/groene thee caps ofzoiets. probleem is dat hij niet echt een groot budget wilt uitgeven. wat raden jullie aan voor zoon 30 euro in totaal.
weet niet wat beter is wat losse potjes of bijv lipo 6?

alvast bedankt. als jullie een vraag aan mij hebben kunnen jullie altijd pmen ;)

Wat een listige uithaal naar xxl weer. Ik zie je daar al helemaal gniffelend achter je computer zitten terwijl je je derde beentje tegen een pot B&F-supplementen aanwrijft.

Wat een listige uithaal naar xxl weer. Ik zie je daar al helemaal gniffelend achter je computer zitten terwijl je je derde beentje tegen een pot B&F-supplementen aanwrijft.

hahaha:D als je t nou zo zou opzeggen als jambers was t perfect geweest maarja

MAAR ´t kan zijn dat Heljen gelijk heeft toch? ik weet t niet, want ik heb t nog nooit gedronken maar toch:rolleyes:

hahaha:D als je t nou zo zou opzeggen als jambers was t perfect geweest maarja

MAAR ´t kan zijn dat Heljen gelijk heeft toch? ik weet t niet, want ik heb t nog nooit gedronken maar toch:rolleyes:
ik zou zegge wat boeit de smaak ;P. ik heb er nu schijt aan welke smaak het is ik vind het opzich allemaal wel te zuipe. eerst had ik daar ook last van maar nu is het maar gewoon dat ik het binne krijg.

ik zou zegge wat boeit de smaak ;P. ik heb er nu schijt aan welke smaak het is ik vind het opzich allemaal wel te zuipe. eerst had ik daar ook last van maar nu is het maar gewoon dat ik het binne krijg.

nee nee, daar gaat 't niet om. Het gaat hier volgens mij om bepaalde whey die goed moet smaken en niet om of jij t lekker vind of niet. Een vergelijking is dus mogelijk.

Kep vandaag geprobeerd 15-25gr pure cacaopoeder in 20cl proberen te atten, goh dat was ook smerig:D

nee nee, daar gaat 't niet om. Het gaat hier volgens mij om bepaalde whey die goed moet smaken en niet om of jij t lekker vind of niet. Een vergelijking is dus mogelijk.

Kep vandaag geprobeerd 15-25gr pure cacaopoeder in 20cl proberen te atten, goh dat was ook smerig:D
haha jah dat geloof ik graag xD

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

ejj b&f,
ik heb een vraagje voor een vriend van mij. Hij wil graag een wasbordje :P alleen heeft hij al niet echt veel vet. En voor de zomervakantie dus nog 5 weken geloof ik. Hij heeft iets van 10% vet alleen het voedingsschema en fitnesschema gaat het niet snel genoeg. Dus nu vraag ik mij af wat jullie aanraden om soort van fatburner spulletjes te nemen.

ik zat te denken aan caf caps/groene thee caps ofzoiets. probleem is dat hij niet echt een groot budget wilt uitgeven. wat raden jullie aan voor zoon 30 euro in totaal.
weet niet wat beter is wat losse potjes of bijv lipo 6?

alvast bedankt. als jullie een vraag aan mij hebben kunnen jullie altijd pmen ;)
bump ;P iemand hier die zo al weet wat aan te raden is?

haha jah dat geloof ik graag xD

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

bump ;P iemand hier die zo al weet wat aan te raden is?

Het enige dat ik weet(legale) dat een maat van mij gebruikt heb was de oude lipo6 en die werkte redelijk. de nfc ook, maar die is van powersupps:D

zijn er al reviews over de fast diet2?

Ik zie hier vaak suggesties voorbij komen over smaken en over producten die men graag in het assortiment zou zien komen.
Heb ik weer eens een goeie suggestie voor!:D
Elke week / 2 weken / maand (kies zelf maar) een poll laten lopen met enkele smaken voor de whey of keuze uit enkele producten die nog niet in het assortiment zitten of dat we met de poll zelf 1 van de 4 producten uit de weekaanbiedingen mogen kiezen. Lijkt me héél leuk! Bij sommige polls zou het resultaat van de poll gegarandeerd in uitvoering worden gebracht.
Voordelen:
- Men voelt zich beter betrokken bij de winkel.
- Product uit weekaanbieding waar de meeste voor stemmen zal gegarandeerd de deur uit vliegen.
- Voor nieuwe smaken weet je meteen voor welke de meeste interesse is.
Polls zouden eventueel ook over nog enkele andere dingen kunnen gaan waar jullie graag iets over willen weten. Bv poll over wat een werkpunt is voor B&F of wat men het tofst vind aan B&F en dat soort dingen.

Enkele voorbeelden van polls die jullie zouden kunnen doen:
Welke smaak voor de Whey perfection zou je graag in ons assortiment zien?
A) Speculaas
B) Pistache
C) ... D) ... etc...
Welk van de volgende PWO zou je graag bij de volgende weekaanbiedingen zien?
A) N.O. 370
B) Muscle & Pump Ultra
C) Maximize V2
D) Noxipro
E) Pre-Workout Power
F) Pre-Workout Power Pill

Meningen van anderen hierover? :)

Denk dat ze de weekaanbiedingen liever geheim houden van te voren.

Het enige dat ik weet(legale) dat een maat van mij gebruikt heb was de oude lipo6 en die werkte redelijk. de nfc ook, maar die is van powersupps:D

zijn er al reviews over de fast diet2?
ja zat ook al aan die te denken die lipo. vraag me alleen af of het nu zo veel uit gaat maken geloof et niet echt. er werd mij aan geraden om in america wat te kopen met efi.... spul. maar hij heeft niet echt een groot budget dat hij wil spenderen en ik twijfel aan de werking. plus dat je gedult moet hebben en ik denk met een vp van 10% dat je er in 4 weken wel naar de 8 kan. alleen hij drinkt bier en ik heb hem dat al af geraden :P marja.

waar is heljen als je heb nodig hebt ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven