Ze zouden het resultaat van poll geheim kunnen houden tot het einde en het zou ook over slechts 1 van de 4 producten gaan dus sowieso grootste deel geheimDenk dat ze de weekaanbiedingen liever geheim houden van te voren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zouden het resultaat van poll geheim kunnen houden tot het einde en het zou ook over slechts 1 van de 4 producten gaan dus sowieso grootste deel geheimDenk dat ze de weekaanbiedingen liever geheim houden van te voren.

Wat een listige uithaal naar xxl weer. Ik zie je daar al helemaal gniffelend achter je computer zitten terwijl je je derde beentje tegen een pot B&F-supplementen aanwrijft.

ja zat ook al aan die te denken die lipo. vraag me alleen af of het nu zo veel uit gaat maken geloof et niet echt. er werd mij aan geraden om in america wat te kopen met efi.... spul. maar hij heeft niet echt een groot budget dat hij wil spenderen en ik twijfel aan de werking. plus dat je gedult moet hebben en ik denk met een vp van 10% dat je er in 4 weken wel naar de 8 kan. alleen hij drinkt bier en ik heb hem dat al af geradenmarja.
waar is heljen als je heb nodig hebt ;P
. Van nature al een laag vetpercentage.
. Vroeger eens met wielrennen voor ik een zware rit ging doen in de bergen wel eens wat vet proberen kwijtraken. Cardio op nuchtere maag zijn geloof ik de meningen nogal verdeeld over. Van wat ik gehoord heb groene thee en cafeïne die goed werken. Voor budgetvriendelijk fast diet 2 maar zelf nog geen ervaringen mee.Eigenlijk was ik mijn potten aan het opstapelen om te kijken als ik al mijn eigen lengte in supplementen had.
---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------
Sorry geen ervaring met het cutten.. Van nature al een laag vetpercentage.
. Vroeger eens met wielrennen voor ik een zware rit ging doen in de bergen wel eens wat vet proberen kwijtraken. Cardio op nuchtere maag zijn geloof ik de meningen nogal verdeeld over. Van wat ik gehoord heb groene thee en cafeïne die goed werken. Voor budgetvriendelijk fast diet 2 maar zelf nog geen ervaringen mee.
toch bedankt xDHiit training direct na het opstaan. verbrand je de rest van de dag vet of zelfs langer. En het geeft de hele dag extra energie als je dit blijft doen. Als je meer energie hebt beweeg je meer en verbrand je zo ook nog eens extra vetejj b&f,
ik heb een vraagje voor een vriend van mij. Hij wil graag een wasbordjealleen heeft hij al niet echt veel vet. En voor de zomervakantie dus nog 5 weken geloof ik. Hij heeft iets van 10% vet alleen het voedingsschema en fitnesschema gaat het niet snel genoeg. Dus nu vraag ik mij af wat jullie aanraden om soort van fatburner spulletjes te nemen.
ik zat te denken aan caf caps/groene thee caps ofzoiets. probleem is dat hij niet echt een groot budget wilt uitgeven. wat raden jullie aan voor zoon 30 euro in totaal.
weet niet wat beter is wat losse potjes of bijv lipo 6?
alvast bedankt. als jullie een vraag aan mij hebben kunnen jullie altijd pmen![]()
. Wat supps betreft ga ik me onthouden, ik weet er veel die werken maar ik durf niet te zeggen welke de beste is voor een budget van 30€.Heb je al eens nagedacht over de marge's op producten? Sommige producten kunnen gewoon niet lager in de prijs, dus je kan niet alles zomaar verlagen in een weekaanbieding. Daarnaast zit jenog met de voorraad, kan het allemaal geleverd worden om een weekaanbieding te zijn? Kijk, B&F luistert al heel veel naar de klanten (zijn bezig met 4,5kg Isolaat volgens mij) en hebben het breedste assortiment, maar je kan ook overdrijven. Je kan wel om de haverklap nieuwe smaken laten komen voor de Whey Perfection, maar het moet allemaal wel geproduceert worden, verkocht, ontwikkeld ed. Alles bij elkaar kost zoveeeeeel geld, ik ben allang blij dat ze zo breed en goedkoop zijn! Maar voel jij je niet betrokken dan?Ik zie hier vaak suggesties voorbij komen over smaken en over producten die men graag in het assortiment zou zien komen.
Heb ik weer eens een goeie suggestie voor!
Elke week / 2 weken / maand (kies zelf maar) een poll laten lopen met enkele smaken voor de whey of keuze uit enkele producten die nog niet in het assortiment zitten of dat we met de poll zelf 1 van de 4 producten uit de weekaanbiedingen mogen kiezen. Lijkt me héél leuk! Bij sommige polls zou het resultaat van de poll gegarandeerd in uitvoering worden gebracht.
Voordelen:
- Men voelt zich beter betrokken bij de winkel.
- Product uit weekaanbieding waar de meeste voor stemmen zal gegarandeerd de deur uit vliegen.
- Voor nieuwe smaken weet je meteen voor welke de meeste interesse is.
Polls zouden eventueel ook over nog enkele andere dingen kunnen gaan waar jullie graag iets over willen weten. Bv poll over wat een werkpunt is voor B&F of wat men het tofst vind aan B&F en dat soort dingen.
Enkele voorbeelden van polls die jullie zouden kunnen doen:
Welke smaak voor de Whey perfection zou je graag in ons assortiment zien?
A) Speculaas
B) Pistache
C) ... D) ... etc...
Welk van de volgende PWO zou je graag bij de volgende weekaanbiedingen zien?
A) N.O. 370
B) Muscle & Pump Ultra
C) Maximize V2
D) Noxipro
E) Pre-Workout Power
F) Pre-Workout Power Pill
Meningen van anderen hierover?![]()
Wat ze niet kunnen zetten bij weekaanbieding zouden ze dan ook niet bij de opties moeten zetten. En het moet niet elke keer over een nieuwe smaak gaan, dat is slechts een voorbeeld. Als ze bv om de maand een pol doen, eens over de weekaanbieding, volgende keer over een smaak, en zo steeds iets verschillend moet dat toch lukken. Moest ik me helemaal niet betrokken voelen zou ik geen suggestie doen en hier niet postenHeb je al eens nagedacht over de marge's op producten? Sommige producten kunnen gewoon niet lager in de prijs, dus je kan niet alles zomaar verlagen in een weekaanbieding. Daarnaast zit jenog met de voorraad, kan het allemaal geleverd worden om een weekaanbieding te zijn? Kijk, B&F luistert al heel veel naar de klanten (zijn bezig met 4,5kg Isolaat volgens mij) en hebben het breedste assortiment, maar je kan ook overdrijven. Je kan wel om de haverklap nieuwe smaken laten komen voor de Whey Perfection, maar het moet allemaal wel geproduceert worden, verkocht, ontwikkeld ed. Alles bij elkaar kost zoveeeeeel geld, ik ben allang blij dat ze zo breed en goedkoop zijn! Maar voel jij je niet betrokken dan?
maar het zou nog meer mensen lokken denk ik. Begrijp natuurlijk dat niet iedereen er het zelfde over denkt als ik. Maar mij lijkt het nog steeds leuk & ik denk dat het redelijk wat nieuwe mensen naar B&F zou kunnen lokken
. Anderen nog meer positieve / negatieve reacties of tips over het idee?Nice reviewOp aanvraag de review van de hemo rage black ultra.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...centrated-nutrex-research-277059/#post5838177
.Nice review.
Kort samengevat, een goede all rounder dus? Aangezien je hem steeds op plaats 2 zet.

Ok ty!!! Zou ik dan mss ook eens durven bestellen in de toekomst, mss ook voor tijdens de examens net voor een examen, dan is enige energie wel welkomJa zo kun je het wel stellen. Maar voor echt de pure keiharde energie is hij de 1ste![]()
.hoe kan je energie extra krijgen als je hiit doet direct na het opstaanHiit training direct na het opstaan. verbrand je de rest van de dag vet of zelfs langer. En het geeft de hele dag extra energie als je dit blijft doen. Als je meer energie hebt beweeg je meer en verbrand je zo ook nog eens extra vet. Wat supps betreft ga ik me onthouden, ik weet er veel die werken maar ik durf niet te zeggen welke de beste is voor een budget van 30€.

hoe kan je energie extra krijgen als je hiit doet direct na het opstaan![]()
Zoiets. Zoals je mss weet kan je door hiit tot zelfs 2 dagen lang in een hoger metabolisme raken = meer vetverbranding, meer vetverbranding = meer energie die vrij komtMij lijkt het door het feit dat je bezig bent. Als ik direct na het opstaan gewoon lui de zetel op ga dan blijf je de hele dag lui en loom. Maar als je iets sport doe ben je fit en die fitheid blijft dan lang duren.

Np, moet je van mij ook niet helemaal lezen, zolang je maar weet dat ik het niet uit mn duim gezogen heb is het goed

Np, moet je van mij ook niet helemaal lezen, zolang je maar weet dat ik het niet uit mn duim gezogen heb is het goed![]()

.Nee, we hebben er geen klachten over gehad en er is de gehele nacht (ook precies rond die tijd) via iDEAL betaalt. Lukt het nu wel?
. Nja goed, wel besteld!
Heb bij andere sites gelijkaardige meldingen gezien, zal een minuutje onbeschikbaar geweest zijnJa sorry. Ik had wel degelijk een error op jullie site, maar nadat ik uitgelogd had en een paar minuten had gewacht lukte het prima. Is me overigens nog nooit eerder voorgekomen. Mja goed, wel zo stom om het even niet weer te vermelden hier dat het lukte. Nja goed, wel besteld!
![]()

even een vraagje, ik heb nu Dextrose, Result en WP hier staan. Hoe kan ik dit het beste innemen na de training, gewoon allemaal achter elkaar of?

Zitten de smaken hetzelfde als Whey perfection?
Of toch een verschilletje?

Enig idee wanneer de glucosamine van B&F merk er is? Er staat verwacht bij.

misschien een suggestie:
ik bestel meestal zo'n caloriearm bakproduct bij jullie..
misschien ook een idee om calorie arme sauzen in het assortiment te doen? denk dat velen met mij hier wel vraag naar hebben, zeker tijdens het cutten!

ejj b&f,
ik heb een vraagje voor een vriend van mij. Hij wil graag een wasbordjealleen heeft hij al niet echt veel vet. En voor de zomervakantie dus nog 5 weken geloof ik. Hij heeft iets van 10% vet alleen het voedingsschema en fitnesschema gaat het niet snel genoeg. Dus nu vraag ik mij af wat jullie aanraden om soort van fatburner spulletjes te nemen.
ik zat te denken aan caf caps/groene thee caps ofzoiets. probleem is dat hij niet echt een groot budget wilt uitgeven. wat raden jullie aan voor zoon 30 euro in totaal.
weet niet wat beter is wat losse potjes of bijv lipo 6?
alvast bedankt. als jullie een vraag aan mij hebben kunnen jullie altijd pmen![]()

Het enige dat ik weet(legale) dat een maat van mij gebruikt heb was de oude lipo6 en die werkte redelijk. de nfc ook, maar die is van powersupps![]()
zijn er al reviews over de fast diet2?

Denk dat ze de weekaanbiedingen liever geheim houden van te voren.

Ja sorry. Ik had wel degelijk een error op jullie site, maar nadat ik uitgelogd had en een paar minuten had gewacht lukte het prima. Is me overigens nog nooit eerder voorgekomen. Mja goed, wel zo stom om het even niet weer te vermelden hier dat het lukte. Nja goed, wel besteld!
![]()