XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een listige uithaal naar xxl weer. Ik zie je daar al helemaal gniffelend achter je computer zitten terwijl je je derde beentje tegen een pot B&F-supplementen aanwrijft.

Eigenlijk was ik mijn potten aan het opstapelen om te kijken als ik al mijn eigen lengte in supplementen had. :trollface:

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

ja zat ook al aan die te denken die lipo. vraag me alleen af of het nu zo veel uit gaat maken geloof et niet echt. er werd mij aan geraden om in america wat te kopen met efi.... spul. maar hij heeft niet echt een groot budget dat hij wil spenderen en ik twijfel aan de werking. plus dat je gedult moet hebben en ik denk met een vp van 10% dat je er in 4 weken wel naar de 8 kan. alleen hij drinkt bier en ik heb hem dat al af geraden :P marja.

waar is heljen als je heb nodig hebt ;P

Sorry geen ervaring met het cutten. :p. Van nature al een laag vetpercentage. :p. Vroeger eens met wielrennen voor ik een zware rit ging doen in de bergen wel eens wat vet proberen kwijtraken. Cardio op nuchtere maag zijn geloof ik de meningen nogal verdeeld over. Van wat ik gehoord heb groene thee en cafeïne die goed werken. Voor budgetvriendelijk fast diet 2 maar zelf nog geen ervaringen mee.

Eigenlijk was ik mijn potten aan het opstapelen om te kijken als ik al mijn eigen lengte in supplementen had. :trollface:

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Sorry geen ervaring met het cutten. :p. Van nature al een laag vetpercentage. :p. Vroeger eens met wielrennen voor ik een zware rit ging doen in de bergen wel eens wat vet proberen kwijtraken. Cardio op nuchtere maag zijn geloof ik de meningen nogal verdeeld over. Van wat ik gehoord heb groene thee en cafeïne die goed werken. Voor budgetvriendelijk fast diet 2 maar zelf nog geen ervaringen mee.

hihi, naja hij moet maar hard cardio gaan doen ofzo of fast diet met miss wat caf caps :P toch bedankt xD

ejj b&f,
ik heb een vraagje voor een vriend van mij. Hij wil graag een wasbordje :P alleen heeft hij al niet echt veel vet. En voor de zomervakantie dus nog 5 weken geloof ik. Hij heeft iets van 10% vet alleen het voedingsschema en fitnesschema gaat het niet snel genoeg. Dus nu vraag ik mij af wat jullie aanraden om soort van fatburner spulletjes te nemen.

ik zat te denken aan caf caps/groene thee caps ofzoiets. probleem is dat hij niet echt een groot budget wilt uitgeven. wat raden jullie aan voor zoon 30 euro in totaal.
weet niet wat beter is wat losse potjes of bijv lipo 6?

alvast bedankt. als jullie een vraag aan mij hebben kunnen jullie altijd pmen ;)
Hiit training direct na het opstaan. verbrand je de rest van de dag vet of zelfs langer. En het geeft de hele dag extra energie als je dit blijft doen. Als je meer energie hebt beweeg je meer en verbrand je zo ook nog eens extra vet :). Wat supps betreft ga ik me onthouden, ik weet er veel die werken maar ik durf niet te zeggen welke de beste is voor een budget van 30€.

Laatst bewerkt:
Ik zie hier vaak suggesties voorbij komen over smaken en over producten die men graag in het assortiment zou zien komen.
Heb ik weer eens een goeie suggestie voor!:D
Elke week / 2 weken / maand (kies zelf maar) een poll laten lopen met enkele smaken voor de whey of keuze uit enkele producten die nog niet in het assortiment zitten of dat we met de poll zelf 1 van de 4 producten uit de weekaanbiedingen mogen kiezen. Lijkt me héél leuk! Bij sommige polls zou het resultaat van de poll gegarandeerd in uitvoering worden gebracht.
Voordelen:
- Men voelt zich beter betrokken bij de winkel.
- Product uit weekaanbieding waar de meeste voor stemmen zal gegarandeerd de deur uit vliegen.
- Voor nieuwe smaken weet je meteen voor welke de meeste interesse is.
Polls zouden eventueel ook over nog enkele andere dingen kunnen gaan waar jullie graag iets over willen weten. Bv poll over wat een werkpunt is voor B&F of wat men het tofst vind aan B&F en dat soort dingen.

Enkele voorbeelden van polls die jullie zouden kunnen doen:
Welke smaak voor de Whey perfection zou je graag in ons assortiment zien?
A) Speculaas
B) Pistache
C) ... D) ... etc...
Welk van de volgende PWO zou je graag bij de volgende weekaanbiedingen zien?
A) N.O. 370
B) Muscle & Pump Ultra
C) Maximize V2
D) Noxipro
E) Pre-Workout Power
F) Pre-Workout Power Pill

Meningen van anderen hierover? :)
Heb je al eens nagedacht over de marge's op producten? Sommige producten kunnen gewoon niet lager in de prijs, dus je kan niet alles zomaar verlagen in een weekaanbieding. Daarnaast zit jenog met de voorraad, kan het allemaal geleverd worden om een weekaanbieding te zijn? Kijk, B&F luistert al heel veel naar de klanten (zijn bezig met 4,5kg Isolaat volgens mij) en hebben het breedste assortiment, maar je kan ook overdrijven. Je kan wel om de haverklap nieuwe smaken laten komen voor de Whey Perfection, maar het moet allemaal wel geproduceert worden, verkocht, ontwikkeld ed. Alles bij elkaar kost zoveeeeeel geld, ik ben allang blij dat ze zo breed en goedkoop zijn! Maar voel jij je niet betrokken dan?

Heb je al eens nagedacht over de marge's op producten? Sommige producten kunnen gewoon niet lager in de prijs, dus je kan niet alles zomaar verlagen in een weekaanbieding. Daarnaast zit jenog met de voorraad, kan het allemaal geleverd worden om een weekaanbieding te zijn? Kijk, B&F luistert al heel veel naar de klanten (zijn bezig met 4,5kg Isolaat volgens mij) en hebben het breedste assortiment, maar je kan ook overdrijven. Je kan wel om de haverklap nieuwe smaken laten komen voor de Whey Perfection, maar het moet allemaal wel geproduceert worden, verkocht, ontwikkeld ed. Alles bij elkaar kost zoveeeeeel geld, ik ben allang blij dat ze zo breed en goedkoop zijn! Maar voel jij je niet betrokken dan?
Wat ze niet kunnen zetten bij weekaanbieding zouden ze dan ook niet bij de opties moeten zetten. En het moet niet elke keer over een nieuwe smaak gaan, dat is slechts een voorbeeld. Als ze bv om de maand een pol doen, eens over de weekaanbieding, volgende keer over een smaak, en zo steeds iets verschillend moet dat toch lukken. Moest ik me helemaal niet betrokken voelen zou ik geen suggestie doen en hier niet posten ;) maar het zou nog meer mensen lokken denk ik. Begrijp natuurlijk dat niet iedereen er het zelfde over denkt als ik. Maar mij lijkt het nog steeds leuk & ik denk dat het redelijk wat nieuwe mensen naar B&F zou kunnen lokken :). Anderen nog meer positieve / negatieve reacties of tips over het idee?

Laatst bewerkt:
Ja zo kun je het wel stellen. Maar voor echt de pure keiharde energie is hij de 1ste :D
Ok ty!!! Zou ik dan mss ook eens durven bestellen in de toekomst, mss ook voor tijdens de examens net voor een examen, dan is enige energie wel welkom:).

Hiit training direct na het opstaan. verbrand je de rest van de dag vet of zelfs langer. En het geeft de hele dag extra energie als je dit blijft doen. Als je meer energie hebt beweeg je meer en verbrand je zo ook nog eens extra vet :). Wat supps betreft ga ik me onthouden, ik weet er veel die werken maar ik durf niet te zeggen welke de beste is voor een budget van 30€.
hoe kan je energie extra krijgen als je hiit doet direct na het opstaan???

hoe kan je energie extra krijgen als je hiit doet direct na het opstaan???

Mij lijkt het door het feit dat je bezig bent. Als ik direct na het opstaan gewoon lui de zetel op ga dan blijf je de hele dag lui en loom. Maar als je iets sport doe ben je fit en die fitheid blijft dan lang duren.

Mij lijkt het door het feit dat je bezig bent. Als ik direct na het opstaan gewoon lui de zetel op ga dan blijf je de hele dag lui en loom. Maar als je iets sport doe ben je fit en die fitheid blijft dan lang duren.
Zoiets. Zoals je mss weet kan je door hiit tot zelfs 2 dagen lang in een hoger metabolisme raken = meer vetverbranding, meer vetverbranding = meer energie die vrij komt :)
Was ook nog andere reden(en) maar die ben ik vergeten :p

Edit: ff snel artikeltje over opgezocht
Quote of somebody doing hiit:
---Almost immediately, however, she noticed results. “My energy level increased tremendously,” she says, “and I lost a ton of fat.” That’s because HIIT stimulates big increases in mitochondria (the body’s intracellular energy factories) and elevates metabolism for hours after each workout. (For more on mitochondria, see “Functional Wellness, Part 6: Energy, Mitochondria and Toxicity.") As LeBlanc got fitter, the HIIT workouts became less tortuous, so Gentilcore kept changing their format to keep them challenging. As a result, LeBlanc dramatically improved her tennis game. “I never get tired now,” she says. ---
---A recent study conducted at the University of New South Wales in Australia found that after 15 weeks on a three-times-a-week HIIT program, women lost an average of 2.5 kg (about 5.5 pounds) of body fat, representing an 11.2 percent decrease. In contrast, the control group that maintained its activity level and a group that did three steady-state cardio workouts per week over the same period actually saw slight increases in body fat. The difference, experts say, is likely due to what’s known as the “afterburner” effect.---
---“What happens is that after an interval workout is completed, because it’s so intense, the metabolic rate stays elevated longer, and you continue to burn calories at a higher rate [long after you’ve stopped exercising],” explains Martin Gibala, PhD, an exercise physiologist at Canada’s McMaster University who has conducted more than a half-dozen studies on HIIT.---
Source: http://www.experiencelifemag.com/issues/december-2008/fit-body/hiit-it.php :)

Zal de link ook nog ff PM'en naar de persoon die erom vroeg, hij heeft me ook wat PM's gestuurd ivm hiit en ik weet niet of hij hier nog eens komt checken. Full service van mij! xD

Lol krijg ik ineens veel karma, eerste keer dat ik dit zie, wat is dit eigenlijk? Kan iemand me PM'en met wat info hierover want ik wil niet verder off-topic gaan hier, alvast bedankt! :)

Laatst bewerkt:
te lui om te lezen, maar bedankt voor de moeite eh :roflol:

Nee, we hebben er geen klachten over gehad en er is de gehele nacht (ook precies rond die tijd:rolleyes:) via iDEAL betaalt. Lukt het nu wel?

Ja sorry. Ik had wel degelijk een error op jullie site, maar nadat ik uitgelogd had en een paar minuten had gewacht lukte het prima. Is me overigens nog nooit eerder voorgekomen. Mja goed, wel zo stom om het even niet weer te vermelden hier dat het lukte :o. Nja goed, wel besteld!:p

Ja sorry. Ik had wel degelijk een error op jullie site, maar nadat ik uitgelogd had en een paar minuten had gewacht lukte het prima. Is me overigens nog nooit eerder voorgekomen. Mja goed, wel zo stom om het even niet weer te vermelden hier dat het lukte :o. Nja goed, wel besteld!:p
Heb bij andere sites gelijkaardige meldingen gezien, zal een minuutje onbeschikbaar geweest zijn ;)

even een vraagje, ik heb nu Dextrose, Result en WP hier staan. Hoe kan ik dit het beste innemen na de training, gewoon allemaal achter elkaar of?

Dextrose met Result en daarna Whey. :)

-Leon

Zitten de smaken hetzelfde als Whey perfection?
Of toch een verschilletje?

die aardbij smaak van PPM is ziek lekker idd :D

Ja de aardbei is super lekker! :)

Enig idee wanneer de glucosamine van B&F merk er is? Er staat verwacht bij.

Binnen nu en 2 weken. :)

misschien een suggestie:

ik bestel meestal zo'n caloriearm bakproduct bij jullie..

misschien ook een idee om calorie arme sauzen in het assortiment te doen? denk dat velen met mij hier wel vraag naar hebben, zeker tijdens het cutten!

We hebben eens gekeken voor de Waldefarm producten, maar dit was geen succes. Misschien in de toekomst als er andere merken op de markt zijn. :)

ejj b&f,
ik heb een vraagje voor een vriend van mij. Hij wil graag een wasbordje :P alleen heeft hij al niet echt veel vet. En voor de zomervakantie dus nog 5 weken geloof ik. Hij heeft iets van 10% vet alleen het voedingsschema en fitnesschema gaat het niet snel genoeg. Dus nu vraag ik mij af wat jullie aanraden om soort van fatburner spulletjes te nemen.

ik zat te denken aan caf caps/groene thee caps ofzoiets. probleem is dat hij niet echt een groot budget wilt uitgeven. wat raden jullie aan voor zoon 30 euro in totaal.
weet niet wat beter is wat losse potjes of bijv lipo 6?

alvast bedankt. als jullie een vraag aan mij hebben kunnen jullie altijd pmen ;)

Lipo 6X is inderdaad een topper! :thumbs: De reviews wereldwijd zeggen genoeg. :)

Het enige dat ik weet(legale) dat een maat van mij gebruikt heb was de oude lipo6 en die werkte redelijk. de nfc ook, maar die is van powersupps:D

zijn er al reviews over de fast diet2?

Fast Diet 2 reviews komen langzaam binnen. Iedereen is het er over eens dat het een vrij sterk product is. :D

Denk dat ze de weekaanbiedingen liever geheim houden van te voren.

Klopt, we krijgen nu al vaak het bericht dat men woensdag of donderdag besteld en dat het product vervolgens in de weekaanbieding komt. Maar anders kunnen we het geen weekaanbieding meer noemen. :)

-Leon

Gelukkig maar! Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven