Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F
zonet mijn bestelling binnen gekregen, maar ipv 3 potjes ''Methyl B12''
zitten er 3 flesjes ''Liquid B-12'' bij.

Referentie nummer: 213492

B&F niet vergeten je sig te veranderen he, t is al voorbij:p (en ik sta d'r niet tussen :( )

zojuist noxipro besteld ga deze mooi afwisselen met pwp :D

Net mijn Hemo Rage Black Ultra Concentrated binnen. Ik had Zucker Berry besteld op aanraden van heljen. (dikke lolly smaak xD) Nu hebben jullie mij malicious melon gestuurd, is die andere al op dan?
Ref. 214181

Net de bestelling binnen gekregen, klasse mannen! Alles zat er weer in en nu gaat Bartje de show stelen met B&F tanktop:)

Top service weer! Bedankt voor de extra samples!

Net mijn Hemo Rage Black Ultra Concentrated binnen. Ik had Zucker Berry besteld op aanraden van heljen. (dikke lolly smaak xD) Nu hebben jullie mij malicious melon gestuurd, is die andere al op dan?
Ref. 214181

En toch zit ik nog altijd naar die naam te zoeken. :p.

Laatst bewerkt:
Geld binnen, weer lekker wat whey perfection besteld! :) :lick:

Beste,

Kijk ff Bestelling met nr. 213585 na, ik had een pot Whey Perfection van 4540g besteld en krijg 1 van 2270g...
Had graag een oplossing gehad:)

Grtz

zojuist noxipro besteld ga deze mooi afwisselen met pwp :D

Bedankt voor je bestelling!

Ref. 214181

Staat in de OP=OP, dus vandaar. Ik vrees dat je bestelling net tussen de aanpassing op de website en de uitverkoop was gevallen. Excuus hiervoor. Wel kan ik uit eigen ervaring vertellen dat die Malicious Melon veel lekkerder is. Heljen is meer van de Chupa Chupa Lolly. :D

Anders moet je me even een p.m sturen

-Leon

Net de bestelling binnen gekregen, klasse mannen! Alles zat er weer in en nu gaat Bartje de show stelen met B&F tanktop:)

Top service weer! Bedankt voor de extra samples!

Graag gedaan

Geld binnen, weer lekker wat whey perfection besteld! :) :lick:

Dank je, Nadia. :)

Beste,

Kijk ff Bestelling met nr. 213585 na, ik had een pot Whey Perfection van 4540g besteld en krijg 1 van 2270g...
Had graag een oplossing gehad:)

Grtz

Sorry, onze fout. Welke smaak wil je? :)

-Leon

TNT net aan de deur, thanks voor de snelle service broeders!

Bedankt voor je bestelling!

Staat in de OP=OP, dus vandaar. Ik vrees dat je bestelling net tussen de aanpassing op de website en de uitverkoop was gevallen. Excuus hiervoor. Wel kan ik uit eigen ervaring vertellen dat die Malicious Melon veel lekkerder is. Heljen is meer van de Chupa Chupa Lolly. :D

Anders moet je me even een p.m sturen

-Leon

Oh ok, kan gebeuren. Op de factuur stond ook gewoon zucker berry. Ik zal vanmiddag 's een half scoopje proberen voor de smaak:P. Omwisselen of weet ik veel wat kost ook wat teveel rompslomp.

:roflol:
krijg er gewoon ff 2 extra samples bij zonder er om te vragen :D
thanks B&F ,, netjes geleverd as usual. ik heb nu 7 shakebekers :)

1lobi

Beste B&F, allereerst felicitaties voor jullie goede prijs/kwaliteit. Ik heb de Whey perfection choco genomen en op die 16 jaar is deze imo de beste shake als het op de smaak komt. Kan je eens een top 5 geven welke smaken het populairst zijn? Volgende x wil ik andere smaak proberen

TNT net aan de deur, thanks voor de snelle service broeders!

Graag gedaan. Stuur je zo nog even een pm. :)

Oh ok, kan gebeuren. Op de factuur stond ook gewoon zucker berry. Ik zal vanmiddag 's een half scoopje proberen voor de smaak:P. Omwisselen of weet ik veel wat kost ook wat teveel rompslomp.

Zal het met je volgende bestelling goed maken. :)

:roflol:
krijg er gewoon ff 2 extra samples bij zonder er om te vragen :D
thanks B&F ,, netjes geleverd as usual. ik heb nu 7 shakebekers :)

1lobi

Shakebeker Museum? :D

Beste B&F, allereerst felicitaties voor jullie goede prijs/kwaliteit. Ik heb de Whey perfection choco genomen en op die 16 jaar is deze imo de beste shake als het op de smaak komt. Kan je eens een top 5 geven welke smaken het populairst zijn? Volgende x wil ik andere smaak proberen

1. Berry Blast
2. Cookie and Cream
3. Choco
4. Framboos
5. Vanilla/Banaan

-Leon

Kijk in je inbox Leon:)

Zo, net weer een mooi pakket B&F supplementen binnen gekregen, met flink wat samples! Bedankt daarvoor!

Wel vind ik het jammer dat de voedingswaarden op de pagina van Isolaat Perfection niet overeen komt met de gegevens op de verpakking die ik heb ontvangen.

Op de site staat 93% eiwit en 0,6 gram carbs (voor mijn gevoel stond er pas geleden zelfs dat er 0gram carbs in zat). In werkelijkheid heeft mijn pot 90 gram eiwit en 4 gram carbs. Klein verschil, maar ik probeer Carbs te mijden ivm een Keto dieet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven