TrainingFreak
Advanced Bodybuilder
- Lid sinds
- 21 feb 2003
- Berichten
- 1.024
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb hem ff gecheckt en blijkt dat die al 6 x een fout zou hebben gehad bij een bestelling bij B&F, lijkt me wel extreem veel maar het is idd niet Karwan.de Karwan grap blijft grappig , hoe dan ook
Het laat een signaal na , dat men " een vergissing in een bestelling " altijd moet controleren voor men de klant vergoed![]()
Moest je hem naar België willen zendenIemand die evt. mijn Whey perfection C&C wil overnemen voor een iets lager prijsje?^^ Vind hem niet zo lekker, vandaag binnengekregen 1 scoop uit genomen.

Heb hem ff gecheckt en blijkt dat die al 6 x een fout zou hebben gehad bij een bestelling bij B&F, lijkt me wel extreem veel maar het is idd niet Karwan.


Moet B&F dan toch dringend wat meer op letten want dat na-sturen moet toch redelijk wat kosten.Ik heb 2 keer besteld bij b&f en 2 keer was er een klein foutje. Eerst kreeg ik maar 250gram peptopro ipv 500, ik moet wel zeggen dat dit kwam door een probleem met de labels. Natuurlijk hebben ze het direct opgelost
2de keer was gewoon een smaakfoutje bij 1 syntha 6 flesje. Maarja, daar ga ik niet moeilijk over doen![]()
Moet B&F dan toch dringend wat meer op letten want dat na-sturen moet toch redelijk wat kosten.

Nieuw productIemand Grow al geprobeerd, of is het er pas net? Ben benieuwd!
maar Leon, Ilco, Vincent zullen het wellicht wel al getest hebben.Maar ze krijgen ook veel bestellingenInderdaad. Maar ik heb natuurlijk niet gevraagd om dat flesje te wisselen, koste maar 3 euro.
Misschien moeten ze wat trager werken, ze hebben toch tot 10u tijd om alles klaar te krijgen![]()
een extra werknemer zodat men alle pakketten kan nakijken of boven de werktafels een vast digitaal fototoestel dat via een druk op de knop een foto neemt van wat er in het pakket zit die dan voor enkele weken wordt opgeslaan zodat men direct via de foto kan nakijken of er idd een fout gemaakt is. Zou mss wel wat complex zijn en een prijskaartje hebben maar ze gaan er sowieso eens iets moeten aan doen. B&F blijft maar groeien en dan vrees ik voor nog meer fouten. Het geld dat ze moeten besteden aan het nasturen zouden ze een goede oplossing mee kunnen betalen.
. Weet natuurlijk ook dat niets alles perfect kan zijn hé
.Nieuw productmaar Leon, Ilco, Vincent zullen het wellicht wel al getest hebben.
---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Maar ze krijgen ook veel bestellingeneen extra werknemer zodat men alle pakketten kan nakijken of boven de werktafels een vast digitaal fototoestel dat via een druk op de knop een foto neemt van wat er in het pakket zit die dan voor enkele weken wordt opgeslaan zodat men direct via de foto kan nakijken of er idd een fout gemaakt is. Zou mss wel wat complex zijn en een prijskaartje hebben maar ze gaan er sowieso eens iets moeten aan doen. B&F blijft maar groeien en dan vrees ik voor nog meer fouten. Het geld dat ze moeten besteden aan het nasturen zouden ze een goede oplossing mee kunnen betalen.
Gisteren zei ik nog dat ik geen werkpunten wist voor B&F maar nu hebben we er toch 1 gevonden. Weet natuurlijk ook dat niets alles perfect kan zijn hé
.
Hey leon,
heb net een bestelling geplaatst![]()
Ben erg benieuwd naar deze producten...
Zou je misschien extra samples erbij kunnen doen? (omdat ik zo lief ben)
(ref:214992)
Thanks![]()
hey B&F shop,
de nieuwe TMS smaakt nóg beter dan eerst!
Dank je, voor het compliment!!Moest je hem naar België willen zenden
---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------
Hadden jullie niet ook een Beta Alanine poeder van jullie eigen merk? Ik kijk zonet op de site maar vind het nergens terug.

Moet B&F dan toch dringend wat meer op letten want dat na-sturen moet toch redelijk wat kosten.
Als het gebeurt dan lossen we het op
Iemand Grow al geprobeerd, of is het er pas net? Ben benieuwd!

Inderdaad. Maar ik heb natuurlijk niet gevraagd om dat flesje te wisselen, koste maar 3 euro.
Misschien moeten ze wat trager werken, ze hebben toch tot 10u tijd om alles klaar te krijgen![]()

Nieuw productmaar Leon, Ilco, Vincent zullen het wellicht wel al getest hebben.
---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Maar ze krijgen ook veel bestellingeneen extra werknemer zodat men alle pakketten kan nakijken of boven de werktafels een vast digitaal fototoestel dat via een druk op de knop een foto neemt van wat er in het pakket zit die dan voor enkele weken wordt opgeslaan zodat men direct via de foto kan nakijken of er idd een fout gemaakt is. Zou mss wel wat complex zijn en een prijskaartje hebben maar ze gaan er sowieso eens iets moeten aan doen. B&F blijft maar groeien en dan vrees ik voor nog meer fouten. Het geld dat ze moeten besteden aan het nasturen zouden ze een goede oplossing mee kunnen betalen.
Gisteren zei ik nog dat ik geen werkpunten wist voor B&F maar nu hebben we er toch 1 gevonden. Weet natuurlijk ook dat niets alles perfect kan zijn hé
.
We werken hier hard aan een goede oplossing. Het heeft inderdaad te maken met drukte en minder ervaren personeel. Hier heb je een punt
Ok ty, zal wellicht dan eens een klein bestellinkje doen volgende week want Beta is op en zou ook wel wat om me te helpen bij de examens durven kopenDe Beta-Alanine poeder is even op. Ik verwacht deze aankomende week weer op voorraad.
---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------
Klopt, we doen ons uiterste beste om het te voorkomen. Het kan zeker nog beter, helemaal mee eens en daar werken we hard aan.Als het gebeurt dan lossen we het op

Jonge b&f is super groot, daar hebben zij een speciale voorziening voor. Er wordt per periode geld in dat voorziening 'pot' gestopt om de foute kosten te dekken. Maak je niet druk.

Het aantal fouten is in % erg klein. In absoluut aantal gaat het omhoog omdat het aantal bestellingen sterk groeit. We proberen nu al altijd te dubbelchecken bij elke bestelling. We werken er hard aan om het aantal fouten zo dicht mogelijk naar 0% te krijgen. En ook trouwens aan extra service waar het gaat om versturen en afhalen, daarover later meer. Wat dat betreft proberen we qua inzet en service altijd het beste te bieden. Dat is belangrijk voor jullie als klant en voor ons als bedrijf.![]()
daarom hebben jullie ook veel vaste klanten. En dat worden er later veel meer.Ok ty, zal wellicht dan eens een klein bestellinkje doen volgende week want Beta is op en zou ook wel wat om me te helpen bij de examens durven kopen![]()

. Voor 22 u besteld binnen de 30 min geleverd? 
.Dat merken we ookdaarom hebben jullie ook veel vaste klanten. En dat worden er later veel meer.
Top!

Ik ken geen enkel bedrijf dat zo goed voor zijn klanten zorgt als B&F. Betere service is gewoon onmogelijk. Binnen een paar jaar als de technologie er is dan teleporteren ze je bestelling.. Voor 22 u besteld binnen de 30 min geleverd?
Sta er echt van versteld dat voor 22u besteld de dag erna geleverd is. Zelfs over een afstand van +/- 300 km hier..

Heb hem ff gecheckt en blijkt dat die al 6 x een fout zou hebben gehad bij een bestelling bij B&F, lijkt me wel extreem veel maar het is idd niet Karwan.
Ik ken geen enkel bedrijf dat zo goed voor zijn klanten zorgt als B&F. Betere service is gewoon onmogelijk. Binnen een paar jaar als de technologie er is dan teleporteren ze je bestelling.. Voor 22 u besteld binnen de 30 min geleverd?
Sta er echt van versteld dat voor 22u besteld de dag erna geleverd is. Zelfs over een afstand van +/- 300 km hier..

