MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey leon,

heb net een bestelling geplaatst :)
Ben erg benieuwd naar deze producten...
Zou je misschien extra samples erbij kunnen doen? (omdat ik zo lief ben :P )
(ref:214992)

Thanks :thumbs:
 
de Karwan grap blijft grappig , hoe dan ook :D

Het laat een signaal na , dat men " een vergissing in een bestelling " altijd moet controleren voor men de klant vergoed ;)
Heb hem ff gecheckt en blijkt dat die al 6 x een fout zou hebben gehad bij een bestelling bij B&F, lijkt me wel extreem veel maar het is idd niet Karwan.
 
hey B&F shop,
de nieuwe TMS smaakt nóg beter dan eerst!
 
Iemand die evt. mijn Whey perfection C&C wil overnemen voor een iets lager prijsje?^^ Vind hem niet zo lekker, vandaag binnengekregen 1 scoop uit genomen.
 
Iemand die evt. mijn Whey perfection C&C wil overnemen voor een iets lager prijsje?^^ Vind hem niet zo lekker, vandaag binnengekregen 1 scoop uit genomen.
Moest je hem naar België willen zenden :p

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Hadden jullie niet ook een Beta Alanine poeder van jullie eigen merk? Ik kijk zonet op de site maar vind het nergens terug.
 
Heb hem ff gecheckt en blijkt dat die al 6 x een fout zou hebben gehad bij een bestelling bij B&F, lijkt me wel extreem veel maar het is idd niet Karwan.

Ik heb 2 keer besteld bij b&f en 2 keer was er een klein foutje. Eerst kreeg ik maar 250gram peptopro ipv 500, ik moet wel zeggen dat dit kwam door een probleem met de labels. Natuurlijk hebben ze het direct opgelost :D
2de keer was gewoon een smaakfoutje bij 1 syntha 6 flesje. Maarja, daar ga ik niet moeilijk over doen :p
 
Ik heb 2 keer besteld bij b&f en 2 keer was er een klein foutje. Eerst kreeg ik maar 250gram peptopro ipv 500, ik moet wel zeggen dat dit kwam door een probleem met de labels. Natuurlijk hebben ze het direct opgelost :D
2de keer was gewoon een smaakfoutje bij 1 syntha 6 flesje. Maarja, daar ga ik niet moeilijk over doen :p
Moet B&F dan toch dringend wat meer op letten want dat na-sturen moet toch redelijk wat kosten.
 
Iemand Grow al geprobeerd, of is het er pas net? Ben benieuwd!
 
Moet B&F dan toch dringend wat meer op letten want dat na-sturen moet toch redelijk wat kosten.

Inderdaad. Maar ik heb natuurlijk niet gevraagd om dat flesje te wisselen, koste maar 3 euro.
Misschien moeten ze wat trager werken, ze hebben toch tot 10u tijd om alles klaar te krijgen:D
 
Iemand Grow al geprobeerd, of is het er pas net? Ben benieuwd!
Nieuw product ;) maar Leon, Ilco, Vincent zullen het wellicht wel al getest hebben.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Inderdaad. Maar ik heb natuurlijk niet gevraagd om dat flesje te wisselen, koste maar 3 euro.
Misschien moeten ze wat trager werken, ze hebben toch tot 10u tijd om alles klaar te krijgen:D
Maar ze krijgen ook veel bestellingen ;) een extra werknemer zodat men alle pakketten kan nakijken of boven de werktafels een vast digitaal fototoestel dat via een druk op de knop een foto neemt van wat er in het pakket zit die dan voor enkele weken wordt opgeslaan zodat men direct via de foto kan nakijken of er idd een fout gemaakt is. Zou mss wel wat complex zijn en een prijskaartje hebben maar ze gaan er sowieso eens iets moeten aan doen. B&F blijft maar groeien en dan vrees ik voor nog meer fouten. Het geld dat ze moeten besteden aan het nasturen zouden ze een goede oplossing mee kunnen betalen.
Gisteren zei ik nog dat ik geen werkpunten wist voor B&F maar nu hebben we er toch 1 gevonden:p. Weet natuurlijk ook dat niets alles perfect kan zijn hé;).
 
Laatst bewerkt:
Nieuw product ;) maar Leon, Ilco, Vincent zullen het wellicht wel al getest hebben.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------


Maar ze krijgen ook veel bestellingen ;) een extra werknemer zodat men alle pakketten kan nakijken of boven de werktafels een vast digitaal fototoestel dat via een druk op de knop een foto neemt van wat er in het pakket zit die dan voor enkele weken wordt opgeslaan zodat men direct via de foto kan nakijken of er idd een fout gemaakt is. Zou mss wel wat complex zijn en een prijskaartje hebben maar ze gaan er sowieso eens iets moeten aan doen. B&F blijft maar groeien en dan vrees ik voor nog meer fouten. Het geld dat ze moeten besteden aan het nasturen zouden ze een goede oplossing mee kunnen betalen.
Gisteren zei ik nog dat ik geen werkpunten wist voor B&F maar nu hebben we er toch 1 gevonden:p. Weet natuurlijk ook dat niets alles perfect kan zijn hé;).

Jonge b&f is super groot, daar hebben zij een speciale voorziening voor. Er wordt per periode geld in dat voorziening 'pot' gestopt om de foute kosten te dekken. Maak je niet druk.
 
Hey leon,

heb net een bestelling geplaatst :)
Ben erg benieuwd naar deze producten...
Zou je misschien extra samples erbij kunnen doen? (omdat ik zo lief ben :P )
(ref:214992)

Thanks :thumbs:

Dank je, voor de bestelling! Deze is al verwerkt helaas. De vraag om sampling kun je het beste bij "opmerkingen" plaatsen.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

hey B&F shop,
de nieuwe TMS smaakt nóg beter dan eerst!

We proberen alles constant net ietsje beter te maken.:) Dank je, voor het compliment!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Moest je hem naar België willen zenden :p

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Hadden jullie niet ook een Beta Alanine poeder van jullie eigen merk? Ik kijk zonet op de site maar vind het nergens terug.

De Beta-Alanine poeder is even op. Ik verwacht deze aankomende week weer op voorraad.:)

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Moet B&F dan toch dringend wat meer op letten want dat na-sturen moet toch redelijk wat kosten.

Klopt, we doen ons uiterste beste om het te voorkomen. Het kan zeker nog beter, helemaal mee eens en daar werken we hard aan.:cool: Als het gebeurt dan lossen we het op:)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Iemand Grow al geprobeerd, of is het er pas net? Ben benieuwd!

Grow! slaat heel goed aan dus ik verwacht snel de eerste reacties!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Inderdaad. Maar ik heb natuurlijk niet gevraagd om dat flesje te wisselen, koste maar 3 euro.
Misschien moeten ze wat trager werken, ze hebben toch tot 10u tijd om alles klaar te krijgen:D

Kun je nagaan hoe druk we het hebben:D

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Nieuw product ;) maar Leon, Ilco, Vincent zullen het wellicht wel al getest hebben.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------


Maar ze krijgen ook veel bestellingen ;) een extra werknemer zodat men alle pakketten kan nakijken of boven de werktafels een vast digitaal fototoestel dat via een druk op de knop een foto neemt van wat er in het pakket zit die dan voor enkele weken wordt opgeslaan zodat men direct via de foto kan nakijken of er idd een fout gemaakt is. Zou mss wel wat complex zijn en een prijskaartje hebben maar ze gaan er sowieso eens iets moeten aan doen. B&F blijft maar groeien en dan vrees ik voor nog meer fouten. Het geld dat ze moeten besteden aan het nasturen zouden ze een goede oplossing mee kunnen betalen.
Gisteren zei ik nog dat ik geen werkpunten wist voor B&F maar nu hebben we er toch 1 gevonden:p. Weet natuurlijk ook dat niets alles perfect kan zijn hé;).

Klopt, helemaal mee eens.:cool: We werken hier hard aan een goede oplossing. Het heeft inderdaad te maken met drukte en minder ervaren personeel. Hier heb je een punt:D
 
De Beta-Alanine poeder is even op. Ik verwacht deze aankomende week weer op voorraad.:)

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------



Klopt, we doen ons uiterste beste om het te voorkomen. Het kan zeker nog beter, helemaal mee eens en daar werken we hard aan.:cool: Als het gebeurt dan lossen we het op:)
Ok ty, zal wellicht dan eens een klein bestellinkje doen volgende week want Beta is op en zou ook wel wat om me te helpen bij de examens durven kopen:D
 
Laatst bewerkt:
Jonge b&f is super groot, daar hebben zij een speciale voorziening voor. Er wordt per periode geld in dat voorziening 'pot' gestopt om de foute kosten te dekken. Maak je niet druk.

Het aantal fouten is in % erg klein. In absoluut aantal gaat het omhoog omdat het aantal bestellingen sterk groeit. We proberen nu al altijd te dubbelchecken bij elke bestelling. We werken er hard aan om het aantal fouten zo dicht mogelijk naar 0% te krijgen. En ook trouwens aan extra service waar het gaat om versturen en afhalen, daarover later meer. Wat dat betreft proberen we qua inzet en service altijd het beste te bieden. Dat is belangrijk voor jullie als klant en voor ons als bedrijf.:)
 
Het aantal fouten is in % erg klein. In absoluut aantal gaat het omhoog omdat het aantal bestellingen sterk groeit. We proberen nu al altijd te dubbelchecken bij elke bestelling. We werken er hard aan om het aantal fouten zo dicht mogelijk naar 0% te krijgen. En ook trouwens aan extra service waar het gaat om versturen en afhalen, daarover later meer. Wat dat betreft proberen we qua inzet en service altijd het beste te bieden. Dat is belangrijk voor jullie als klant en voor ons als bedrijf.:)

Dat merken we ook :) daarom hebben jullie ook veel vaste klanten. En dat worden er later veel meer.
Top!
 
  • Like
Waarderingen: B&F
Ik ken geen enkel bedrijf dat zo goed voor zijn klanten zorgt als B&F. Betere service is gewoon onmogelijk. Binnen een paar jaar als de technologie er is dan teleporteren ze je bestelling. :p. Voor 22 u besteld binnen de 30 min geleverd? :D
Sta er echt van versteld dat voor 22u besteld de dag erna geleverd is. Zelfs over een afstand van +/- 300 km hier. :D.
 
Dat merken we ook :) daarom hebben jullie ook veel vaste klanten. En dat worden er later veel meer.
Top!

Mooi compliment!:)

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ik ken geen enkel bedrijf dat zo goed voor zijn klanten zorgt als B&F. Betere service is gewoon onmogelijk. Binnen een paar jaar als de technologie er is dan teleporteren ze je bestelling. :p. Voor 22 u besteld binnen de 30 min geleverd? :D
Sta er echt van versteld dat voor 22u besteld de dag erna geleverd is. Zelfs over een afstand van +/- 300 km hier. :D.

:thumbs: Dank je! Die waardering is voor ons een geweldige stimulans om zo door te gaan!:)
 
een extra potje in de bestelling maakt mij zeker niet zo veel uit hihihi
 
Heb hem ff gecheckt en blijkt dat die al 6 x een fout zou hebben gehad bij een bestelling bij B&F, lijkt me wel extreem veel maar het is idd niet Karwan.



6keer is wel veel ...

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Ik ken geen enkel bedrijf dat zo goed voor zijn klanten zorgt als B&F. Betere service is gewoon onmogelijk. Binnen een paar jaar als de technologie er is dan teleporteren ze je bestelling. :p. Voor 22 u besteld binnen de 30 min geleverd? :D
Sta er echt van versteld dat voor 22u besteld de dag erna geleverd is. Zelfs over een afstand van +/- 300 km hier. :D.



Ik heb het meestal 2 a 3 dagen nadat ik besteld heb , ligt mss aan bij welke bank ik zit of aan tnt , stort nochtans op hun belgische bankrekening .

Nuja zolang ik alles krijg zonder foutje , kan ik niet klagen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven